over D. beckham soccer: Ik vind bij dit spel het publiek en stadion-detail erg goed. Alleen jammer dat de gameplay wat tegenvalt. Je kan zo vb geen technische trukjes doen of zo. Bij de fifa WK 2002 kan je dit wel, maar hier vind ik de stadions en publiek details dik tegenvallen. Dus een combinatie van de 2 zou ideaal zijn.
Die technische truukjes bij Fifa World Cup 2002 zijn ook niet alles, er zijn er een stuk of 2, vind ik niet echt veel....
Fifa world cup had veel te weinig opties en vooral competities dat is juist zo leuk aan fifa, al die competies, als je kampioen bent champions league en zo verder heel lang speelbaar... fifa world cup was qua gameplay wel niet het beste fifa en verveelde idd vrij vlug hopelijk wordt fifa 2003 zo goed als ze beloven
Fifa 2003 schijnt totaal niet meer arcade te worden. Het worden dus een soort PES/ISS2 alleen dan met wel xbox waardige graphics.
Goed nieuws voor mijn portemonnee en alle ajaxieden op dit forum! Ik las ergens dat alleen Ajax in het spel vertegenwoordigd zal zijn. Dat spel hoef ik dus zeker niet meer te kopen!
nog ff over PES ik heb zaterdag tijdens de getaway party van ps2 een medewerker van konami gesproken.... PES2 komt eerst naar de PS2 en dan wachten ze af of het goed verkoopt... (duhhhh tuurlijk verkoopt het goed...) en dan als ie goed verkoopt komt ie naar de xbox...
wat heeft iedereen toch tegen fifa? das gewoon het beste voetbal spel ooit gemaakt. Elke serie wordt verbetered en elke serie speelt ook beter. vind ik eh
heee pacboyslim beetje jaloers op ajax ofzo !! Fifa2003 ga ik zekerz kopen ,met multiplayer heb je maanden lang lol dat gaat niet vervelen!! There can be only 1 numer 1 AJAX AMSTERDAM
Nope, niet jaloers, wel Feyenoordsupporter. En dan wil ik dus niet met Ajax spelen... Zou jij wel een spel kopen met alleen maar Feyenoord?
nou ik ben ajax supporter en ik zou fifa2003 ook kopen als nld alleen door feijenoord word vertegenwoordigd ,maar aangezien volgens mij Ajax,p$v en Feijenoord erin komen moet het geen probleem voor je zijn !!