Ik heb em op de dag dat hij uitkwam gekocht en ik vind em echt goed! Wat ik jammer vind is het publiek en het geluid want dat hadden ze wel iets beter kunnen doen maar kvind het veeeel beter dat je ze kant trainen bijv en ik vind het kopen van spelers eindelijk is echt goed. En dat off the ball controll is wel relax hoor als je het na een tijdje snapt. ik d8 precies het zelfde maar ik vind et cool:> Mja jij heb psv gekozen en die snappen het mischien niet j/k
ik vin et een geweldig spel ik bedoel ik loods barnsley uit de 3de divisie vann england naar de CL pr8ig gewoon
heeft dan nog niemand anders hetzelfde probleem als mij gehad dat ze met teams uit hetzelfde land in een poule zitten in de champions league? en hoe gebruiken jullie dan dat off the ball control? ik vind het dus echt niet fijn werken ik heb liever dat ik spelers kan wegsturen net als fifa 2003 dat werkte wel heel goed
Je kan bij de CL wel met een team uit hetzelfde land in de poule komen maar idd niet met 2, k zat ook met feyenoord en RBC(!!!! lol) in de poule. maar goed, vind hem wel goed, als j er maar ff aan went. en als j zo zeurt breng j hem terug, tog
Waarom heet de titel van dit topic dan "fifa 2004 een slecht spel!" en niet "wat vinden jullie van fifa 2004" Met deze titel geef je al aan dat je fifa de grond in wil trappen en hoopt op slechte reacties en niet op een mening. (No offence ) Ik vind fifa 2004 wel een goed spel (als je dat nog niet door had ). Het scoren gaat een stuk moeilijker en de vrije trappen en corners verlopen nu ook veel mooier Ik heb wel twee minpunten voor fifa 2004 t.o.v. fifa 2003: - De spelers lijken nu minder goed dan bij fifa 2003; - Het spel loopt veel te vaak vast en er zitten vreemde fouten in, zoals dat de keeper van AZ opeens op het middenveld rond rent terwijl je niks hebt gedaan (Het is trouwens alleen de keeper van AZ die dat heeft, ik heb het nu al drie of vier keer ofzo gehad:{ )
je ziet het al je hebt tegenstanders en voorstanders van fifa 2004 ,het is wachten op de review van xbw!!
ja idd, maar het was niet mijn bedoeling om fifa de grond in te trappen hoor. de thread is inderdaad een beetje verkeerd geformuleerd.
ja dat is zo. vind ik beetje raar..maarja ik ging toch nooit 45 minuten per helft spelen! heb ik bij 2003 wel 's geprobeerd..was het na 20 minuten als 20-12 :{
ja, ik begrijp ook niet wat het uit maakt dat je "maar" 10 minuten per helft kan spelen ik doe het meestal zo kort mogelijk om de spanning erin te houden (ik heb fifa 2004 niet maar dat doe ik bij andere sportgames)
Ik vind hem juist eindelijk weer eens goed!!! Off the ball control is echt geweldig. Dode spelmomenten zijn erg goed uitgewerkt en het ziet er ook nog eens goed uit. tuurlijk zijn er mindere dingen, zoals van die champions comp en dat die samenvattingen na de wedstrijd weg zijn. Plus die handige menu's. Transfersysteem is super. Alleen wat ik wel jammer vind is dat je meteen een miljoen meer moet bieden. Oja bij mij wordt er nooit door de tegenstander gewisseld. Beetje vreemd.
hoe bedoel je de samenvattingen na de wedstrijd weg...ik zie na de wedstrijd wel gewoon de hoogtepunten hoor :{
handige menu;s ben ik niet tegen gekomen...wat gebruik onvriendelijk zijn die! wel een wereld spel overigens! mooie doelpunten kan je maken gave acties! ideeal
Jah ik vind dat Off The Ball ook niet werken hoor. Je zit gewoon te bladeren tussen de andere spelers terwijl je ondertussen de bal niet moet verliezen? Maar voor de rest vind ik het wel tof. Ik heb het sinds vandaag, dus ik moet nog wat meer spelen .
ik krijg steeds meer de neiging om hem te gaan ruilen. het off the ball is leuk en kan effectief zijn maar bij het merendeel van de acties verlies je snel de bal. ik vindt ook dat de bal snelheid niet al te snel is af en toe, wat je ook ziet is dat er nog veel dingen zijn die de comp voor jou doet ( scripted) een kop bal of een voet uitsteken, terwijl ik zeker weten geen knop had in gedrukt. het scoren valt me ook tegen, iedereen is het al bekend dat van afstand vliegen de mooiste goals er in, maar dat vaak de keeper fout staat of ie hem makkelijk zou moeten hebben vindt ik erger. wat ik ook niet snap, kan aan mij liggen, is dat als je alleen op de keep af gaat dat je zelf niet de hoogte kan bepalen , wel de kracht maar de meeste goals vliegen er op de zelfde hoogte in. 1 op 1 is ook zeer moeilijk vooral tegen de 16 aan, dan mag het poppetje wel wat sneller reageren vindt ik. al met al vindt ik een 7.5 een mooie cijfer en ik zou het niet betitelen als een slecht spel maar na een lange tijd spelen vallen steeds meer de bugs op en de gameplay fouten. ik speel nog wel wat door mischien dat er nog wat handige tips of doe ik andere dingen fout , wie weet.
fifa 2004 Ik heb fifa ook Het is wel leuk en nieuwe dingen maar je zit met alle ploegen uit je eige competitie in de poule in de cl zoals al gezegd is Maar ik snap niet waarom ea het spel gewoon lelijk heeft gemaakt en dat de spelers niet meer goed lijken. Alleen de beste spelers lijken nog maar als je met ajax speelt is Mitea zwart?! en wamberto wit!. Is echt vaag! Maar het is wel weer stoer dat je geld verdient als je de cl wint of de amstel cup ofzo. Daar kan je weer nieuwe spelers van kope Duz het spel is leuk maar het is gewoon lelijker dan 2003
euhm ik ga hem mischien ook kopen maar kun je in tegenstelling to 2003 nu eindelijk spelers/teams enzo maken?
PES is alles behalve perfect, en EA moet nu ook LIVE gaan intregeren in haar spellen, want EA loopt ontzettend 8er!