1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    elleboogjes kan gok ik niet..haha zou wel lol zijn maar ik gok da het er niet in zit...en schwalbes ook niet want dan zou daar wel een knop voor zijn maar die is er niet ;)

    dus nee, daarin moet ik je teleurstellen

    maar verder is het een topspel!!
     
  2. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Na veel oefenen gaan de corners wel heel makkelijk ja, maar dat is nog niks bij de vrije trappen. Die gaan er altijd in.
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij toch niet. Vrijetrappen soms maar corners eerder zelden...
     
  4. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de ps2 versie en die gaat toch wel traag hoor en veel vertragingen (nee niet online)

    zijn er mensen die beide xbox en ps2 versie hebben gespeeld/gezien ?

    is er een groot verschil tussen ps2 versie en xbox versie op 60 hz qua snelheid?

    thans ! _O_
     
  5. occultux

    occultux ::silent::

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk zo denk ik er nu ook over...

    Het perfecte spel zou zijn de gameplay van pro evo 3 + fifa 2004 graphs, licenties en ambiance en dan nog echte weerseffecten en beelden bij wisselen van speler en zo

    Heb nu een paar uur fifa achter de kiezen, en het slaat toch tegen (ps2 versie) ...
    graphics zijn goed, maar toch vrij vaak vertragingen en zo.
    en nog erger, op semi pro kan je al moeilijk winnen omdat het spel volgens mij toch, vaak zo onspeelbaar is (STUGGE controls) (ik speel tegen een ploeg met 1 ster of zo)...
    en het gaat zooooooo traag...

    terwijl pro evo soccer zo vlot en lekker speelt..
    en je echt het uitschreeuwt van vreugde als je scoort ...
    bij fifa ... is het zo droog, die netten bewegen niet...
    die doelen zijn zo lelijk getekend...
    geluid en sfeer en presentatie van fifa is wel top !!

    beter in fifa 2005 hopelijk
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het spel daarentegen helemaal niet traag (speel op 60hz btw). Als je gameplay eenmaal doorhebt al helemaal niet.

    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar als je de gameplay nog sneller zou maken als dit is het gewoon niet realistisch meer. Maar ja, het zal wel weer aan mij liggen.

    Fifa vind ik een hele goede game, met een paar kleine bugs. Ook een paar lichte irritaties bij de menu's, ze zijn dit keer veel sneller dan in 2003, maar veel minder overzichtelijk...
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ergens in de stats staat er ook fouls won!! bedoelen ze hiermee uitlokking?? Op het juiste moment wegdraaien zodat ze een overtreding maken?

    Ik vind de gameplay zeker wel goed. In een echte wedstrijd bouw je het spel meestal ook rustig op. Counters kunnen gewoon snel gaan.

    Heeft iemand al een omhaal voor elkaar gekregen?? Alles is me al gelukt behalve dat!! Ik ben zowat alleen nog maar aan het trainen. Dit is echt een top optie! Verder win ik 9 van de 10 keer op prof

    Check hier voor een handig lijstje voor je eigen "dreamteam":
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=646625#post646625
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat krijg je na seizoen 5?

    En hoeveel gebruiken jullie de 'off-ball' commando's? Vind het zelf lekkerder lopen als je veel passed, maar over het geheel gezien weet ik het nog niet met de game :{
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik gebruik off-theball nooit, maar ik gebruik wel "Call Second Defender" met de L Trigger dat is echt vet handig..

    Waneer unlock je de Champion League? ik speel nu met Utrech CL maar kan em nog niet spelen bij Tournament.

    ps; ik zit in deze poul bij de CL : Feyenoord, Ajax en Aaxxere... :|
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik gebruikte eerst ook niet het off-theball gebeuren. Nu na een uurtje trainen; ik wil niet meer zonder. Vooral voor een lange trap naar voren vind ik het idiaal en de voorzet en en en en en.....voor veel dingen.
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoe spurt je met zo'n ventje???
    Het is toch wel moeilijk om EN naar jouw ventje EN naar het ander ventje te kijken???
    Ik gebruik het soms voor voorzetten, zonder positief effect :)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat dacht ik in het begin ook, omdat de mogelijkheid er is om dan beide spelers te besturen. Echter geeft juist die mogelijkheid een verkeerde indruk. Maar nu:

    Je merkt dat als je de bal hebt en kijkt richting iemand (probeer maar in Amteurstand), dat degene al automatisch probeert vrij te lopen.

    Het is dus niet nodig de andere speler te besturen!! Enkel alleen handig als je nog in de opbouw-fase bent ( dus achterin met een verdediger), dan kun je zelf een speler vrij lopen. je hoeft immers minder op de verdediger te letten.

    Als je wit indrukt zul je telkens dezelfde volgorde hebben qua nummers en dus posities!!

    Kortom een off-theball handeling duurt maar heeeeel kort. Het is een kwestie van een paar keer drukken. Dit zal je idd moeten oefenen.

    Door echt te leren waar en wanneer de cijfertjes zullen verschijnen ( ligt dus aan de spelsituatie, die zijn vrij standaard) wordt dit super.

    Wat betreft iemand in de diepte sturen . Tja dit is nog gemakkelijker. klik,klik en duw.

    Hopelijk gaat het nu voor sommigen iets makkelijker.
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik win nu met 11-0 op amateur :) En daarna tegen Real Madrid , op verplaatsing, met 8-0.ยจ
    Misschien moet ik maar een keertje semi pro proberen :)
    Duurt zo'n career-jaar trouwens lang?
    En die fixtures zijn ook wel vreemd.
    In fifa 2003 zag e gewoon een handig lijstje met gespeelde matchen & matchen die nog moeten komen, nu is het een kalender...
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Off the ball is zo super handig!!! Langs het lijntje rennen een speler duikt het gat in en dan voorgeven en GOAL!!!!! Schitterend!!!

    alleen wanneer komt die scwalbe weer terug!!!!
     
  15. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Is onnodig zo'n schwalbe knop.

    Ik heb hem ook net gekocht, prima spel alleen beetje oefenen nog.

    Bij 2003 kon je zo iemand de hoek in laten sturen kan dit nu niet meer? en wat is het nut van die linker stick.

    Elp
     
  16. Draz

    Draz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, super leuk spel. Jammer van de bugs. Bij mij begint fifa2004 soms te haperen, wordt alles langzaam. De volgende wedstrijd is het dan wel weer voorbij. Ben ik nu de enige met die problemen? Zou het aan mijn fifa2004 versie liggen? :'-(
     
  17. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet last van haperingen gehad, maar ik heb er ook nog maar 3 uurjes ofzo op te zitten.

    Elp
     
  18. Draz

    Draz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint vaak na een paar wedstrijden... Gisteravond had ik er trouwens geen last van. Jammer dat EA niet wat meer tijd aan deze bug heeft besteed. |:-
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Vaag... ik heb nooit vertragingen?! Ook niet na paar uur gamen hoor...
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    IK zeg niet dat het voor de mensen hier geldt maar, laatst bij een maat geweest en die had hetzelfde probleem zei hij!! De conditie van zijn meeste spelers was heel laag, daardoor was het trager.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2003

Deel Deze Pagina