Ik heb hem vanmiddag ontvangen van gcshop (voor Xbox)... Ik heb m al de hele middag gespeeld en speel carriere op professional en sta 2e met Ajax. De spelers van Ajax lijken slechter dan vorig jaar! Maar ja, het speelt tenminste wel echt als Ajax. De gameplay is super relaxed. Het geluid is super (als je het digitaal kan beluisteren tenminste). De graphics vallen alleen tegen. Ik had bij Ajax tegen Ado super veel last van framedrops en de anti-aliasing is echt super slecht voor een xbox spel. Ook kan ik niet echt een relaxete camera-positie vinden(maar das smaak). Het spel is echter vele malen mooier dan PES 3 en ik vind het ook stoerder spelen dan PES. En gelukkig zijn die afstandschoten veel realistischer dan in de pc-demo. Het spel is echt zwaar verslavend, dus ik ga maar weer ff spelen.
Ik moet ook zeggen dat ik een beetje moet wennen aan de camera-positie. Ik heb h'm van tele naar action gezet, dat bevalt mij iets beter. Je kan de camera hierbij niet te ver inzoomen, anders raak je het overzicht op het veld kwijt. De snelheid van het voetballen vind ik ook iets traag, maar misschien is dit ook een kwestie van wennen of is dit ook aan te passen? Aanvulling: Ik zag in de thread dat er meer mensen zijn die het spel als traag ervaren. Het is niet hinderlijk maar even wennen, het zal dus wel niet zijn aan te passen.
In de Play Now mode kan je maximaal 10 minuten per helft spelen, that sucks. En waarom staat er een optie om de taal te veranderen, terwijl dit niet kan?
Vallen de GFX tegen ja? Wat jij zegt over framedrops ik hoop dat dit mee valt want als ik ergens slecht tegen kan... Maar waarom vind jij GFX tegen vallen dan? Om het feit dat de spelers niet goed lijken op de echte, ik hoop het maar want hiermee zou ik kunnen leven... Ik krijg hem morgen btw, net mailtje ontvangen van gamerelease...
@BFalcon: Die framedrops had ik maar bij 1 wedstrijd continu van de vele wedstrijden die ik gespeeld had, nl Ajax-Ado bij nacht. Misschien lag het aan het feit dat de xbox al 4 uur aan stond met fifa erin....ik hoop het in ieder geval, want ik heb voor de rest geen framerate-problemen meer gehad. Alleen de spelers van de hele grote clubs lijken...ik als Ajax-fan had alleen gehoopt dat Ajax als hele grote club beschouwd zou worden...maar NEE!!! PSV heeft meer spelers die lijken en daar stoor ik me gewoon aan. En die aliasing is gewoon niet te vergeven voor een fifa spel die bekend staat om de strakke graphics. Animaties enz zijn allemaal super mooi hoor, voor de rest hoef je je ook niet druk te maken. Het spel RULED en is beter dan PES...en ik heb ze allebei.
Omdat ze vast daarvoor zijn? Ik ga met Roda JC landskampioen worden Ben benieuwd of hun wel op de echte spelers lijken.
zijn er al mensen die hem hebben voor de ps2 ? hoe zijn de graphics tav de xbox versie ? zou hem liever voor ps2 hebben omdat de controller me beter lijkt daarvoor
Ik heb juist gehoord dat de controller van de xbox het fijnst werkt met Fifa 2004. De graphics zijn natuurlijk ps2 kwaliteit. Denk zoiets als PES3. Wel mooi hoor maar het grafisch geweld op xbox is stuk meer door de meer krachtigere hardware.
maar ik lees vaak dat die anti aliasing niet goed werkt op xbox volgens sommigen misschien heeft de ps2 (of gc) er minder last van ? zijn er filmpjes van de ps2 versie online ?
1 ding snap ik niet helemaal. Fifa 2003 zag er op de Xbox echt heel wat mooier uit dan op de PS2. Is dat nu niet meer zo dan?
Tuurlijk zijn de Xbox graphics mooier dan de ps2 maar ik antwoorde op iemand anders BFalcon Zet je hier wel je bevindingen neer zodra je 'm hebt? Bedankt.
Het spel is wel ietsjes mooier geworden maar niet superveel. Ik vin de spelers een beetje witte gloed omzich heen hebben ofzo das wel vaag
Ik weet wat je bedoelt. Toen ik hem voor het eerst opstartte en begon te spelen dacht ik.. WTF!@!@! Dat is foei lelijk. Wel enorm gedetailleerd, maar what's up with the aura.. Na 2 minuten spelen was ik er al aan gewend en nu is het niet storend meer.. Het valt niet eens op. Ik denk zelfs dat de shading hierdoor wat beter overkomt.
Wat ik soms merk wat ik minder vind aan het spel, soms zie je de bal echt vlak langs een speler gaan, alleen het lukt me met geen mogelijkheid om die speler snel te selecteren en de bal te onderscheppen... Gisteren carreer mode gestart in de 3e divisie met huddersfield town.. Heb de eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen, via een super mooie vrijetrap... 2e wedstrijd verloor ik nipt...met 2-1....