offtopic Wouter, b'tje opletten graag... Kheb Fifa 2003 besteld bij DVDCRAVE.com. Bij het lezen van jullie ervaringen kan k niet WACHTEN tot ie op de mat valt! Ben een Voetbal'holic!! ff wachten nog dus... Kheb trouwens ergens gelezen dat het veld ook veel te voorduren krijgt? Heeft iemand al ervaringen hiermee?? Dat de bal verder of juist dood valt op een nat/drassig veld??
nee, ok. Maar het is wel jammer. Voor mij maakt het niet veel uit, ben toch voor een buitenlandse club. ARSENAL!!!
Wow, dat is een positieve review zeg. Jammer alleen van die AI ja... Maar dit is een game die ik zeker moet hebben! Naja, dan vestig ik gewoon al m'n hoop op de aanstaande prijsvraag
kheb hem in bestelling bij de gcshop en mn status stond al op verzonden dus hoop ik hem morgen of overmorgen te krijgen (evenals cmr nfs staat in bestelling bij xbm
Yes, gamecon heeft mijn exemplaar vandaag verzonden Nu maar hopen dat de TPG een beetje mee werkt en dat ie morgen in de brievenbus ligt
Zowwwww ik weet niet precies wat ik moet verwachten van FIFA2003 maar 1 ding weet ik wil hoe ik nu feyenoord zit te kijken. Ik hoop dat Feyenoord in het spel wel even goed als in het egt is!!!!
Iemand zei dat hij dus al bij de FRS lag in eindhoven? ok dan ga ik morgen meteen ff kijken! ow ja, klopt het dat je een game 2 weken op proef mag hebben en dan 1 maal mag ruilen bij de frs?
he weten jullie hoe je effect bal doet eerst was dat met de trigger maar nu weet ik het niet oja nog een vraag a en y lijken wel zelfde functies(pasen) of zijn ze toch anderrs
Ik begrijp er niets van: Bij de Dixons en FRS verkopen ze de FIFA2003 voor Ps2 en Gamecube maar niet voor de xbox. NFS hot persuit: niet voor xbox wel die andere consoles Deathrow: nog niet uit alleen bij intertoys Verkopen de spellen zo slecht voor de xbox dat deze winkels geen inkopen doet voor xbox?
Hier verkopen ze ook alles voor de xbox hoor, ze vertelden me vanmorgen dat ik de 3e in 1 dag was die Fifa had gekocht voor de Xbox......misschien uitverkocht....
Bij FIFA mis is ik het truken? Ik kan niet eens ff strak een mannetje passeren met een schaar ofzo :{
freestyle controle was dat toch?. Als ik hem heb ga ik dat zeker leren, daarmee kan je iedereen passeren