Ja, eerste. Mocht je niet eerste zijn ofzo dan de UEFA Of er meer valt te unlocken weet ik niet. Ik geloof nog allerlei verschillende tenues...
ik kies bij corners altijd driven en dan een mannetje dat een beetje in het midden staat, en dan niet gelijk lopen maar proberen op het laatste moment te lopen, dan is de timing perfect en gaat ie er vaak in
Ok, dus als ik bv tweede wordt dan uefa? Kun je dan ook de uefa cup spelen via de optie tournament? Of alleen via career mode?
ben dus nu echt wel overtuigd door deze positieve posts! ga morgen denk ik maar even naar de Dixons met m'n kortingsbon van de XBM en dan kopen!! (iemand nog geintereseerd in m'n Fifa 2003? )
Bij de coners moet je gewoon zorgen dat je op de plek van het rondje komt en dan maar B drukken en hopen dat jij degene bent die kopt/schiet. Het is mij wel eens gelukt om te scoren, maar het gebeurt ook wel eens dat ik naast kop ofzo. En als iemand twijfelt of hij/zij dit spel moet kopen--> Doen! Het is even wennen, maar als je het onder de knie hebt zoals ik nu is het echt een top spel . Ik gebruik het off-ball systeem wel, om naar die speler te passen, maar niet echt dat ik met ze ga lopen want 2 spelers te gelijk lukt me niet zo goed en dan raak ik de bal kwijt. Ik had eerst het probleem dat ik bij een 1 op 1 met de keeper niet kon scoren, maar nu ben ik erachter hoe dat kwam, als je schiet ga je snel in het rode en dan houdt de keeper de bal tegen dus je moet een zacht tikkie geven, voor de mensen die hier ook problemen mee hadden .
toch nog een klein vraagje... is de trainingsmode leuk om te doen? of is het 1 keer doen en dan niet meer... en wat me heel erg stoorde bij Fifa 2003..is dat als je met een speler hard schoot, dan zwaaide z'n been helemaal door..dus dat ie met z'n knie z'n neus raakt...dat vond ik er niet uitzien...ziet dat er nu realistischer uit? dus schiet ie nu veel realistischer? of is dat nog hetzelfde
De trainingsmode is erg leuk vind ik, zeker 11 tegen alleen een keeper . Het is handig want je kan alle dodespelsituaties oefenen en oefenpartijtjes spelen, geen penalty's helaas. Ik denk dat de trainingsmode vooral in het begin erg handig is, om alles te leren. Ik ga het ook nog wel gebruiken, vooral om dat off-ball goed te kunnen doen. Het is ook niet echt voor het leuke, dat zijn de echte wedstrijden, het is echt meer om te trainen en beter te worden in het spel, zonder dat je kostbare punten verliest . En ik vind het er goed uitziet als je hard schiet, ik heb nog geen spelers zich voor hun eigen smoel zien trappen .
Net een nieuwe bug tegengekomen. Mannetje riep om de bal (stak zijn arm omhoog). precies op het moment van spelen werd de bal onderschept. Gevolg was dat mijn spits de gehele wedstrijd verder met zijn arm in de lucht liep. Ziet er best wel debiel uit.
lolz oke dan...dan ga ik 'm morgen ff kopen...toch vrij (studiedag!! ) ff zeuren bij papa en mama want ik heb 3 weken geleden ook al Colin McRae Rally 4 gekocht...maja..komt wel goed
Hey vrijdag heb ik met 5 vrienden een tornooi gehouden. Geen van ons had 2004 al gespeeld, dus we stonden allen even sterk (of zwak ) Ik oordeel alleen over het voetballen zelf, het menu en wat de mogelijkheden zijn bespreek ik even niet. Het spel speelt zeer vlot. De bewegingen zijn lekker soepel en veel beter dan in 2003. Je speelt nu echt voetbal! je kan nu schitterende aanvallen opbouwen. Als je gebruik maakt van off the ball control kan je zeer knappe acties op zetten, maar dat is veel oefenen, want het meerendeel van de tijd is die pas of voorzet nog niet perfect. De vrijetrappen zijn fel verbeterd. De rechstreekse kan je er regelmatig inknallen, en ziet er super knap uit. De onrechtstreekse vrije trap komt overeen met de corner, en is nu veel handiger, maar wel moeilijker. Qua bugs valt het erg goed mee. Het enige wat me tegen viel was een herhaling van een pracht goal. Deze toonde de verkeerde goal, waardoor het doelpunt niet zichtbaar is, maar wel de reactie van je eigen keeper. Ook heb ik al 2 maal voor gehad dat hij niet van de disc kan lezen (dirty or damaged) zodat je dus effe opnieuw moet opstarten. Ik ben zeer tevreden van deze nieuwe fifa, het is veel realistischer dan vroeger. BTW, ik kan zeer moeilijk scoren, meestal is het 0-0 of 1-0 heb 1 keer 3 goals gemaakt :{
nee dat kan niet wel de amstel cup en fa cup enzo maar om de uefa cup te kunnen spelen moet je bij de eerste 5 eindigen
Wat mij tegenviel bij de replay's was dat ze iets te kort waren, dus dan zag je bijvoorbeeld wél het laatste schot (duh), maar vaak niet de actie die daarvoor was, bijvoorbeeld een hele mooie pass, of combinatie... Kun je nou bestaande spelers aanpassen, qua uiterlijk?
Heel goed gedaan Laat ze maar lekker meegamen, kan je ze inmaken. Je zal geen spijt van dit spel krijgen, is wel ff wennen. Oh ja... bij een eerdere post van me is was ik niet zo enthousiast maar dat ben ik nu wel! Na het langer spelen ontdek ik steeds meer mogelijkheden en het is gewoon een goed spel
Hulde aan je ouders . Over die korte replay, dat viel mij ook op, een beetje stom, gelukkig kan je het wel lang terugkijken bij instant replay. Mij is nu ook opgevallen dat je de spelers die je tijdens de wedstrijd in brengt niet meer van positie kan wisselen, ook dat is jammer. Maar al die kleine dingetjes zijn niet erg storend en het blijft een topspel. Ik wil ook even iets over mijn laatste wedstrijd vertellen . Ajax-AZ , einduitslag 3-3. De drie doelpunten van AZ waren allemaal penalty's . Bij 1 penalty kreeg ik ook een rode kaart:{ . Ben toch tevreden doordat ik er in de 89ste minuut de 3-3 maakte*) .