1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Die is er nog niet.

    Alleen de Xbox versie blijktbij sommige Dixons filialen.
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Go Ahead, volgens de FRS site komt hij nu op de 21e uit (voorheen stond er de 24e), dinsdag dus, voor Xbox, PS2 & Cube :).
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Wel aso dan dat Dixons het al voor de release gaat verkopen.
     
  4. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom?? Als de leverancier geen verkoopdatum heeft gegeven mag Dixons dit gewoon doen hoor.. nix aso's aan... Free Record Shop krijgt op maandag geen vracht, dus daar liggen ze pas dinsdag in de schappen.. heeft Dixons weer 2 dagen extra verkoop...
     
  5. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is er echter wel een verkoop datum 23 oktober, de releasedatum! en dat de shipping date vroeger is is logisch, en dat de ene winkel het dan wat vroeger in zijn magazijn heeft liggen dan de andere ook, maar verkopen niet (ik denk zelfs dat dit niet zomaar mag)
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja precies.... vandaar dat ik het een beetje "aso"vindt van Dixons om het nu al te verkopen voor de release datum en zonder dat de andere versies er zijn.
     
  7. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar daar ga ik me niet druk om maken ik wacht gewoon op de versie de Xbox versie
     
  8. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    die datum is er wel.. maar er is geen officiele release datum.. die vind je namelijk zelden bij game.. wel heel vaak bij DVD's (Two Towers 28 augustus bijvoorbeeld). Een maatschappij mag tegen winkel zeggen dat de producten niet verkocht mogen worden voor een bepaalde datum, maar dat gebeurd bij games dus nooit.
     
  9. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ff over het spel zelf........ : mmmmmmmmmm :9

    Het is ff wennen maar dat " off the ball TM" is zeker vet. Wat mij betreft heeft FIFA nu PES ingehaalt. Terwijl ik altijd een PES aanhanger was. (maar dit is iets persoonlijks natuurlijk).

    Ik ben ieder geval blij dat ik voor FIFA hebt gekozen. En ja ik heb PES 3 ook gespeelt !.
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind het idd aso van Dixons want Gcshop heeft ze nog niet eens binnen! :mad:
    Ik moet nu wachten tot morgen of overmorgen..

    Het is niet eerlijk tegenover de andere winkels en ik denk ook niet dat het zomaar mag..:confused:
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Pfff, wat een jaloersigheid. Wees blij dat sommigen al dankbaar gebruik mogen maken van dit spel.

    Zolang EA geen stappen onderneemt, zal het toch vast wel goed zitten? Het is dat ik even geen tijd heb ivm werk, anders was ik ook allang naar de Dixons gereden :)

    edit: ok, ik kan wel begrijpen dat je nu als concurrerend bedrijf een beetje zuur bent als je het spel ook al binnen hebt maar nog niet wilt (durft) te verkopen.
     
  12. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    war staat dat dan op de frs site ???
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat ik nooit online shop?
    w8 w8 w8 w8 ,andere hebben hem al in huis en jij
    maar w8.
     
  14. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    online?

    He gasten,

    is het inderdaad zo dat Fifa 2004 op de ps2 wel online te spelen is.

    EA kennende zijn de grafische verschillen tussen de xbox versie en de ps2 versie minimaal. Als de ps2 versie online speelbaar is dan ga ik deze denk ik halen.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 versie is online te spelen en ik denk dat het grafische niet ver van elkaar ligt.:D
     
  16. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ps2 versie is idd online (en pc-versie ook), maar de grafische verschillen zijn niet minimaal...lees alle previews maar...Xbox heeft de beste versie en had geloof ik ook 5.1 dolby digital en de rest niet. Gewoon de xbox-versie halen dus:)!
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik dus niet. Als je naar Fifa 2003 kijkt dan hoef je echt niet zo heel goed te kijken om te zien dat het spel er op de Xbox toch wel mooier uitziet. Denk dat dit ook wel zo zou zijn bij 2004.

    Gamerelease schiet op!! Ik wil het spel ook! :{
     
  18. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds zaterdag heb ik FIFA 2004.
    Er is een optie om de taal te veranderen bij Game Setting.
    Als standaard taal staat er Engels, maar je kan dit niet veranderen.
    Is dit een fout of hoort dit zo?
    Waarom staat er dan een optie om de taal te veranderen als dit toch niet kan?
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen idee, maar kan je iets over het spel vertellen? Is het mooier geworden en beter? Vertel me alles:9 :cool: .
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    maar las ik de afweging moet maken tussen xbox versie met mooiere graphics of ps2 versie met online play, is de keuze voor mij niet zo moeilijk...

    online blijft het spel zoveel langer leuk :9
     

Deel Deze Pagina