1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004 Champions league?

Discussie in 'Algemeen' gestart door MYSTERY X, 14 nov 2003.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht dan tog maar liever op PES3 als ik dit zo allemaal lees. Ben bij fifa 2002 ook afgestapt van de fifa serie vond het niet meer leuk.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ook heel dom: op amateur niveau kan je vanaf 20 m zo scoren!!
    je moet alleen een beetje naar links en rechts bewegen en dan schieten en voila daar is je doelpunt dan. ik heb met ajax tegen ado met 18-0 gewonnen met 8 min. spel (hele wedstrijd) nu heb ik hem op prof en zelfs dan gebeurd het soms nog. Echt slecht!
     
  3. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    met prof. gebeurt dat niet zo vaak meer dat je scoort van heel ver.
    ik speel met chelsea de careermode kzit op het einde van het eerste jaar.
    en kspeel al altijd met proffessional, en mijn maximum goals is 3-0
    niet echt hoog.
    maar met fifa 2003 kon ik worldclass aan en won ik met 5-3 dan.
    ook speel ik veel tegen mijn ouder broer van 17 en die kan nog niet winnen op semi-pro, soms eens.
    en speelt ie dan tegen mij: bv:
    chelsea-barcelona
    0-1
    meestal is het 1-0 , 0-1, 1-1
    vind dat erg vreemd want met fifa 2003 won ik bijna altijd tegen mijn broer.
    dus kvind dat fifa 2003 niet zoveel is verbeterd.
    wat ook erg goed verstopt is: hoe je in een match je team management moet veranderen bijv. 5-3-2, 4-4-2
    je moet eerst naar teammanagement dan moet je nog eens paar keers op rechter trigger drukken (denk ik).
    echt heel goed verstopt in fifa 03 moest je gewoon op X duwen.
    ik vind dat heel gemakkelijk als je bijv. aan het verliezen bent met 0-2 dan verander je je team management in aanvallen.
    dan krijg je stukken meer kansen.
     
  4. sneaky

    sneaky Guest

    had hem vanmiddag gekocht en 5 minuten gespeeld.Ik vond het in mijn opzichten een kut spel dus heb ik hem geruild tegen true crime wat echt een Übergame is!!
     
  5. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit met chelsea in het 3e jaar dus nog even afw88 wat er na het 5e jaar gaat gebeuren....heb raul vieira vieri giggs figo en nesta al gekocht, het transfer gebeuren vind ik geweldig..
     
  6. black_devil

    black_devil ajetokus

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    het transfer gebeuren vindt ik een beetje....als je een speler wilt kopen dan moet je een bedrag bieden en punten inleveren. als de club dan niet accoord gaat ben je wel mooi je punten kwijt...
     
  7. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in de Amsterdam ArenA speelt dan krijg je vaak regen.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    er gebeurt niets, hij zegt dan: you completed the careermode..dat zei een vriend van me die 'm op de pc heeft
     

Deel Deze Pagina