1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    corners gaan er egt makkelijk in, soms te makkelijk.....(prof niveau)
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik krijg ze er overigens online echt niet makkelijk in hoor. Vaak als we online doen doen we 6 minuten per helft. Vaak is het na 90 minuten nog 0-0 omdat je erg aan elkaar gewaagd bent maar soms is het veel leuker want dan wordt het 2-3 of zo en elkaar dan een beetje opfokken via de headset of het nou wel of niet een vrije trap was. Echt in 1 woord geweldig.

    Maar om niet af te haken. Die corners zijn toch echt niet zo makkelijk hoor of ik mag iets verkeerd doen. Kan je mij dan vertellen hoe jij die corners zo goed neemt dan??
     
  3. Draz

    Draz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de champions leaque/ uefa cup unlockt komen ze dan bij tournament te staan?
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, ik heb 1 speler gekocht...een middenvelder...ik had nog een aanvaller nodig...maar sinds ik die ene aankoop heb gedaan, zijn er geen transfers meer mogelijk...

    zwaar kut....
     
  5. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan alleen transfers maken als de tranfersmarkt geopend is
    en dat is in januari,juli en agustus
     
  6. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niet tegen wordt gehouden (shirtje trekken) dan gaat ie er egt makkelijk in hoor8)

    en hoe zit et met de lagg online?? (ps2 heb je tog)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    trilt het net ook fatsoenlijk..beweegt het mooi mee? of is het weer een stuk gaas zoals in 2003...waar alleen die ene centimeter waar de bal het net raakte bewoog?
     
  8. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de transfermarkt is alleen in januari juli en augustus open...
    met corners moet je gewoon met de rechter analoge stick probere je directe tegenstander afte schudden ff oefenen in practise mode (erg cool dat ie dr weer in zit)

    maar wat is eigenlijk dat EAsports Bio????
    er staat hoevel uur je hebt gespeeld maar wat heb je dr aan?

    edit: het net geeft wel realistisch mee volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat Bio gebeuren heb ik vanaf begin geinstalleerd. Volgens het boekje is het een soort bonusprogramma. Programma houd bij hoe lang je hebt gepeeld en hoeveel je hebt gewonnen enz... Het komt erop neer dat hou beter je presteert des te meer bonussen je krijgt in de vorm van extra's.

    Dit stond tenminste in het boekje. Mij is opgevallen dat als je die Bio bekijkt er ook een ornaje balkje te izne is. In begin was die bij mij leeg maar is nu langzaam maar zeker bijna volgelopen. Ben benieuwd... :)
     
  10. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Online? weet je zeker dat je fifa 2004 hebt? volgens mij kun je niet online spelen.
     
  11. jcd

    jcd Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat ook al te denken misschien bedoelt ie met pes2 want die kan wel online toch?
     
  12. jcd

    jcd Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel ps2
     
  13. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Doed, ik waarschuuw je nog 1 keer [​IMG]!!!!
     
  14. jcd

    jcd Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf bedoel jij jonge met je edit als ik dat doe kan ik niks doen ofzow wat lul jij
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Rustig jcd, niet gelijk opgefokt gaan reageren. Wat Saaur bedoelt is dat het heel hinderlijk is als je meerdere posts van jezelf onder elkaar plaatst. Dat heet dubbelposten, en zorgt voor een onleesbare thread, terwijl het veel makkelijker kan.

    Je kunt je post aanpassen via de edit-knop. Hiermee kun je je post verbeteren, of er iets aan toe voegen.
    Onder elke post zie je een serie knoppen staan. Helemaal rechts staan er 2, [​IMG] en [​IMG]. Edit moet je dus hebben. Gebruik deze knop voortaan dus als je nog iets toe wilt voegen, in plaats van dat je er een hele nieuwe post voor maakt.
     
  16. jcd

    jcd Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    owww okey thnx man jij zegt het tenminste duidelijk wat heb ik aan dat van saaur GEBRUIK EDIT!.. (hoe kan ik dan weten waT hij bedoelt) thnx man (Y)
     
  17. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij heeft 'm op de Playstation 2. Daarmee kan je online spelen.
     
  18. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste vind ik als gast dit forum vrij onoverzichtelijk tig threads over een en hetzelfde onderwerp. Kunnen jullie niet lezen, willen jullie niet lezen of zijn jullie gewoon lui???

    Anyway Om ff te antwoorden op die vraag van de free kick.
    Als je drukt op de b toets moet je driemaal drukken. Een keer om het metertje geel te laten worden. tweede keer om het te laten stoppen en derde keer om het pijltje in de groene verticale streep te recht laten komen. Dit bepaalt of je de bal goed raakt of niet. Je kan ook de bal van onderen en midden raken. Lijkt heel moeilijk. Ga ff in de tariningsmode ff oefenen en voordat je het weet heb je het onder de knie.
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah klopt diablo chief hoe weet jij dat nou :9 HAHA Er is nauwelijks lag online maar jah wat ik al eerder in enkele threads hier heb gepost is dat je vaak niet kan connecten met andere mensen.
     
  20. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de champions league spelen of andere toernooien zoals het WK.. alleen ik ben al zo Cariere begonnen, ben nu bij het 2e jaar en heb me gekwalificeerd voor CL, alleen ik wil het ook gewoon in het normale spel spelen!! andere toernooien zijn alleen de Fa Cup.. weet iemand hoe ik nu gewoon een champions league kan spelen, zonder dat ik de cariere hoef op te starten!? alvast bedankt....
     

Deel Deze Pagina