1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004 Kits

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 8 nov 2003.

  1. XBOX-MARC

    XBOX-MARC XBOX MARC

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Als Je Begint Met Spelen Van Fifa2004 Kun Je Je Bio Aanmaken ,daarin Wordt Ij Gehouden Hoe Lang Je Speelt En Hoeveel Wedstrijden Je Hebt Gespeeld
    Na Een Tijd Van Spelen Wordt D.m.v Het Aantal Uren/dagen Een Level Ontlocked
    Bv. Ik Heb Al 3 Dagen En 21 Uur Gespeeld En Heb Al Level 30 Unlocked
    Dat Van Die Truitjes Die Je Niet Goed Ziet Is Als Je Iets Unlocked Dan Worden Die Grijze Truitjes De Kleur Van Het Elftal

    Bv: Ac Milaan Heeft Als Thuis Rood-zwart En Uit Wit En Als 3de Shirt Heb Ik Een Zwart Shirt Unlocked

    Hoop Je Hiermee Info Te Hebben Verschaft

    Succes


    Xbox-marc :) :) :) :) :)
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof dat ik ook rond de level 30 zat, maar welke shirtjes heb jij allemaal unlocked? Btw het unlocken kan ook heel simpel, door gewoon tegen het betreffende team te spelen (en winnen). Zo heb ik al heel Engeland, heel Nederland, heel Spanje en heel Italiƫ (allemaal alleen 1e klasse natuurlijk) unlocked.

    P.S. Damn Marc Typ Is Normaal Man, Hoe Houd Je Het Vol En Hoe Kom Je Er Op :confused:
     
  3. 10362

    10362 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    unlocken

    Ben nu al 2 keer kampioen met Manchester maar heb alleen nog maar Arsenal shirt 1 en 2 unlocked. Waarpm de rest niet? :mad: :mad:
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dan ook steeds een ander team kiezen en daarmee een seizoen succesvol uitspelen.
     
  5. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet van alle team een keer van een competitie. winnen dan ben je er ook
     
  6. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het unlocoken van shirts:

    - Je maakt een profiel aan.
    - Als je gaat spelen moet je dvm de trigger je profiel selecteren (voor de wedstrijd bij SELECT SIDES)
    - Als je wint van een team (maakt niet uit op welk niveau) krijg je de 3rd Kit van die club. Vervolgens moet je natuurlijk wel je profiel opslaan, anders moet je het weer opnieuw doen.

    Aub
     

Deel Deze Pagina