1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    huh.. ?!@? Morgen?? maar ik kocht em gister.

    hij ligt al volop bij Bart Smit en Dixons..

    Ik heb em gisteren bij Dixons in Roosendaal gekocht, dus ik neem aan dat ie al volop verkrijgbaar is.


    -En fifa 64 heb ik nog thuis liggen. Dat was inderdaad niet bijster goed. Toen was ISS64 echt helemaal DE game.
    Fifa heeft zich daarna goed hersteld. En 2004 is geen game om zich voor te schamen. Ik vind em super.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    *Hats[declasseer]joeeeehoee* 8)

    Het was een geintje man, ik heb niks tegen Vitesse hoor, jammer dat ze zo diep in de shit zitten, maar daar klimmen ze nu alweer flink uit..

    /ON-TOPIC:

    Ik heb er nu 4 uur gameplay op zitten, en hij bevalt me zeer goed ! Ik doe de career mode met Ajax en het is zeer vet moet ik zeggen :) de wedstrijden zijn lekker spannend en er vallen mooie doelpunten, ik moest laatst uit spelen tegen Roda JC en het stadion zat maar net half-vol omdat ze zo slecht presteren :D Dat vind ik nou een vet detail :)

    Ik vind het een heerlijk spel..
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet ik ook wel8) , ook even om uitleg te geven aan Pharzimx.
    Vitesse supporters hebben het niet makkelijk, overal wordt je uitgelachen nu het financieel slecht gaat met de club.
    Zelf ben ik een geboren en getogen "ernemmer" en heb al heel lang een seizoenkaart.
    Toen ik de sig van Pharzimx zag vond ik dat supporters elkaar moeten bijstaan in moeilijke tijden:)

    Wat ik zelf altijd wel jammer vond aan voetbalspellen is dat je niet echt een hoek kon uitzoeken om te scoren.

    Is dat in 2004 beter of is het nog steeds dat je altijd in je looprichting schiet.
     
  4. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk detail: Rob Penders heeft een 80 overall.. Dat komt erop neer dat hij een van de (zoniet DE) beste verdediger(s) van Nederland is volgens de makers.

    Wanneer ziet bv Feyenoord en Advocaat dat ook eens in en halen ze hem weg bij NAC.
     
  5. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk detail: Zlatan Ibrahimovic heeft een 91 overall.. Dat komt erop neer dat hij een van de (zoniet DE) beste aanvaller(s) van Nederland is volgens de makers.

    8) :D

    En hij is 20 miljoen waard :)
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om met die career mode een engelse 3e divisionist te nemen en te kijken waar het schip strand...

    Misschien wel in de premier leaugue..
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote! Zojuist mijn eerste verlies van het seizoen geleden tegen Vitesse :'-( :mad: Nu raak ik waarschijnlijk mijn 1e plaats kwijt aan Heerenveen :mad:
     
  8. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu weer zo makkelijk om van afstand te scoren net zoals in de pc demo of staan de keepers nu beter opgesteld (iets meer in het midden in plaats van helemaal in de hoek)??
     
  9. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee. Vooral in vergelijking met 2003 lijken de spelers veel minder hard te schieten.

    De vrijtrappen nemen is overigens veel leuker, beter geworden
     
  10. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    dus fifa 2004 is zijn 60 euro waard?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  11. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    is vrije trappen nemen nog altijd met dat groen vakje.
    dat het juist in het groen vakje moest zijn.
    ik vind dat niet zo goed want dan is het gokken, wanneer ie in het groen vakje is.
    Tompy
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    jah daar ben ik het mee eens. In Pes 3 is het echt mikken en goed schieten van " je eigen kracht " ( wat je zelf kunt zeg maar )
    Maar bij Fifa is het gewoon op het juiste moment knopje indrukken zeg maar.
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al een reviewtje van Fifa 2004 gespot?? Ik ga hem morgen namelijk kopen (denk ik)!
     
  14. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    geen review. wel 2 video's en een paar previews.
    klik hier maar eens
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is teminste iets ;) ! Thnx!!
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    De game is gewoon top, ik heerste al na een half uur spelen..:+
    Ik sta met Ajax aan kop in de career mode, 6 gewonnen 0 verloren...


    één min....

    Sommige spelers zien er gewoon belachelijk uit, Wamberto is blank en heeft een baard, Mitea is donkergekleurd......

    op welke difficulty spelen jullie ??

    ik nog ff op semi pro..
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  17. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik zooooo stom, dat is altijd bij Fifa. Zonde |:-.

    Ik heb FiFa 2004 trouwens ook bestelt op gcshop.nl _O_ . Kan niet wachten*) .
     
  18. snow

    snow Flapturd

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    dat niet iedereen lijkt is niet gek als je bedenkt dat ze meer dan 10.000 spelers moeten maken.

    Ik vind het al heel wat dat de tenue's en de meeste spelers 'super' lijken.
     
  19. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je weet dat Wamberto een braziliaan is en Mitea een roemeen maak je die kleine Braziliaan toch niet blank en Mitea donker?

    En Ajax is niet zomaar een ploeg uit Fifa 2004, Ajax heeft als 1 van de weinigen een eigen stadion...

    (Enne, 10.000 spelers MAKEN? Ongeveer de helft heeft een default face, bij de kleine ploegen kijken ze naar de nationaliteiten van de spelers en zetten daar de custom face die ze voor elk ras hebben, kijk maar naar Ali El Kattabi)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    N-E-C ole ole ole!!!!! :D:+
     

Deel Deze Pagina