1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey
    kheb juist fifa 04 gaan halen.
    en ie is echt heel tof.
    maar ik vind wel dat ie beetje trager speelt dan fifa 03.
    tragere reacties.
    gebeurt ook dat er een speler stil staat je kan em niet besturen en de bal is tussen zijn benen en er gebeurt nix.
    kheb al 7 goals gemaakt in 6 wedstrijden.
    kspeel met brugge de competitie.
    maar ik vind multiplayer niet zo tof, soms wel saai.
    en in fifa 03 kon je tackelen met B , niet agressief.
    nu als je tackelt met B in het strafschopgebied, is het penalty.
    als je bal wilt moet je sliden met X.
    of is er nog een manier?
    of the ball system gebruik ik ook niet.
    gewoon Y voor doorsteekpasjes.
    kun je ook je eigen ploeg creëren? kheb dat nog niet gevonden.
    wel tof die practice mode, dat je met 11 tegen 1 keeper kunt spelen.
    dus van mij haalt hij een 8
    bey
    Tompy

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij had je haast? 8)

3. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom haast?

4. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Heel kort maar krachtig samengevat. Klopt wel wat je zegt. Maar het valt me op dat hoe langer je het speelt hoe leuker het wordt.

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben net naar de winkel geweest en heb Fifa2004 (Xbox) geruild voor PES3 (PS2). Ik kan mijn broer zijn PS2 voorlopig lenen en PES3 is toch echt klassen beter.

Fifa gaat de goede kant op, maar na een dag spelen van beide spellen moet ik PES3 nageven dat het het voetballen veel beter benadert. Alles klopt qua gameplay en met Fifa2004 ging ik me steeds meer ergeren aan allerlei dingen.

Jammer, want Fifa is meester wat betreft 'presentatie' en het aanbod van competities, spelers, enz. Mensen die beide spellen hebben gespeeld zullen waarschijnlijk begrijpen wat ik bedoel. Fifa is zeker een goede game, maar PES brengt gewoon nog zo veel meer diepgang, dat je er eng van wordt bijna. Aan Fifa zitten nog net teveel hiaten in mijn ogen.

Ik wil absoluut niet zeggen dat dit voor iedereen zo is. Laat dat duidelijk zijn :)

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe PES3 er nog wel bij, dan heb ik ze alle twee :D

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    *) Ja idd, evt koop ik Fifa2004 weer als hij in de budget bak komt, of ruil ik hem een keer. Zoals ik al zeg, het is zeker geen slecht spel.

Alleen de gameplay vond ik nog niet soepel genoeg spelen.

8. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ken FIFA2004 verder dan de PC Demo niet, maar PES3 is idd geweldig, wel heel moeilijk alleen :p, de comp is erg goed.

9. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan iemand al een fatsoenlijke vrije trap nemen ??:d

10. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2

Ja hoor, 2 keer raak en 100.000 corners als gevolg .. :+

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Gister bij de MM ff een paar potjes gespeeld tegen een klasgneoot; speelt érg lekker, deze game, en het vrije trappen systeem is érg leuk!

Ik las een bericht over iemand die klaagde dat al zijn vrije trappen erin gingen (!),maar is dat alleen op amateur-setting zo, of ook op de hogere moeilijkheids graden? Want ik had ook een aantal vrije trappen die goed qua kracht alswel positie etc waren (timing met dat balkje enzo), maar dat de keeper hem toch nog nét wist te redden met zijn vingertopjes.

maar in ieder geval een erg goed spel en zal hem als ie over een jaartje in de budget bak ligt, waarschijnlijk wel aanschaffen...

(ik wacht meestal tot de games afgeprijsd worden want ik heb niet zoveel doekoe, en op die manier heb je zeg maar 2 (oudere) games voor de prijs van 1. Volgende week jarig en dan waarschijnlijk Tony Hawk 4 én Splinter Cell (als die eindelijk als classic verschijnt)

12. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, bij mij lukken de corners totaal niet en de vrijetrappen ook niet. Ja een keer scoorde ik maar weet niet meer hoe ik dat deed...

