1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok heb hem zojuist ontvangen van gamerelease...
    Ik ga hem dadelijk eens bekijken (eerst nog ff wat samenvattingen van school uitwerken).

    Ik zal zo snel mogelijk ff mijn bevindingen ook hier neerzetten.
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik echt knap van je, dat je eerst je huiswerk doet en dan het spel gaat spelen, als ik een nieuw spel heb kan het huiswerk wel ff wachten, vandaar dat ik nog even heb gewacht met het kopen van fifa 2004, want als ik hem in m'n tentamen week krijg gaat dat niet goed;) .
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, dan weet je niet dat ik eigenlijk al voorgenomen had om vanmorgen vroeg al te beginnen, maar dat daar ook al niks van gekomen is. Ben dus zo'n beetje verplicht het nu te doen... :'-(

    Ik zit hier nu trouwens wel met mijn grote bek, maar denk dat ik als ik dadelijk 10 minuten bezig ben, het zo begint te kriebelen dat ik toch snel naar mijn kamer ren en die schijf erin gooi... :)

    Sorry voor offtopic.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    jammer dat je je replays niet kan saven...ik scoorde met zidane vanaf een meter of 35 een opstuitende bal
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die achterlijken van de Bart Smit hier beweren dat het spel pas 4 november uitkomt, pffft wat een aanfluiting voor die winkel zeg, ik haal em maandag wel bij de Media Markt, tssk :mad:.
     
  6. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou ik sowieso doen, mediamarkt is altijd goedkoper met spellen. Die bij de Amsterdam ArenA teminste.
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ff nog meer offtopic: Ik vind de mediamarkt de laatste tijd helemaal niet zo goedkoop met nieuwe spellen. Alle nieuwe xbox spellen bij MM bij het Alexandrium kosten 64 euro 99.

    Als je dan naar gcshop of gamerelease kijkt...scheelt dat al gauw weer 14 euro.
     
  8. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, hier bij MM Arena juist wel... las net de echo, PES3 en Club Football voor €49 elk, heb SCII ook voor dezelfde prijs gekocht.


    Nog even een vraagje over FIFA 2004, de Champions Leaque en UEFA Cup, zitten deze in het spel? Ik las nl. ergens van niet....
     
  9. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel ook i.v.m. Intertoys, bart smit, dixons, enz. En bij de mediamarkt Amsterdam ArenA kost Fifa 2004 54,99. Maar ik weet eigenlijk niet of alle prijzen bij alle media markten het zelfde zijn.
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan volgens mij alleen FA Cup etc kiezen
    champions league, UEFA CUP en WK zitten er niet in
    Fifa 2003 kon je met custom league nog veel nabootsen maar dat zit er nu ook niet meer in

    enigste oplossing is een bestaande cup kiezen en 1 voor 1 de teams wisselen
     
  11. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je 2 BTL clubs tegen elkaar wilt laten spelen dan kan dat alleen via een vriendschappelijke wedstrijd? :mad:

    Gelukkig lees ik het op tijd, nu moet ik hem al niet meer.....
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Zitten de CL en de Uefa Cup er niet in??????:eek: Wat dan wel?
     
  13. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb um ondertussen ook al voor xbox en ben er over tevreden ..off the ball is wel relaxed
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    'alle' nationale beker toernooien zitten erin...maar niet de internationale
    UEFA, CL en WK kan je dus alleen maar nabootsen door alle clubs uit de bestaande bekertoernooien om te ruilen met de teams naar jouw keuze
     
  15. Ves007

    Ves007 Xboxisme Priester

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de auto replay (bij een goal) gaat de camera naar de verkeerde goal van de actie.

    Waar is de auto-save nottice voor EA Bio net als in Madden 2004\

    Im het gebruikers boekje staat dat Linker trekker en rechter trekker je toegang geven tot het IGM. FOUT het is Linker trekker en zwarte knopje. (Nu is het helemaal onmogelijk om dit te veranderen zonder je formatie instelling te verpesten)

    EEN grote bug.
    Bij het veranderen dan de formatie blijven de positie van de vorige formatie nog gewoon toon maar als je spelers wilt wisslen, Maar tijdens gameplay word wel de nieuwe uit "gevoerd".

    Bij de scheidsrechters animatie schrijft hij op een onzichtbare kaart voordat hi de gele kaart toont.

    Waar is de animatie van spelers wissel.

    De commentaar is de slechtste ooit.
    Zinnen worden dubbel gezegd, zinnen worden telaat gezegd en zelfs de verkeerde zinnen worden gezegd. Voorbeeld. Aan het einde van wedstrijd wordt gezegd: There through to the next round. (Je zou raden de volgende ronde van een beker) FOUT, I speelde een competitie wedstrijd

    Waar zijn de Champions League/UEFA Cup wedstrijden!!? ( Ben er achter gekomen dat het pas in de 2de seizoen is, je moet het verdienen)

    De nieuwe Result bar werkt niet goed.

    Als de conditie van een speler belangrijk is (Career Mode) waarom staat deze helemaal achteraan in de spelers statestieken.

    Nog een reden waarom ik dit spel metten terug wil brengen is dat na het keizen van een team (play Now) en na het loading scherm ik het bericht kreeg. Can't continue because disc is dirty or damaged. DIt is twee keer gebeurd.

    En al deze fouten had ik ontdekt in 83 minuten spelen (volgens EA Bio)

    Ik kan alleen zeggen dat de game play verbeterd is.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dit had ik de eerste keer dat ik speelde

    daarna heb ik het niet meer gezien..maar als het nog een keer gebeurd breng ik hem misschien wel terug
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Yes ik heb hem voor de ps2 _O_
     
  18. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar wat een debielen daar bij EA zeg :X


    Ik bedoel, iedereen wil toch CL met zijn team kunnen spelen? Dit is echt weer een domme actie waardoor FIFA weer verneukt wordt...

    Eindelijk weer de HCE erin, halen ze de CL en UEFA eruit :|
     
  19. MagicMark

    MagicMark Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    nah wat een dorks zeg :X
    dan maar seizoen spelen :\
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem helaas bij de Dixons gekocht, dus terugbrengen moet binnen 24 uur, maar ik heb het spel al sinds zaterdag..

    Zou ik nog terug kunnen naar de Dixons? Misschien dat ze me een cadeau bon meegeven :)
     

Deel Deze Pagina