1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies, toch denk ik dat als je veel oefent het moet lukken om dat alles te kunnen doen voordat je de bal kwijt bent, teminste dat hoop ik.

    Ik denk van wel omdat de witte knop daar veel gunstiger zit. Trouwens, misschien dat sommige mensen onder jullie dat nog niet wisten, als je het off-ball activeert kan je ook door de drie spelers 'bladeren' met de linker trigger, dus naast de witte knop ook daarmee.
     
  2. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Hull in de 3de divisie van Engeland. Ik sta 3de ofzo na 15 wedstrijden. Ik heb Newcastle en West Ham alwel uitgeschakeld in de FA Cup. De Premier Cup lag ik er gelijk uit:mad:
     
  3. Dreamer

    Dreamer IvoX

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa

    Mensen,

    Ik ken iemand die in een spelletjes winkel staat. Die verkopen dus ook fifa 2004 voor de xbox.

    Maar er komen regelmatig mensen de game terugbrengen nadat ze hem hebben gekocht, dan vertellen ze dat de game tijdens het spelen ineens langzaam wordt.....

    Ikzelf heb ook gespeeld maar heb helemaal nergens last van gehad.
    Ik zit eraan te denken om hem ook te gaan kopen, maar als ik daar last van ga krijgen waar die andere mensen ook last van hebben dan koop ik hem dus echt niet.

    Kennen jullie of misschien jullie zelf wel die daar ook last van hebben tijdens het gamen???

    Ivo.
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat doen jullie bij corners?
    Ik heb nog geen een kunnen scoren, het is zo moeilijk om langs dat ventje te lopeen...
    Een vriend van me 1x:)
    Ben i p v met lisbon nu met barcelona begonne, veel leuker met bekende spelers.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb daar nog geen een keer last van gehad (van dat ie opeens langzamer word)...

    en oja, die 360 beweging is wel gaaf...wist eerst niet dat je de linkertrigger moest gebruiken..dus ik allemaal ma flippen met de rechter stick...ma hij deed nix...totdat ik de linkse trigger erbij gebruikte...waaa echt gaaf!!! en als je alleen de linker trigger inhoud loopt ie heel langzaam :)
     
  6. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat er veel bugs in zitten op de ps2, spelers lopen opeens zonder broeken en je krijgt heel snel rood. De herhalingen laten alleen de publiek zien en je krijgt je eigen goal niet nog eens tezien. Is dit op de box ook zo?? Ik wil hem graag halen maar ben bang dat ik een flutgame in huis haal, heb de laatste tijd alleen flut gehaald en heb dr geen zin meer in. En wanneer komt er een revieuw van??
     
  7. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij al eens eerder gesteld, maar hoe zit het met die language aanpassing, bij mij alleen Engels!!!
    terwijl er wel pijltjes naar links en rechts staan

    Iemand een idee?
    Voor de rest een leuke game, die al wat uurtjes in de black box heeft gezeten sinds gisteren!!!
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik kan ook niets anders dan de taal Engels. Ligt aan Xbox ofzo omdat ie engelstalig is ofzo... :confused:
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee dat zei ik al...
    MAar ik heb optie van Xbox op breedbeeld gezet, en bij Fifa gewoon handmatig mijn tv op breedbeeld gezet, en ik zie volgens mij geen vervormingen. Probeer maar eens! :cool:

    Ok dan, omdat sommige mensen dus wel een breedbeeld hebben... :)
     
  10. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je die taalopties ook moet un-locken, gisteren level 4 gehaald, en een reward in de vorm van een tenue voor een ploeg van de rest of the world.

    Het schijnt dus ook dat je bv de championsleague en amstelcup kunt unlocken, dus hoe beter en verder je in de carreer mode komt, des te meer je krijgt!!!!

    Verder nog geen problemen waargenomen die in deze thread al eerder vernoemd zijn zoals traagheid etc etc

    Greetz
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Als dat zo is, zou ik het wel heel vaag vinden... Leuk voor die spanjaarden/fransen/italianen/duitsers die geen Engels willen of kunnen lezen :9
     
  12. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    hahaha..idd
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor die ea sports bio, moet je dat telkens saven voordat je je xbox afsluiten???
    En hoe doen jullie corners?
    Is er al iemand die die off the ball al goed onder de knie heeft?
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en dat is verdomd lastig. Ik ben het in ieder geval al 2 keer vergeten... :mad:

    Hij staat nu pas op 2.45 uur terwijl ik al een 3-voud erop heb zitten met Feyenoord :)
     
  15. MaScH

    MaScH Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Fifa 2004 wel zwaar tegenvallen... off the ball control werkt niet echt. In pro mode ben ik de bal al kwijt voordat ik de juiste speler heb geselecteerd.
    Die career mode is wel leuk gedaan, maar het verplicht je alleen wel om dit te spelen. Wtf is er trouwens gebeurd met custom tournament??? Ik wil mijn eigen competitie aanmaken zoals ik altijd doe...

    ff offtopic (maar toch weer nie) Komt PES nou ook uit op de xbox??
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeg met die prestige punten, is dat elke week 1000???
    Ik train fysiek & dan twee spelers ofzo en ik heb nog 200 over maar dat is elke week hetzelfde...
    Iem die het snapt??
     
  17. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Sow ik ben altijd vette Pes fan geweest, maar ik moet eerlijk toegeven fifa 2004 kom nu echt in de buurt. Wat een heerlijke gameplay.
    De Off the bal ken je ook lekkere stuntjes mee uithalen in elk gaatje van de verdediging kan jeje man in sturen.
    Als je eventjes op de training wat trukjes oefend kan je ook nog leuke akties in het veld maken, zoals 360, schaar, kap beweging, balletje terug hallen en de andere kant opgaan, dit zijn een aantal voorbeelden.
    Ik zou zeggen voor de voetbalf fans op de xbox die eigenlijk wachten op een andere voetbal game, gewoon fifa 2004 kopen hij is echt leuk!
     
  18. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    corners zijn easy, je kiest de near post, optie B,
    flink wat duwen en trekken,zodat je de mandekker wegduwt
    Op het juiste moment naar het goal koppen.
     
  19. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die moet je dus eigenlijk voor iedere wedstrijd doen, maar de spelers die je geselecteerd hebt, moet je dan weer clear geven met de y toets doe je dat, en dan wijs je weer twee of drie andere spelers aan, als je in die lijst op de X toets drukt, dan zie je de spelers bio, en dan zie je eerst die blauwe gevulde balkjes tot een bepaald percentage (vertikaal) voor al de verschillende eigenschappen van die speler, en wat je traint wordt groen (ernaast), dus dat is ff wennen, vraag me niet waarom ze dat gedaan hebben, maar het is zo.

    Dat van die taal zal dan wel idd niet helemaal kloppen!!!
     
  20. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je die trukjes, toch niet gewoon met de rechterthumbstick, want zo werkt het niet bij mij, altijd hetzelfde dan?
     

Deel Deze Pagina