1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet zo dat als je er langs komt dat ie er ook in zit, bij mij niet iig. En er langs komen vind ik niet zo moeilijk. Als je eenmaal weet wanneer je moet in gaan lopen lukt het je 9 van de 10 keer.
     
  2. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die indivudual training uitzetten?

    Je kan de speler niet selecteren en die dingen apart uitzetten...
    (shooting tackling running etc..)
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    2 manieren.

    1 druk op Y (de gele) en alle trainingen zijn gereset.
    2 ga naar de speler zelf en (begin bij de duurste) zet de training op 'empty'
     
  4. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    begin nu wel goed te worden op semi-pro..net met as roma tegen bologna 6-0 gewonnen..
     
  5. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat dat miljoenen waren...

    Heb ik 15 Miljoen aan Overmars besteed =|

    Elp
     
  6. Fox

    Fox Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, als jullie een voorzet doen, en koppen op doel, zijn dat dan ook altijd zo van die zwakke balletjes? Zonee, hoe kop ik dan harder? heb al vanalles geprobeerd... En koppen naar de grond zou ook gaan?
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien linker trigger ingedrukt houden bij het koppen?

    Ik heb pas 2 koppende goals gemaakt...

    eentje via een corner...en een die terug kwam van de keeper..

    De rest heb ik allemaal naast gekopt...maar nooit over...altijd naar de grond...(misschien met de thumbstick naar beneden richten)
     
  8. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je de B-knop langer ingedrukt houden. En volgens mij is timing ook erg belangrijk.
     
  9. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er geen flikker meer van.

    Ik save mijn spel bij heerenveen - Ajax, doe de xbox uit en volgende dag moet ik tegen Roda JC, dat klopt niet echt lijkt me.

    Wie kan me helpen en het transfer van die spelers snap ik geen flikker van want mijn verkochte de jong is ineenkeer weer terug en me gekochte Overmars is weer verdwenen.

    Help :mad:

    Elp
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je niet vergeten te saven?
     
  11. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee staat tog duidelijkdat ik het spel heb gesaved.

    Elp
     
  12. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me uitleggen of je een speler alleen kan diepsturen of niet, want als ik de toetsencombinatie uit het boekje gebruik krijg ik in game management (ik weet wel al dat een paar toetsencombinaties niet kloppen, alleen deze snap ik nog niet), en bij de Bio, heeft iemand al iets staan bij recent en of mayor acomplishments, en hoe zit het trouwens met dat winpercentage, heb net een heel seizoen uitgespeeld met ac milan, ongeslagen en slechts drie gelijke spelen (dus ook kampioen), en de beker gewonnen, en er staat nog steeds maar 2!
     
  13. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij dan nog even uitleggen wat de linkertrigger + de zwarte knop inhoud?

    Elp
     
  14. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dient voor 2 dingen..

    Bij het schieten kan je dmv de linkertrigger in te drukken, LAAG schieten..

    en 2...tijdens het spel als je bijv. loopt kan je hem indrukken en dan stop het mannetje en houdt hij de bal onder zijn voet.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het zal ongetwijfeld al eens eerder zijn gevraagd, maar weet iemand hoe dat nou werkt met die vrije trappen, want ik snap niks van die meter links onder. Hij stopt altijd op hetzelfde punt en de bal vliegt het publiek in|:-

    Op welke knoppen moet je drukken, want ik denk dat ik dat fout doe:{
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Een maal drukken, het metertje begint.
    Nogmaal drukken en het metertje stopt.
    Waar moet het stoppen? Hangt ervanaf per speler. Op het einde heb je een soort donker gedeelte(bij goeie spelers heel klein). In dat donkere gedeelte gaan de ballen ver over. Je moet er dus een stukje voor stoppen. Dan gaat ie nogmaals terugkeren naar het begin. Dan moet je stoppen in het midden van het donkere rechthoekje.
    Duidelijk?
    Zoniet: Training-> FK!!!
     
  17. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook last van
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand hoe je spelers kunt verkopen of kopen, want sommige teams hebben intresse in een paar van mijn spelers, maar ik weet niet hoe ik kan kijken om ze te verkopen.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Freekicks zijn echt makkelijk. Scoor ze bijna altijd. Ook met slechte mannetjes met skill 55.

    Om te verkopen moet je naar de transferlist gaan. Op je speler zijn bio klikken en dan kan je onderhandelen. Dit kan alleen in de transferperiode. En let op dit kost prestige points!!
     
  20. ElPresidente

    ElPresidente Undercover Mod

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je maar een paar keer saven ofzo?

    Mijn spel start altijd weer op bij Roda JC terwijl i kdie wedstrijd allang had gespeelt.

    Elp
     

Deel Deze Pagina