1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    aargh dat ben ik dus ok steeds vergeten...er stond nog maar 15 minuten toen ik keek..terwijl ik er al 4 uur op had zitten (in totaal)
     
  2. zeroxxl

    zeroxxl Koekert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Rennen met de rechter thumbstick, en dan korte tikjes op de rechter trigger geven. of de linker trigger inhouden en dan een rondje draaien met de rechter thumbstick, dan maak je een 360 graden draai.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja en dat ziet er echt heeel soepel uit...echt mooi gedaan..ok leuk is dat je dan stil staat...bal bij je houd en dan opeens je tegenstander voorbij speelt...dat trucje krijg ik het vaakst..maar werkt niet helemaaal goed want in die tijd da je stil staat pakt de tegenstander de bal al af :{

    overstapjes enzo..en scharen ben ik nog niet tegen gekomen
     
  4. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa is zkr weten TE gruwelijk..maar k heb een vraagje, k krijg allemaal hele kleine zwarte stipjes over het beeld...niet echt irritant, maar k vind het vaag....van die schijne strepen met stipjes..maarja voor de rest is echt (Y) heb hem echter nog niet lang, dus moet nog wennen..
     
  5. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je toch echt een speler met 'skill' en 'ballcontroll' hebben bv. Ronaldo, Zidane, Figo, Raul, Henry enz.

    in fifa 2003 kon je daar niet echt veel aan doen, daarom vind ik dat individual training echt heel goed_O_
     
  6. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dit niet aan je tv? Heb je een oude of nieuwe? En zit je scartkabel er wel goed in?
     
  7. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je bij 2004 niet net zoals bij 2003 met een paar man een klein toernooitje spelen?
    Bij 2003 koos je Tournament en dan "custom" maar hoe moet dat bij 2004??
     
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kunt wel custom tournaments spelen, via game modes naar tournament, en dan een beker aanklikken, en dan vraagt hij om de teams te selecteren, er moet er minimaal 1 van jouzelf zijn, maar dat moge duidelijk zijn

    Greetz
     
  9. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand de hele muzieklijst, kan diegene hem misschien hier op dit topic plaatsen?
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor die prestige punten.
    Ik verspil er elke week 800 & hou er 200 over maar da's telkens hetzelfde.
    Spaar ik dan niet steeds 200 uit????
    En ik laat een stuk of twee spelers gewoon een iets trainen altijd.
    Kan iemand mij dit eens dudielijk uitleggen aub??
    Iem had er al iets over gezged maar het was niet echt verstaanbaar voor mij...
     
  11. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een paar punten te verspillen.. in het beginjaar: 1000.. die kan je opmaken, om ze indivuduele training of physieke training te geven.. individuele training kun je elke week anders doen, kun je een speler op een bepaalde manier laten trainen (techniek, passing, sprint, schieten) en daar moet je punten voor uitgeven.. maar die houd je altijd, die geef je wel uit, maar je beschikt er altijd over... dan speel je een wedstrijd, dan voel je meestal wel dat bepaalde spelers hebben getraind, dan heb je die wedstrijd gespeeld.. dan kun je weer trainen.... dan ga je naar individuele training en dan doe je Y (clear)... en dan heb je weer opnieuw voor die week 1000 punten te besteden, en dan kun je weer een andere speler op een bepaalde manier laten trainen.... en physieke training laat je een keer zitten voor die week ofzo..... en zo is het systeem een beetje!!
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol ik snap er nog nx van.
    Bijvoorbeeld om op spelers te bieden, heb je er dan duizend nodig?
    En ik laat gewoon mijn keeper keeping skill trainen & een middenvelder technique. Dan zit ik al bijna vol.
    En de standaard fysieke trainig. Al drie weken ofzo.
    Blijven die dan trainen? En SPAAR je uw punten die je niet gebruikt dan niet??
    Waar kan je zien hoeveel geld je hebt om te bieden?
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net toevallig 3 keer achter elkaar gescoord. Ik kies altijd de verste paal en dan "Y'. Dan naar binnen lopen mbv de rechtertricker. Als de bal genomen wordt de linkertricker richting de kruising van de "eerste paal". Tijdens dat ik dat doe kijk ik alleen naar de krachtmeter, die laat ik dan bij driekwart stoppen.........GOAL!! Heel af en toe pakt de keeper de bal. Met menselijke tegenstanders is het moeilijker als ze alleen de rechtertricker gebruiken.
     
  14. manutd_fifa2004

    manutd_fifa2004 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    zo is het idd.. staat rechtsboven in je scherm hoeveel punten je hebt.. in het 1e jaar is dat: 1000 punten!! maar je traint dus al 3 weken zo, maar als je een keer een andere speler wil laten trainen, dan doe je dus Y!!
     
  15. vassilli

    vassilli Guest

    Is de game cool?Ik heb gehoord dat de game tegenviel?Kan de game tegen PES 3 op denken jullie?Of zit de bal nog steeds aan de voet geplakt?
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem hééél leuk & hij is heel realistisch.
    De trek & duw bewegingen zijn heel cool en ja, tis een goed spel.
    Ik ga gewoon elke week dezelfded speler laten trainen hoor.
    Corners scoor ik nu ook soms.
    Gewoon ventje dichts nemen bij het goal, achter je verdediger staan, rechter joystick bewegen richting verdediger.
    Corner geven: b drukken.
    Keihard op de grond koppen & keeper=kansloos.
     
  17. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat er bij de geoefende speler altijd wordt gescoord uit een corner is dit niet triest?

    Als je dan weer een corner hebt en dan heb je automatisch weer een goal, lijkt me niet echt realistisch.

    Elp
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik krijg dit spel maandag, misschien zaterdag binnen, en dan post ik wel wat ik er van vind.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    hier staat de playlist en kun je meteen het liedje downloaden (1 minuut versie)

    http://www.easports.com/games/fifa2004/music.jsp

    have fun! ;)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het spel is echt lachuh. Beter dan ik gehoopt had. En dat off the ball is dus echt the shit. Maar eh weet iemand of je nou nog schwalbes kan maken?? Of elleboogjes?? Dat zou pas echt vet zijn!!!
     

Deel Deze Pagina