1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL linker trekker :9

    maar wel een erg negatieve post zeg... :{
    ik was toch zeker van plan om hem aan te gaan schaffen...
    Maar je kunt dus niets positiefs vinden (alleen de gameplay)?!?! Reactie van mensen die dezelfde problemen hebben... of kan deze post misschien worden tegengesproken?!?!
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind het het spel tegenvallen.

    Ren maar eens over dwars naar de onderkant van je TV-scherm. Damn, het duurt een F*&^&$ eeuwigheid.

    Het commentaar is zoals eerder vermeld niet altijd opp het juiste moment.

    Zo hier en daar weer een vertrouwde bug.

    Scoren gaat wel erg makkelijk. vooral nu je ook kunt koppen met "B".

    Replays kun je nog steeds niet saven.

    Er zijn ook positieve dingen zoals de nieuwe systemen. Graphs zijn er ook op vooruit gegaan.

    btw: Welke graag spelen jullie?? Ik speel nu op prof.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet kopen als ik jou was, ik kan me er mee vermaken, maar ik breng hem liever terug vanwege de minimale toevoegingen/verbeteringen in vergelijking met FIFA 2003...

    En de bugs zijn zoals gewoonlijk weer aanwezig, en dat ben ik ook zat nu..
     
  4. Kremers

    Kremers Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem vandaan?
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij heeft 'm op gcshop.nl besteld voor de PS2.

    Ik neem aan dat als je Fifa 2003 niet hebt, dat FIFA2004 dan toch wel leuk is?!
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Is me minimaal al een stuk of 10 keer gebeurd bij fifa 2003, terwijl er nix met de disc aan de hand is... ook een bug??
     
  7. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik zeg....alles is goed aan het spel (je moet wel 60herz tv hebben anders knippert die moeheidsbalk onderin als de pleuris!). Het spel speelt echt heerlijk. En nu ik van Ves007 vernomen heb dat de CL en UEFA cup na het eerste seizoen unlocked wordt, ben ik ook wel HEEL! erg opgelucht moet ik zeggen. Ik bedoel maar...wat zou carriere mode nou zijn als je niet eens de CL kon spelen, ja toch niet dan? Nou Ves007 ik hoe je aan je woord...want als die toch te unlocken zijn dan is Fifa2004 echt koning! (Op die verschrikkelijke knippering onder in beeld na dan bij je schietbalkje op 50 herz tv's)
     
  8. Ves007

    Ves007 Xboxisme Priester

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de community van EA sports (ned) zeiden ze dat
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ohw dat is top :cool:
    Eerst een seizoen uitspelen en dan CL of UEFA cup doen :)

    Wat kan je met de landenteams doen want die zitten er ook in behalve NL doordat KNVB weer is teveel geld wou. Kan je de EK al naspelen ofzo?:confused:

    Wanneer moet je instellen dat je tv ook 60 hertz kan? Krijg deze game komende dagen. :p
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik moet zeggen dat DaNos een mooi objectief stukje apostel heeft afgeleverd.

    Zelf ben ik nog aan het oefenen met de gameplay, dus aan de competitie ben ik nog niet begonnen. Bij de auto replay heb ik de camera één maal op een fout weten te betrappen, dit was inderdaad het focussen op het verkeerde doel. Vervolgens heb ik er geen last meer van gehad, hier spreek ik dus over een vriendschappelijke wedstrijd. Ik weet niet of de auto replay continu foutief weergeeft in de career mode. Van een dirty or damaged disk heb ik nog geen melding gehad.
     
  11. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat weet ik niet waar je 60 herz moet instellen...Ik had m net ff bij een vriend gespeeld op z'n 100 herz breedbeeld en daar had ie geen last van die knipperingen bij je schietbalk, terwijl ik daar bij mij thuis op m'n 50herz tv wel last van heb en een andere vriend die ook 50 herz heeft die heeft daar ook last van...meer weet ik niet hierover
     
  12. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad...een keertje pas....
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    In carreermode moet je ook trainigen instellen. Moet je dit na iedere wedstrijd opnieuw doen? Als je steeds opnieuw voor iedere speler een training moet instellen ben je wel lang bezig.

    En even over de team-management. Ik vind het wel irri als je gewisseld hebt je de positie niet meer kan veranderen van de wissels. En conditie staat beetje irri, op het laatste blad. Ik gebruik dat veel om te kijken of ze wat rust nodig hebben. Is er geen manier om dat vast te leggen?
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is het er toch wel mee eens dat EA deze titel een poosje had moeten uitstellen vanwege de bugs die erin zitten....

    Das niet normaal..als ik een stuk programmeer werk aflever en d'r klopt niet veel van dan scheld hij mij ook de huid vol...laat staan dat hij het aan klanten zou laten zien...

    Hadden jullie deze schermen al gezien:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de trainingen nog een opmerking, er staat dat je weekly trainingen kan doen...

    Ik kan dat helemaal niet selecteren...iemand dat al gevonden?

    Je kan weekly trainingen commentaar vinden: in de carreer help.
     
  16. Lethal

    Lethal adult member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond aan 2004 geen fuck aan 2003 vind ik mooier eruit zien, alleen de besturing van 2004 is veel beter. heb 2004 terug gebracht
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem teruggebracht Lethal ?
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gamer_24:Die weekly trainingen gaan automatisch, en eenmaal geselecteerd hoef je dit ook niet meer te veranderen, tenzij je andere dingen wil trainen natuurlijk. Het kost gewoon een aantal prestigepunten. Ik kan alleen v/d Vaart niet trainen omdat hij teveel prestige van me vraagt...ik ben dus nog te onervaren coach. Das wel leuk gedaan vind ik.

    Dit is een spel datje echt niet na een paar uur spelen al helemaal kent. Waarom zou je dit spel terug brengen. En die bugs heb ik allemaal niet gehad hoor...oh ja toch wel:D...bij 1 wedstrijd framedrop en een andere keer was bij de replay het scorende mannetje weggelaten. Haha, dan zag je de bal en opeens kreeg die bal een versnelling het goal in:D. Maar das pas 1 keer gebeurt en is toch niet zo erg joh.
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt apart om te lezen hoe de ene het spel flink de grond inboort terwijl een andere het weer de hemel in prijst.
     
  20. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bug van de weggelaten scoorder in de replay heb ik ook al een keer gehad ja ...

    Ik breng hem ook niet terug denk ik..
     

Deel Deze Pagina