link naar Fifa Demo Xpander FIFA Football 2004 Demo Factory: * Bepaal de spelresolutie en het detailniveau * Speel in een venster of op een volledig scherm * Schakel kaarten, blessures en buitenspel aan/uit * Bepaald de moeilijkheidsgraad en de spelsnelheid * Stel het aantal minuten per helft in * Kies een camerastandpunt naar wens dat is er zo ongeveer mee mogelijk volgens de makers
Mooi, zo standaard is et maar nix, lelijke bende Editje na eerste wedstrijd: Ik volg Marius in zijn mening dat een toetsenbord kut is voor dit soort spellen, geef maar een controller idd . Voorderest wel beter dan 2003, wat soepeler allemaal.
Ja, ik volg mijn eigen mening ook De graphics vind ik absoluut niet om over naar huis te schrijven (in deze demo). Ik heb een P IV 2,4 Ghz met 512 MB geheugen en een Ati Radeon 9100 met 128 MB. Toch loopt het spel voor geen meter. De Xbox versie ziet er 10x beter uit en loopt super silky smooth. Met het toetsenbord loopt het spel ook gewoon niet lekker. Je komt vingers te kort en moet constant onlogische kruisbewegingen maken om de off the ball control of het 'met extra verdediger' locken te gebruiken. Dit gaat met de Xbox controller stukken beter. Mijn voorlopige conclusie: er zitten absoluut goede verbeteringen in het spel, maar deze komen er in deze (vrij minimale) demo niet goed uit als je geen heeeeele vette pc hebt en geen goede analoge controller met 2 sticks. Ik weet zeker dat als ik eenmaal de Xbox versie heb, ik hier behoorlijk verslaafd aan kan raken. (damn, need time, can't do. wil al PGR2 en Top Spin diehard worden )
Bij mij loopt het spel als een trein op het hoogste detail niveau. Ik heb dan ook een P4 2,6 ghz met een Geforce 4 TI 4200 en 256 MB. Overigens heb ik die demo factory ook gedownload en het werkt goed. Maar goed nog ff wachten tot volgende week dan mooi halen voor de playstation 2 en lekker online voetballen
shit als ik de demo wil laden zegt ie dat fifa niet goed geinstalleerd is en moet ik em opnieuw installeren. weer opnieuw geinstalleerd nog steeds dezelfde foutmelding
Zelfs als staan de settings op medium merk je gewoon dat de framerate laag is, vooral aan de bal kan je het vaak zien. Hij loopt bij mij op een PIV, 2,8 GhZ, 512RAM en een ATi Radeon 9600 Pro. :{