1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nog geen regen gehad, ben nu in januari, en je kan mij erg veel vertellen, maar dat het in Nederland van Augustus tot Januari niet regent, nee dat gaat er ook bij mij niet in:cool: . Misschien kan je het instellen bij de opties, ga ik ff kijken straks.

    En wat je over dat menu zegt dat viel mij gisteren ook op, beetje raar.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ben nu Career Mode bezig met Juventus op amateur

    jezus, dat is echt een wereld van verschil...bij 2003 won je op amateur met 4 a 5-0....nu Inter-Juve 0-1 :{ op amateur!

    da word nog wat als ik dalijk op prof of wereldklasse ga spelen

    maar tis niet erg..want zo is het veeeeeeeeel uitdagender en realistischer om te spelen...al met al een TOPspel
    _O_
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind dat je te moeilijk het strafschopgebied in kan komen van je tegenstander, de verdediging staat wel erg goed opgesteld telkens, en aangezien je niet lopend een schijnbeweging o.i.d. kan maken, lukt het me bijna nooit om in de 16 te komen.
     
  4. Napoleon

    Napoleon Advocatengrap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    De derde tenues van teams worden unlocked als je van alle teams in die divisie een keer gewonnen hebt. Dit las ik ergens of in de handleiding, of in de online help.

    1 probleempje...aangezien die eikels bij EA niet telkens autosaven moet je dus na elke wedstrijd (of in ieder geval voor je quit) 3 (!!!!) keer saven:
    1 keer je profiel, voor de shirts
    1 keer je career
    1 keer je EA Bio bullshit.

    Die EA Bio is trouwens ook lekker onzin. Kwam ik op level 4, kreeg ik mijn supermooie extra (alle 3e shirts van de Rest of the World clubs) blijkt dat alleen galatasaray een derde shirt heeft. Ja, zo kan ik het ook wel. Zucht.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    bug-tip: schiet net van buiten de 16 op goal...altijd doelpunt!

    tis heel erg jammer dat die bug in zo'n geweldig spel zit...ik loop naar de 16 schiet...bam, doelpunt...jammer..maja, nix aan te doen

    en jij komt niet zo makkelijk de 16 in? welk niveau speel je? zeker op de standaard Semi Prof...ik heb 'm ff op Amateur gezet en ik kom toch regelmatig de 16meter binnen

    oja nog een vraagje, paar posts geleden vroeg iemand of er Widescreen in zit..nou zei iemand dat je dat aan of uit kon zetten

    bedoel je daarmee in het dashboard van Xbox of in het spel zelf..want als ik 'm in het dashboard op widescreen zet en de tv op 16 : 9 dan rekt ie wat uit..en loopt ie niet helemaaaaaal soepel...hele kleine stottertjes...

    want in het spel heb ik er niets van kunnen vinden dat ik Widescreen aan of uit kon zetten...

    iemand het antwoord voor mij? :)
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah kan wel bij de wedstrijd opties en zo ( tenminste op ps2 )
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    aah dan zal ik zo 's kijken..ik had alleen gekeken bij de Game Settings in het hoofdmenu..dan zal ik dalijk 's kijken bij de wedstrijdsettings...of bedoelde je die ook :{

    bedoel je de settings meteen in het begin van het spel of de settings als je een wedstrijd wilt beginnen?


    oja, op amateur schiet de CPU de vrije trappen er al machtig mooi in! dat deden ze in 2003 NOOIT! daar schoten ze 'm er nooit in, en hier zelfs al op amateur in de kruising! (schrok ik wel ff van, kwam daardoor op 1-0 achter :eek: )
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik had eerst 60HZ dus opstaan omdat ik het wat langzaam vond, ging me op een gegeven moment toch wat moeilijk, dus ik zet hem weer terug op 50HZ, nou ik win nu zelfs redelijk makkelijk van Utrecht op semi-pro, wat een verademing:p.
    Overigens speelde ik de wedstrijd daarop tegen PSV 1-1, je merkt duidelijk het verschil tussen de top en subtop, erg goed gedaan :cool:.

