1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

fifa 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 18 sep 2002.

1. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    als we NAC en NEC met Bergen en Denderleeuw gaan vergelijken zijn we al een stukje verder maat....

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zate wij dan wel op het WK?
    wil jij soms bewere da jullie competitie zovel beter is?
    is ze misschien wel een beetje, maar dan mag ik toch op FIFA met de belgische competitie spele, met mijn favoriete ploeg of niet soms, is me dat soms verbode, ik vroeg het slechts en dan kom jij met je helaas, als ik nu blij ben met mijn belgisch competitietje laat me dan lekker, ik kraak jullie competitie toch niet af

on topic: khoop trouwens dat er wel wat meer sfeer in zit

3. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    als jij de nederlandse competitie niet wilt kraken is dat jouw zaak...maar ik vind de belgische competitie gewoon niet goed genoeg voor fifa2003...dat is alles...en ik ben amerikaan en als ik eerlijk ben is de Major League Soccer nog beter dan de belgische competitie...welke spelers zijn goed in de belgische competitie?........alleen wesley sonck..nogmaals..ik heb het over het niveau van een spel als fifa 2003....dan zie je in de belgische competitie spelers zogenaamd sprinten...terwijl een ander team tien keer zo snel rent......en over het WK? Ik was voor mijn eigen United States en die zijn verder gekomen dan de BELGEN...dussssseeehhhh.......en je praat over belgische spelers die goed zijn en in het buitenland spelen bij schalke enzo......er zijn 10 x zo veel nederlandse spelers die bij een topploeg spelen...maar ja...mr blond..je naam zegt het eigenlijk al hé...
    Stupido.............

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok nu weer even normaal en ontopic, nog 1 zo'n reactie en hij gaat gewoon dicht.

Deel Deze Pagina