1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. mightymouter

    mightymouter mightymouter

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,
    met welke clubs doen jullie eigenlijk de career mode?
    ik speel met QPR, in de 2nd division van engeland en heb nu gronjaer,babayaro en cannavaro er bij gekocht.
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Op welk niveau speel je dan? Want bij mij gaan die vrije trappen er bijna nooit in, wel haal ik er vaak een corner uit doordat de keeper nog net red. En bij corners ben ik wel meestal degene die de bal schiet/kopt maar hij gaat er niet altijd in. Ik speel op prof, maar ben volgens mij wel toe aan worldclass. Win steeds met 3 punten verschil*) .
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  3. tribes e-sports

    tribes e-sports XBW Paarsje

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel met Barcelona, toffe ploeg met enkele goeie spelres, ronaldinho, kluivert, luis enrique, saviola...
     
  5. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Semi pro maar kan maar weinig scoren, ik speel bijna elke wedstrijd gelijk.

    Elp
     
  6. Frizza

    Frizza Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ben inmiddels maar over gestapt op proffesional }:]
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem_O_ :D 8) , kan hem alleen niet spelen:mad:
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ben careermode met Juventus bezig (1ste in de Serie A)


    probleempje met je Xbox of productiefout?
     
  9. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele slechte win percentage :mad:

    Ik heb 38 wedstrijden gewonnen en heb maar 3 win percentage.
    Ik speel bijna alles gelijk en soms win ik.

    En die Transfers snap ik geen flikker van, ik kan niet een poppetje aanklikken en bij BIO wordt ik ook niks wijzer van.

    Elp
     
  10. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    als je al je credits gebruikt voor trainingen..kanje geen transfers meer doen..
    moet je ff al je individual trainingen releasen..dan lukt het wel..
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Raar spel. Speel nu met Oxford in de 3e divisie met career (prof niveau) en blijf maar winnen :confused:. Waarom :confused:, geen idee.

    Zodra ik in de buurt ben van het strafschopgebied begin ik met hard schieten op goal. 1 op de 3 gaat erin :confused:.

    Snap nu wel zo'n beetje hoe voortrekken werkt, begrijp alleen niet als ik denk dat ik goed sta dat de bal direkt in de handen van de keep vliegt en als ik denk dat ik te vroeg voorzet deze strak voordraait en goed kan worden gekopt.

    Dat off ball gebeuren werkt, maar vind ik niet ideaal. Gebruik meer dieptepassen, die komen tenminste aan.
     
  12. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eingelijk met die credits je kan maar 100 hebben tog per wedstrijd?

    Hoe zit dat allemaal inelkaar en hoe krijg je er meer.

    Ik zie ook bij News dat er clubs geintereseerd zijn in mijn spelers hoe kan ik mijn eigen spelers dan verkopen want datwou ook niet,

    Elp
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    1ste jaar 1000 (elke week opnieuw te besteden)
    2e jaar 1000 + door jou behaalde credits (kan behoorlijk oplopen in mijn 2e seizoen heb ik er 3500)

    Als je je speler wilt verkopen moet je naar zijn bio in het transfermenu. Hier kan je hem op de lijst plaatsen of eventueel direkt verkopen.

    Let wel op. Elke keer als je zelf een speler wil kopen kost elk bod het aantal credits wat er staat (3 x bieden kost dus 3 x het vermelde aantal credits)
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee heb geen tijd:cool:
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    dat met die credits vind ik ook zo maar raar, want die komen er idd in het eerste seizoen nog niet bij (zit ook pas in m'n eerste seizoen)

    en tranfers lukken bij mij ook niet, ik zal die ene individual training die ik heb ingeschakeld is afzetten en dan kijken of het lukt.

    is het trouwens ook nog maandgebonden? dus dat de transfer markt ook een keer gesloten is?
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Alleen in het begin van het seizoen en nog een paar weken in de winterstop mag je spelers kopen of verkopen.
     
  17. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 3 opties als je een speler wil verkopen wie kan me die opties uitleggen.

    Als je release from list doet krijg je er dan wel geld voor?
    En hoe kan je zien hoeveelcredits zo'n persoon kost?

    Laatste wat houd 23.0 M in ?

    Elp
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    23.0 M is gewoon 23 miljoen. En de credits staan los van je transferbudget. De credits gebruik je voor trainingen en om een bod uit te brengen. Je transferbudget alleen om spelers te kopen. De drie opties zijn: Add to list, remove from list en release. De eerste is dat je ze op de tranferlijst zet, dat houdt in dat je ze wil verkopen. De tweede is dat je ze van die lijst af haalt en de derde is dat je ze laat gaan, je verbreekt het contract. Je krijgt er volgens mij geen geld voor en als je dat doet zijn ze meteen weg.

    Ik heb ook een vraagje. Ik zit nu in het derde jaar en heb nu 5000 credits per week. Maar de credits die ik in jaar 2 had plus die ik erbij kreeg aan het einde van jaar 2 waren veel meer dan 5000. Is dit misschien het maximum?
     
  19. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hey
    ik speel nu met juventus de careermode op semi-pro.
    kheb vandaag gewonnen met 1-7 tegen annavilairo of zoiets.
    een (voor mij-onbekende) italiaanse eersteklasser.
    ksta de eerste met 7 pten voor op lazio roma.
    kdenk ook dat ik het zal zetten op profesional.
    maar op semi-pro is dat wel echt stom die kansen die je tegenstanders missen: ze schieten drie keers na elkaar op de paal en dan moeten ze maar binnen tikken en dan schieten ze naast; echt onbegrijpelijk en niet realistisch.
    wat ook echt on-realistisch is, is dat je bijv. met marco di vao schiet van de vrije trap zone, dan zit het heel erg veel.
    je moet schieten wanneer de keeper denkt dat ge gaat passen dan zit het 1/4 keer.
    corners kan ik nog altijd niet scoren, nog maar 2 keers gelukt.
    wat doen jullie nu?
    swinging centre?
    swinging near?
    swinging far?
    ik doe meestal swinging far en dan 1 keer drukken op b dan bokst de keeper de bal weg en kun je schieten op doel.
    maar scoren doe je wel niet vaak in corner.
    bey
     
  20. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    corners;

    ik doe swinging centre..dan kies ik voor X..
    dan beetje schijnbewegingen maken..proberen erlangs te komen..en dan op B drukken richting doel..
    als je erlangs komt..zittie er ook in..maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt..
    wel dope gedaan vind ik..
     

Deel Deze Pagina