Gewoon de B-knop langer ingedrukt houden, je ziet onderin ook zo'n krachtmetertje. Toevallig heb ik net met Ajax van FC Twente gewonnen door een kopbal vanuit een corner in de 90ste minuut*) . Edit: Ik vind dat corner systeem echt vet! Je ziet waar de bal komt, en dan moet je er heen zien te komen, en die verdedigers houden je tegen, ja daar ben ik heel enthousiast over . En Yi-Long bedankt voor de goede uitleg over de vrije trappen .
ja die vrije trappen willen nog niet echt lukken.... alles lukt vooraf maar tussen die groene indicators snap ik niej echt
dat is tog best makkelijk? kies dus eerst de hoek en het effect druk daarna op B en dat metertje begint te lopen......druk dan nog een keer op B om hem te stoppen maar druk hem niet "te ver" want dan heb je grote kans dat de bal over gaat.....dan gaat dat metertje naar links en moet je hem zien te stoppen in het groene indicator dingetje thats it
ik denk dat de spelers automatisch voor de volley kiezen als dat de betere optie is, dus ook gewoon "b" drukken, heb zo al een zalige volley goal gemaakt met makelele, van net buiten de zestien, na een voorzet van lampard. bij de vrije trappen komt het er trouwens inderdaad op aan een middenweg te vinden tussen net te hard en net te zacht trappen, te zacht, en de keeper ranselt de bal uit de goal (wat soms geweldig frustrerend kan zijn), te hard, en hij gaat (logisch over), alleen is het zo dat te hard véél vroeger is dan je zou denken omdat er op het einde zo'n rood streepje staat, en je dus denkt dat je vlak daarvoor moet afdrukken, wat niet zo is. het lukt me af en toe wel (op amateur altijd, maar ja...) om een vrije trap te scoren. als je een onrechtstreekse vrije trap hebt is het trouwens geweldig leuk die ook zelf op doel te trappen vind ik.
Niet is zeker, totdat er een officiele aankondiging van Konami naar buiten word gebracht. En die is nog niet naar buiten gebracht. Dus alles is tot nu toe speculatie geweest en valt onder de noemer 'geruchten'. Wel erg hardnekkige geruchten, waarbij het lijkt dat zowel de developers als Microsoft gecharmeerd zijn van PES3 op de Xbox. Zolang er geen officiele aankondiging komt (en we dus ook niet weten of hij komt), weten we natuurlijk zowiezo niet wanneer hij uit zal komen.
Weet er iemand toevallig hoe je een (prachtig) doelpunt ofzo kan opslaan in fifa 2004 of is dat niet mogelijk ? Want ik zit me er me echt rot op te zoeken
VET!!! Je kan de keeper voorbij spelen en das nog goed te doen ook!!! Het is me met van Nistelrooy 4 van de 5 keer gelukt en 1 keer een penalty gehad hierdoor. Als je op hem af rent moet je wanneer die op je afkomt schuin naar achterdrukken op het juiste moment en dan er gewoon langs lopen. Je kan ook een trucje gebruiken. Dan moet je op het juiste moment L ingedrukt houden en dan (heel vroeg al) boven onder of omgekeerd (afhankelijk waar je loopt) op de rechter analoog stick drukken. Dan doet hij een schuinbewging de ene kant op, maar gaat hij de andere kant op en ben je er langs. Super realistisch ziet dat er uit. Na een half uur oefenen op de timing in trainingsmode lukt het wel 4 op de 5 keer. Probeer maar!!!
heel coole game dit, ik speel nu met QPR (2nd division van engeland) de career mode, en zit in de halve finale van de league cup tegen newcastle(!) al 1x een onwijs mooie vrije trap gescoord. maar ik heb ff een vraagje, ik heb nu 1 speler gekocht dit seizoen (babayaro), maar als ik een 2e speler wil kopen dan kan ik niet op dat knopje drukken waarmee je je bod kan uitbrengen(de tekst is ook zwart) hoe kan dit?
Uhm ik heb ook een paar vragen. - Als je de bal vlak bij de lijn aanneemt draait die persoon dan ook weer zo weg dat hij hem erover heen loopt? - Zijn de keepers een stuk beter dan in deeltje 2k3? - Kan je nu koppen wanneer je wil en niet alleen als er een tegenstander tegen je aan is gedrukt. - zijn de schoten op goal nu mischien wat realistischer? - heb je ook een trainingmode? Elp
-Volgens mij wel, of je moet meteen passen -Ik vind van wel -Ja -Die vond ik al realistisch, dus nu weer -Ja
Ik vond het juist dat het verbeterd was, dat over de lijn lopen, gebeurde veel minder vaak als in andere delen. Volgens mij bijna nooit zelfs. De schoten....hmmm soms kun je wel van érg ver scoren...maar maybe is dat alleen op amateur ofzo? Ik scoorde toen ik tegen klasgenoot speelde wel met een heel lang afstandsschot met Dennis Bergkamp, maar we speelden niet op amateur... En je kunt ook niet zo heel precies je schot sturen, zoals ; ik wil hem in de rechter onderhoek ofzo...maar maybe is dat welw eer realistisch.
Weet iemand ook of je de scheids aan kunt passen ofzoiets? want dat is soms niet normaal hoe die fluit...(wel realistisch ) En dan off the ball mochten ze wel weg laten want dat gebruik ik nooit...julie wel?? Verder is het gewoon een top spel en het beste voetbalspel wat er op de xbox is..
Kan iemand bevestigen of de champions leaque in fifa2004 zit? Het schijnt dat je dat kan unlocken??? Al iemand gelukt? Komt het dan bij je toernooien te staan?
Kun je het uiterlijk van ebstaande spelers ook aanpassen? want veel van de spelers kloppen niet, qua uiterlijk. Is dat aanpassings systeem een beetje uitgebereid?
hey kheb juist multiplayer gespeeld tegen mijn oudere broer, en gewonnen met 1-0, 2-0 ,1-0 -> niet echt hoge scores. maar toch gewonnen. zijn er die kunnen scoren op een corner, van mij lukt dat niet. je moet dus kiezen: swinging near swinging centre swinging far driven maar als je far doet, kun je toch nog altijd op Y duwen voor een speler die dichtbij staat. van mij kan ik niet scoren op corner. wel al 1 keer dat de keeper ze wegduwt en dan gewoon scoren. maar binnenkoppen of volleys dat lukt niet? weet iemand hoe dat moet? welke knop? en een distance schot is ook nog nooit gelukt. wel goeie verbetering met fifa 2003. bijv. als je een Y doorsteekpass heeft en de bal loopt juist naast de lijn, dan kun je ze mooi meenemen zonder dat je ze over de lijn duwt zoals in fifa 2003. is echt goed verslavend en daar hou ik wel van Bey Tompy