ja het is zeker een aanrader. Bij Team News kun je zien op welke datum spelers terug komen van blessures. Alleen lopen volgens mij de data niet synchroon met het spel of zo want meestal komt een speler bij mij 2 of 3 maanden na het aangegeven punt terug van zijn blessure, weet iemand hoe dit werkt, moet je de geblesseerde speler ook trainen of zo... ZeroxxL
Ik vind het persoonlijk geen aanrader hij is zo traag als de ziekte, zit boordevol bugs, loopt om de haverklap vast. Ik erger me kapot aan dit flutspel. Elp
Ja wou ik ook al zeggen... Mijnes loopt nooit vast en gaat perfect. Daarnaast heb ik pal 60 ingesteld, gaat het stuk vlotter dan standaard 50.
Dit is niet te geloven hoor!!! 1ste geworden met Ajax afgelopen seizoen, mag ik European champions Cup spelen....... zit in poule A, en mogen jullie raden wie er in mijn poule zitten! PSV Feijenoord St. Gallen Waar gaat dit in hemelsnaam over?!!!!!
Zou wel erg laat zijn... misschien wel in de XBMagazine die donderdag uitkomt. Anders kan je altijd nog de PU kopen. Daarin krijgt ie best een laag cijfer tov PES3 die er ook in gereviewt wordt.
ik zit met psv in de champions league en wat denk je... Poule A: PSV Feyenoord RBC ....... RBC is trouwens 2e in de competitie geworden en Nac was 3e of 4e
Ik zit nu ook in poule A met ajax, feyenoor en PSV en nog ééntje. Weten jullie wel wat ik erg slecht vind. Dat Wamberto geen neger meer is maar een blanke en dat De Jong ook geen neger meer is.. Best vaag eigenlijk Elp