1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

1. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik weet niet hoeveel nummers op de soundtrack en het spel slaagt er bijna in om telkens dezelfde 6 nummers te draaien. Net werdt zelfs hetzelfde nummer 2 keer achter elkaar gedraaid. Shame on you EA... ;)

2. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em sinds gisteravond, heb nog maar een kwartiertje verkent, maar het ziet er mij veel beter uit dan de 2003.

De vrije trappen en corners zijn nu bangelijk uitgewerkt, echt een plezier om in die oefensessie wat voorzetjes te doen, en dan maar koppen :p

Ook kan je nu kiezen of j eeen schot op doel ove rde grond of in de lucht wil, ik denk dat je de 'linkse trekker' moet induwen en dan schieten om hem laag te houden, dat is sterk, want in de vorige fifa's bleef ie alleen laag als hij zin had...

vanavond speel ik een tornooi met 6 vrienden, dus ik kan jullie morgen ofzo wel een mooier verslagje geven als jullie dat willen...

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Doen doen doen, ik zit te wachten op mijn loon dan ga ik hem ook halen, maar voor een goede preview ben ik altijd te porren.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    @Rinus: Aangezien je toch Moderator bent kan je toch wel al een officiele review krijgen van het Xbox Magazine die vast al af is voor de komende editie? :9

5. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien wel, maar ik lees nooit de reviews/previews uit de bladen.

Bladen hebben er nogal eens het het handje van om spellen te hypen, en als je dan zo'n spel haalt valt het vies tegen.

Dan lees ik liever de indrukken van de gamers, die zijn altijd objectief en hebben er niks aan om een spel een goede review te geven terwijl het eigenlijk een boutspel is.

Dus laat die indrukken maar komen:p

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, oke ik snap je :D . Maar ik had verwacht dat alle moderators toch wel het blad lezen? :9

Ik kan nog niet mijn bevindingen vertellen want wacht op Fifa 2004 :{

7. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel op amateur en win steeds maar met 1-0 of gelijk (0-0) echt vaag

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Zover ik weet moet je weer leren hoe je moet scoren... denk dat je na wat gespeeld te hebben vast meer scoort.

Ik had scoringsproblemen in begin ook met Fifa 2002, Fifa 2002 world cup en Fifa 2003. Dadelijk met 2004 ook vast wel ff...

9. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    of ut kan zijn dak met vitesse speel :p

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat is het vast niet omdat hier ook mensen met Fc Zwolle van Ajax winnen.

Het is gewoon alles doorhebben. Ook het off-the-ball system blijk je eerst door te moeten hebben en dan kan je ook vast veel beter scoren.

Het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen.:)

11. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem wel ooit kopen, maar of ik hem nieuw haal ligt aan de beoordelingen van xbw en of xbm.
    anders koop ik hem lekker in de x-bazar

12. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, hij is veel minder goed dan PES3 dat is zeker! Graphics zijn bagger, gameplay is nog steeds van 2003 niveau, en commetator sux. Pes plz!

13. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op een mini TV speelt zijn de graphs misschien slecht, maar bij mij zijn ze toch veel beter dan 2003 hoor...

14. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    En dat is weer een diep inhoudelijke preview van wolfje, als je nou ook eens zou redeneren waarom dat zo is zou je nog een aantal mensen blij kunnen maken.

15. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics wel goed en de gameplay ook beter.
    Alleen weet ik nog steeds niet waarom de keeper de bal niet kan loslaten.

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is knap, normaalgesproken is 't juist andersom :+ Ik heb zelf een 70 cm breedbeeld TV, maar daarop kan je juist veel beter het grafische verschil tussen PS2 en xbox zien dan op een kleine TV. GTA lijkt op een kleine TV bijv. haarscherp en op mijn TV wordt 't iets blurrier (leuk he, die ver-nederlansde engelse woorden...hoe schrijf je ze).

Maargoed, laat ik dan ook maar wat over fifa zeggen. Heb hem heel even in de winkel gespeeld. Hij stond toevallig aan :D. Maar ik vond er weinig aan. Hij leek heel traag te spelen, grafisch vond ik 't niet super en ik weet zeker dat 't mooier had gekunt. (Ach ik hou zowiezo niet zo van EA :+)

17. Fox

Fox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ je moet je post eens nalezen, de ene keer zeg je dat groter scherm beter is, de andere keer kleiner scherm, wat is het nu ;)

18. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Jij zeikt Fifa 2004 wel erg af zeg... Lijkt wel alsof je zowiezo fan bent van PES dus boor je maar Fifa 2004 de grond in.

Als ik het zo lees heb je het spel niet eens gespeeld.

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat ze op een groter scherm beter zijn :confused:

20. MagicMark

MagicMark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we moeten eigenlijk ff een opsomming maken v/d fouten in het boekje qua controls en dan de verbetering erbij

Deel Deze Pagina