    Over dat je niet de 16 inkomt is idd een beetje lastig soms, maar wel erg realistisch...
    Gewoon af en toe een subtiel steekpaasje geven, sta je soms helemaal vrij, of je gebruikt Off the Ball (wat ik onder 50HZ veel beter beheerst :D).

    Ik ga weer gamen :).
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ik. In het boekje staat wel mooi dat er een optie in het optiemenu zit waarin je widescreen mode aan of uit kan zetten. Nou, die optie zit er dus absoluut NIET! Ik heb heel de optiemenu's uitgespit maar niks kunnen vinden.

    Nou heb ik mijn Xbox dus standaard al op widescreen, en als ik het spel speel heb ik hem gewoon op breedbeeld staan (dit is dus iets anders dan 16: 9). Ik zie geen vervormingen ofzo... Tenminste de spelers zijn volgens mij niet breder dan in het echt. Dus volgens mij ondersteunt het spel wel breedbeeld.

    Wel gek want bij fifa moet ik mijn tv altijd handmatig met de afstandbediening op breedbeeld zetten, terwijl andere spellen die ik heb en breedbeeldmode ondersteunen dit meteen automatisch doen (Moto GP). Wel vreemd dus... :{
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, weet niet of dit al is gezegd, als je linker trigger inhoud en dan met je rechter thumbstick een rondje maakt, doe je een 360 spin...
    Geinige toevoeging, kwam er net achter :cool:.
     
  11. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey
    Rivanov, je hebt paar posts geleden gezegd dat amateur zo moeilijk is.
    maar ik vind amateur heel gemakkelijk ik heb juist gewonnen:
    Juventus-Parma : 6-1
    en dat 1 goal was dan nog omdat ik perongeluk de bal met de keeper in de voeten van een aanvaller had gewerpt, en die heeft dan nog gescoord.
    kheb ook es gezet op worldclass, en ik vind het gemakkelijker dan de worldclass in Fifa 2003.
    twas: fc porto-barcelona en ik was porto : 1-1
    toch niet slecht, en ik speelde 6 min per time.
    bey
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    dat zei ik toen inderdaad, nu ik een tijdje heb gespeeld op amateur win ik ook voortaan met 6-0
    dus ik denk dat ik 'm ook maar 's op Semi Prof zet

    en die widescreen mode zit er NIET in :mad:
     
  13. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb je widescreen mode nodig?
    ik heb een tv van 55 cm.
    erg klein, maar we gaan allicht een nieuwe hebben.
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook juist & hij valt wel goed mee!!!
    2003 vond ik heel goed, en deze is nog een beetje beter:)
    Net hele namiddag tegen een vriend gespeeld, nu is het tijd voor het serieuze werk(career mode)
    Welke ploegen hebben jullie daarvoor genomen??
     
  15. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je bij 2004 niet net zoals bij 2003 met een paar man een klein toenooitje spelen? Bij 2003 koos je dan Tournament en dan "custom" maar da kan nu niet meer of wel????
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    omdat ik mischien een breedbeeld tv heb? en niet wil da het beeld uitgerekt is als ik 'm op breedbeeld zet :{
     
  17. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ja, en dat gaat niet automatisch?
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax_O_ ......vanzelfsprekend:) . Ik ben trouwens net klaar met m'n eerste seizoen, 9de :eek: geworden. Gelukkig wel de Amstel Cup gewonnen en dus alsnog naar Europa*) .
     
  19. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dat gebruiken als passeerbeweging?
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Is wel cool(ga strax proberen).
    Nog iemand enkele tips??
    Trouwens, gebruiken jullie die off the ball control??
    Ik vind het maar beetje ingewikkeld.
    Irritant omdat je altijd eerst het ventje moet selecteren die je wilt laten lopen & dan nog es laten lopen en dan NOG eens goed passen...In die tijd hebben ze al 20x je bal afgenomen.
    Ik vond het oude systeem eerlijk gezegd véél beter.
    Nuja ik zal morgen ofzo wel nog eens oefenen.
    Gaat het misschien beter met een s controller???
     

Deel Deze Pagina