Fifa 2003 tegenvaller !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 26 okt 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    1. Graphics zijn altijd reduced op Gammo.
    2. Snelheid is omhoog te zetten, zo snel gaat PES overigens ook niet.

2. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen lelijk spel vond om te zien, de spelersanimaties lijken er inderdaad op vooruit gegaan. De bewegingen vond ik er trouwens wel vloeiend en natuurlijk uitzien, ben wel benieuwd hoe die er uitziet en speelt wanneer je hem zelf kunt proberen. Ik heb nu iss2 en ben er niet helemaal weg van. Ik heb This is Footbal 2002 op de ps2 gehad, DAT IS PAS EEN MOOI SPEL om te zien, niet normaal alleen de gameplat is niet helemaal realistisch.

3. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    zekers houtbakker zekers!!!

4. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
  5. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou me wel tegenvallen als Fifa 2003 klote blijkt te zijn

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de tijd dat ik hem een aantal maanden geleden heb gespeeld vond ik hem errug goed..

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Fifa een heel nieuw spel zou zijn, weetk zeker dat iedereen het fantastisch vond, maar het is blijkbaar een trend om de Fifa reeks te bashen......Fifa is gewoon een goed spel, heel compleet en speelt toch nog goed vind ik, heb altijd maanden plezier aan een Fifa spel, heel verslavend.
    Daarom boeit het me niet wat iedereen vind, ik ga dat spel gewoon morgen ophalen en weet zeker dat IK er plezier aan zal beleven.;)

*hijg*

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  8. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond de '99 editie fantastisch en 2000 vond ik ook een zeer goed spel. Maar 2002 heeft een vriend van me, en het ik vind dat het gewoon niet lekker speelt, ik weet niet waar het aan ligt.

9. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat klopt de gameplay van f2002 was bagger

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    bij 2002 hadden ze me als fifa addict verloren (heb ze allemaal gehad vanaf fifa 95 op me mega drive) maar met 2003 ben ik weer helemaal hooked. 2002 zoog met die super schoten (ik schoot ze allemaal van de middellijn erin)

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 2003 dan al?

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Een woord DEMO met demo ripper dat ik alle mogelijkheden kan checken.

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja :D *slaatzichvoorzenkopsmilie*

14. santai

santai Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: waar en wanneer is fifa2003 het snelst te koop? ik dacht pas as vrijdag

15. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem besteld bij gcshop.nl

want ik heb het idee dat de retailers toch instructies hebben gekregen van ea dat ze het spel nog nie mogen verkopen.

Ik was namelijk bij de frs en vroeg of ze hem hadden voor de xbox maar de gast begon een beetje rood te worden en keek snel naar onder (doen mensen vaak als ze liegen) en zei, "uhhh uhhh uhhh nee die verwacht ik volgende week"

ik gok erop dat ze hem al achter hadden liggen, maar dat ze hem niet mogen verkopen.

Maarja kan volgende week toch niet elke dag naar de stad racen en nu krijg ik hem opgestuurd en dat maar voor 57 euro (zag al dat de ps2 versie 69 koste bij frs)

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit verwacht hem op 27 Oktober ( vandaag dus ) , nu ga ik er dan maar vanuit dat hij morgen in de winkel licht;)

17. santai

santai Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe snel leveren ze?

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    iets dat vrij 'dom' is aangezien EA het niet uitmaakt of die al verkocht wordt de ja of de nee. Dit verneukt alleen maar ruimte in het magazijn :) Denk dat het een 'order' is van FRS zelf (die de echte releasedate wilt hanteren oid)

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Uhh ik weet niet of je het door hebt maar heeel veel cd´s hebben ze al veel eerder maar mogen ze dan niet verkopen van de distributeur. (zelf gewerkt daar)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat heb ikzelf ook aangegeven in een van de andere 10 FIFA threads, de games zijn van de week al verscheept en kunnen dus meteen de verkoop in. Alleen houd de FRS zich toch kennelijk aan de echte releasedata...

Deel Deze Pagina