zie je geen andere talen dan? Meestal kan je gewoon door omhoog/omlaag te drukken andere talen kiezen (ik heb het spel niet, dus het is maar een poging). Trouwens, er bestaat al fifa 2004 thread, mischien is het handig om daar je vragen voortaan te posten. de 'grote' Fifa 2004 Thread Edit: hehe, stomme spellingfout weggewerkt
Zwolle - Ado een paar screens... Geen superkwaliteit...maar ok.. De opstelling: Aftrap...... ADO aanhang in het uitvak! platvoet scoort de 1-1 Ik heb de wedstrijd niet uitgespeeld, want ik moest weg. Het stond 1-1.....
Ik speel al 2 dagen Fifa 2004 op mijn xbox, maar ik vind de gameplay niet geweldig, de grote minpunt is : de AI schiet de bal weer niet van afstand deze probleem was ook in Fifa 2003! Ik al 6 wedstrijden op world class gespeeld en er werd geen één keer van afstand geschoten (behalve dan vrijtrappen) de AI maakt weer weinig overtredingen. Gelukkig heb ik PES3 Heeft iemand anders ook deze probleem die Fifa 2004 in bezit heeft?
Ik heb PES2...daar schoten ze op het moeilijkste niveau ook nooit van afstand...en viel het aantal overtredingen ook wel mee...Is dit in PES3 anders dan....anders vind ik Fifa2004 toch echt gewoon veel vetter.
Nog een fifa topic, dit is nr 5 ofzo al Het is ook wel begrijpelijk dat zo'n spel zoveel topics krijgt
@ MasterSE Is PES toch beter ? ik weet nie welke ik moet gaan halen fifa of pes ik heb ook een playstation dus ik moet nie wachten op een eventuele release van pes op de xbox
Wat maakt iedereen nou zo'n heisa over het feit dat de CPU niet van afstand schiet ? Hoevaak gebeurd het in het echt dat men van een behoorlijke afstand schiet, niet vaak iig. Anyway, ik kan niet wachten tot ik de game eindelijk in handen heb, woei .
Heeft waarschijnlijk een mod/admin gemerged, aangezien er al een thread van was... Inderdaad een beetje verwarrend, maar goed .
Als ik jou was zou op Pro Evolution SOccer 3 wachten, die game heeft gewoon alles. Ik vind Fifa 2004 arcade achtig.
Voordeel van Fifa 2004 is de Eredivisie.. hecht voor mij best grote waarde. Met je favo club voetballen