1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij '99 maar dat weet ik niet zeker :)
    Ik wil zaalvoetbal terug, dat was pas kicken! ('97)
     
  2. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    ja, zaalvoetbal was zo fucking gruwelijk!!! dat moeten ze er echt weer in gaan bouwen...
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man, dat was in FIFA 98, echt zo bruut man !
     
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    doe het er maar in alleen dan wel met de gameplay van pes!!!!!!
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat was echt geweldig!
    Van mij mogen ze ook wel meer die "groffe" overtredingen erin doen! }:] (kon op de PC altijd met de Q knop)
     
  6. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet soms is het weleens leuk om zo'n overtredingte maken maar meestal wil ik liever gewoon voetballen en dat zaal gebeuren tja ik heb dat nooit zo fantastisch gevonden toen maar laat ze 2003 maar extreem verbeteren en als het kan kan ie ook wel over live want die multi player is heel vet met zijn vieren tegen elkaar in teams van 2 tegen 2 eigen team kiezenn en dan bij mekaar op de bank das gewoon vet
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister met iemand gesproken die de review versie heeft van fifa 2004...en het schijnt dat ie heeel slecht is...slechter dan fif 2003.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb liever PES,fifa zuigt
     
  9. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Was '99 ja, met alt+Q, moest je indrukken, dat was best geinig:cool:

    Soms maakte ik ook gewoon een schwalbe terwijl ik aan het rond passen was in mijn verdediging, dat zag er best dom uit, maar wel grappig:+
     
  10. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat deed ik soms ook. :cool: :cool: :cool:. Maar ja als de scheidsrechter het zag kreeg je een gele kaart of zelfs een rode kaart :+ .
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ehmmmm...iets mee info!?
    Hoe komt die jongen dan aan de review versie van dit spel?
    Op welke console was dat dan? Want als het de Cube versie is, dan snap ik dat het niet speelt (IVM de button-layout enzo)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  12. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    het schijnt...!, ten eerste zou ik dan wel eens willen weten hoe hij aan die "review-versie" is geraakt, ten tweede zou ik willen weten wat er dan precies zoveel slechter is, en ten derde wil ik er nog even op wijzen dat alle tot nu toe verschenen previews (al komen die uiteraard van fansites en andere ea-gunstig-gestemde-organisaties) héél positief zijn, en dat redelijk unaniem, dus een beetje meer uitleg is wenselijk, en tot dat is verschenen geloof ik je gewoon niet.
     
  13. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ja die komt niet uit op de Xbox waarschijnlijk en leg eens uit waarom je dat vindt
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij is die er nog niet hoor..want ik de nieuwste bladen staan alleen nog maar previews en die zijn extreem positief :)

    Ik ga em 30 okt cker halen :D
     
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    zo positief zijn de previews niet hoor.
    redelijk positief kan je beter zeggen.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb hem net weer besteld.

    Ik heb zowat elke FIFA in huis gehad. Qua gameplay vind ik '98 nog steeds de beste.

    Ik denk gezien alle berichten dat FIFA 2004 zeker een verbetering gaat worden t.o.v. FIFA2003.
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop dat je bij Fifa 2004 ook weer kan trainen of de golden goal kan spelen. Het zou ook leuk zijn als je weer teams kunt aanpassen, want al deze opties hebben ze bij Fifa 2003 weggehaald, en waarom...:{ :confused:
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Trainen kan zowieso, en als je een ander spel koopt (Total Club manager 2004) kan je ook je eigen team samenstellen..
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Is tcm 2004 soms zo'n spel waar je een trainer bent van een club, want dat wil ik weer niet, met een team samenstellen bedoelde ik gewoon shirtjes van de speler kunnen bewerken en namen veranderen van de spelers etc.
    Dit deed ik altijd wel bij fifa '99, als er een speler midden in het seizoen weg ging bij zijn club en er kwam weer een nieuwe, dan veranderde ik die speler gewoon helemaal:cool:

    edit: en tranfers ook niet mogelijk waren omdat die speler bijvoorbeeld uit de jeugd opleiding kwam van die club.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    mmm nog ff wachten op mijn kranten geld en dan bestellen bij Gcshop!
    (moet je daar 16 zijn bij gcshop?? )
     

Deel Deze Pagina