nou ik heb geprobeerd om iemand te passeren met de rechter analog stick maar dan doet ie mooi niks. maar is wel kicken spel. sta nu in de finale met ac milan tegen deportivo op semi prof. moet nog steeds wennen aan het nieuwe pass systeem!!
Ik denk dat dit spel geoptimaliseerd is voor 50 hz. Op 60 hz loopt het beeld niet helemaal vloeiend (stotteren zoals bij Halo op 60 hz) en het tempo van het spel is veel te hoog. Op 50 hz gaat alles vloeiend en je krijgt juiste snelheid zoals PC versie.
ik vind ook van wel, als je nou een Nederlandse kompetitie wil houden baal je als een stekker, en dat vinnik juist het leuke.
Ik heb het spel vandaag op de xbox binnen gekregen en vind deze versie zeker sterker als zijn PC variant (die ik ook heb) De graphics op de xbox zijn beter als op MIJN pc (Geforce 2 levert niet het resultaat van de xbox wat hij toch eigenlijk wel zou kunnen moeten want grafisch is fifa 2003 nu ook niet echt complex) en de graphics zijn echt super mooi. De vrije trappen in 2003 zijn eindelijk te nemen gewoon over het muurtje tillen (met rechter pookje zorgen dat hij de bal echt van onder raakt) En op Professional niveau is het maar de vraag of ik win of niet (bij 2002 was semi-prof veels te makkelijk en prof weer te moeilijk door kut passing systeem en van de middellijn af scoren) Ook de keeper vind ik heel goed verbeterd alleen helaas komt ie soms uit terwijl ik dat niet wil. Mooiste is nog iemand voorbij gaan via de rechter stick en dan iemand de diepte insturen die de bal voorgeeft en dat die bal snoei hard wordt ingekopt (heerlijk vandaag met chelsea)
Jah, is heel koel, je ziet ook fakkels in het stadion Alleen het koppen moet ik nog ff oefenen,omdat dit nog niet helemaal wil lukken ( je moet goed timen ) Ik heb het spel net 2 uur achter gespeeld...heel verslavend
ja indeed het koppen gewoon lukt me wel, alleen hoe moet ik koppen met corners?? ik krijg hem maar niet gekopt moet ik dan op de y duwen of juist op de b??? en wat ik wel lastig vind is dat ik dus op de y duw als ik een corner tegen krijg en dan komt gelijk ook mijn keeper uit
Heb het spel vandaag gekocht bij frs in e'hoven. Tot mijn grootste verbazing stond er nog maar 1 exemplaar, toen ik bij de kassa kwam werd er verteld dat het inderdaad de laatste was, ze hadden de dag ervoor 8 exemplaren gekregen die dus gewoon een dag later (vandaag) allemaal verkocht zijn! wie zegt er nu dat het niet goed gaat met de Xbox?!? ow ja, top spel alleen staat er in het boekje dat je kan switchen tussen de action mode (meer arcade) en de simulation mode (realistisch). Alleen where the f*ck moet je dat in hemelsnaam doen?!?!? echt heb alle menutjes gekeken maar nog nix gezien!! ik denk dat die van mij in de arcade mode stond omdat in het boekje stond dat de moeilijkheidsgraad dan standaard op amateur staat, en bij simulation op semi-prof. Hij stond bij mij in het begin dus op amateur... Ik snap er dus geen ene poep van
ow ja, in het boekje staat ook iets over de vrije trappen, je zou met het rechter pookje de bal effect moeten kunnen geven. Er staat ook een plaatje bij van een bal met een rondje (mikschijfje) maar nu komt het, als ik een vrije trap neem in het spel, kan ik zoveel als ik wil aan het rechter pookje sjoemelen maar ik zie dus echt niet zo'n mikschijfje op die bal.... Hoor je nu wel een schijfje op die bal te zien of niet?!?!?
Als de vrije trap dicht genoeg bij de tegenstanders goal is krijg je een rood ronde tezien (wat je op doel kan richten) en links onder zie je een voetbal met ook een rood rondje erop deze kan je veranderen met het rechter pookje (hiermee geef je aan waar je de bal wil raken met de voet wat dus effect geeft)
WOEEEH DIT RULEZ ik was dus net ff aan het spelen en kreeg een penalty in een championschip wedstrijd, begint me controller ineens broem dan 1 sec stil en dan weer broem (broem = trillen). Dit geeft een soort imitatie van de druk die dan op je ligt want ik schoot inderdaad mis omdat ik telang die knop inhield, dit is echt ruig en dat heeft de pc versie never nooit niet. PS: bij vriendschappelijk krijg je dit dus NIET want er ligt dan geen druk op die spelers.
Hey das wel erg leuk zeg Ik heb em ook en hij bevalt erg goed. De gameplay is (voor het eerst sinds FIFA 98 ) eindelijk is echt veranderd en de graphics zijn echt te geil voor woorden. Ik mis alleen toch wel de trainingsoptie.
Re: wow Weet ik veel wat jullie als 12 jarige nu gebruiken, maar toen ik zo oud was, was het vet. PS: ooit van leestekens gehoord???
Zowww ik had laats bij de dixons gezien dat fifa 2003 hapert op de ps2? is dat ook op de xbox versie? want het was best wel irritant....
Ik kan niet wachten totdat ik deze game heb. Zo te horen is ie beter dan zn voorgangers. nu wordt het dus kiezen tussen unreal en fifa....