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    btw dat ene liedje vinnik wel kicken, "always" ..

14. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Tackelde je waarschijnlijk van achteren, had ik ook. Mijn mening: Zeker het geld waard. Off-Ball systeem is erg wennen, maar als je het onder de knie hebt denk ik dat het het spel een stuk leuker maakt. Heb het nog niet heel veel gespeeld, maar mijn 1ste indruk is erg goed. Broekjes worden vies, duellen zijn realistisch en ik vind de animaties bij bijvoorbeeld gele en rode kaarten erg mooi en leuk. Ik vind de duellen erg mooi omdat ze echt duwen en trekken voor de bal (wat er heel realistisch uitziet), bij een corner bijvoorbeeld zie je ze heen en weer rennen en duwen trekken noem het maar op. Je kan in de carreer mode ook de spelers apart trainen (kost geld), je kan ze bijvoorbeeld trainen op het gebied van schieten passen, enz (het is niet zo dat je het zelf doet, je zegt gewoon train hem op dat gebied en dan gebeurd dat, zie je nix van). Je hebt doelen die je worden opgelegd aan het begin van het seizoen, bijvoorbeeld haal minstens 40 punten. Ook heb je bijvoorbeeld news; zijn er spelers geblesseerd geraakt, zijn er clubs die intersse hebben in jouw spelers (denk aan championship manager en zulke spellen) Over het off-ball systeem, als je op de witte knop drukt (die op de kleine controller een stuk handiger zit dan op de normale) krijg je drie spelers die je kan aanspelen, door op de witte knop te drukken kan je als het ware door de spelers bladeren, heb je de speler die je wilt dan kan je hem besturen met de rechter stick (de andere speler met de linker) en hem zo in de positie brengen die jij wilt, druk je nu op passen/voorzetten dan gaat de bal naar die speler (of je moet echt op een speler richten die niet is geselecteerd door het off-ball systeem dan schiet je gewoon naar die speler). Wat nou het lastige is is dat je twee spelers te gelijk bestuurd, dat is ff wennen en je moet het ff onder de knie krijgen. Dit is dus mijn 1ste indruk.

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    dat vrije trappen systeem is makkelijk; net als in een golf--game.

WEerst natuurlijk de hoek uitkiezen enzo. Met de rechter analogue stick kies je het effect uit dat je aan de bal wilt meegeven. daarna druk je op B (shoot) en gaat het balkje naar rechts. Druk vlak voordat hij aan het einde is, weer op B, en dan gaat het balkje terug. Dan druk je precies op B als het balke tussen de 2 groene indicators of wat het ook zijn komt. dan is zowel de kracht, als de timing goed. easy!

Bij Corners kies je uit waar je de bal wilt laten landen ongeveer, en daarna kun je kiezen uit 3 mannetjes ofzo in het strafschop gebied, waarmee je bij die plek waar de bal zal komen probeert te komen. Dan komt de bal en time je je kopbal goed, en scoor je. Gister in de 3 partijtjes die ik speelde, 2 keer gescoord met een kopbal uit een corner.

16. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie ut al :9

alleen hij gaat toch weer ver over...

Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    vraag:

Als ik een voorzet geef, koppen ze de bal wel richting het doel, alleen heel erg zacht. Hoe scoor je het makkelijkst vanuit een voorzet, iemand al ervaring??

alvast bedankt

18. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap neit hoe je steek paasjes moet geven zonder off-the-ball te gebruiken, weet iemand hoe? of kan dat niet?

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon "Y" drukken en loslaten als je naar de juiste richting kijkt. Let ook op de krachtmeter.

Iemand antwoord op mijn vraag??

20. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel hoe je iemand moet diep sturen zonder off-the-ball te gebruiken

Deel Deze Pagina