netzoals dixons, eplaza, bart smit hmm tja wouter geef eens toe dat het toch wel ergug veel winkels zijn. Misschien orders van EA??
Waaa net bij Bart Smit geweest en nu zeggen ze ff lekker dat het een week is uitgesteld WTF kutzooi ik ga morgen eens naar de Intertoys en kijken of zij em hebben
Ik hoor dat PES echt wreed is. Maar ik weet nog steeds niet zeker of dat spel op de Xbox komt. Ik hoop het wel gezien de positieve geluiden die ik over dit spel hoor. Ik ben ook benieuwd naar het voetbalspel van Microsoft zelf.
check de site www.eurogamer.net es uit daar staat een stuk over fifa2003 tegen pes2, het scheelt niet veel meer tussen de games, het is denk ik meer een persoonlijke smaak. eurogamer
Okee.......... Ik heb die site gecheckt, en het ziet er super uit, speelt lekker, bla, bla, bla.... Maar als ik naar het belangrijkste deel van een voetbalspel kijk: FIFA 2001 was de laatste FIFA die ik zelf heb gehad, na 3 maanden speelde ik het nooit meer.... Daarom begrijp ik niet dat iedereen telkens weer die FIFA spellen koopt.