Tackelde je waarschijnlijk van achteren, had ik ook. Mijn mening: Zeker het geld waard. Off-Ball systeem is erg wennen, maar als je het onder de knie hebt denk ik dat het het spel een stuk leuker maakt. Heb het nog niet heel veel gespeeld, maar mijn 1ste indruk is erg goed. Broekjes worden vies, duellen zijn realistisch en ik vind de animaties bij bijvoorbeeld gele en rode kaarten erg mooi en leuk. Ik vind de duellen erg mooi omdat ze echt duwen en trekken voor de bal (wat er heel realistisch uitziet), bij een corner bijvoorbeeld zie je ze heen en weer rennen en duwen trekken noem het maar op. Je kan in de carreer mode ook de spelers apart trainen (kost geld), je kan ze bijvoorbeeld trainen op het gebied van schieten passen, enz (het is niet zo dat je het zelf doet, je zegt gewoon train hem op dat gebied en dan gebeurd dat, zie je nix van). Je hebt doelen die je worden opgelegd aan het begin van het seizoen, bijvoorbeeld haal minstens 40 punten. Ook heb je bijvoorbeeld news; zijn er spelers geblesseerd geraakt, zijn er clubs die intersse hebben in jouw spelers (denk aan championship manager en zulke spellen) Over het off-ball systeem, als je op de witte knop drukt (die op de kleine controller een stuk handiger zit dan op de normale) krijg je drie spelers die je kan aanspelen, door op de witte knop te drukken kan je als het ware door de spelers bladeren, heb je de speler die je wilt dan kan je hem besturen met de rechter stick (de andere speler met de linker) en hem zo in de positie brengen die jij wilt, druk je nu op passen/voorzetten dan gaat de bal naar die speler (of je moet echt op een speler richten die niet is geselecteerd door het off-ball systeem dan schiet je gewoon naar die speler). Wat nou het lastige is is dat je twee spelers te gelijk bestuurd, dat is ff wennen en je moet het ff onder de knie krijgen. Dit is dus mijn 1ste indruk.
Laatst bewerkt: 25 okt 2003