1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een pasje krijgt waardoor je ineens alleen voor keeper staat dan moet je niet meer dribbelen en direct shotten.
    Als je echter een spurt trekt en zo bij de keeper komt dan shot ik altijd heel zacht.
     
  2. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    juist voor de keeper is het makkelijkst vink...gwoon ffkes een laag over de grond in een hoek...enne hij schiet hem vrijwel 80% van de keren raak...maarre als je buiten de 16 staat, een passje breed krijgt, dan uithaalt naar de verre hoek, dan zit hij er zeker 9/10 in. Beeeeeeeeeetje gaar vink het.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej ik heb een vraagje. Waarom kan je geen spelers van de rest v/d wereld kopen?? Enne de braziliaanse comp zit er ook in maar ik kan daar geen comp van opstarten. En ook deze spelers kan ik niet kopen!!! Beetje vreemd he!!! Ik wil zo graag diego en Cavanaghi kopen!!!! Ben namelijk hull city. heeft niet zo veel geld!!!!
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Over het probleem dat ik niet scoorde in 1 op 1 situaties met de keeper. Weet nu hoe het moet, ff een tikkie geven op het juiste moment (moet je even zien te vinden). Te vroeg blokt de keeper, te laat, dan pakt ie de bal (duh). Als je sprint kom je niet altijd goed uit, dan moet je ff inhouden. Hopelijk hebben de mensen die het zelfde probleem hebben/hadden hier iets aan.
     
  5. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand al 5 jaar gevoetbald met een club ??

    ik moet nog 2 westrijden dan heb ik 5 jaar achter de rug :p
     
  6. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand al 5 jaar gevoetbald met een club ??

    ik moet nog 2 westrijden dan heb ik 5 jaar achter de rug :p
     
  7. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand al 5 jaar gevoetbald met een club ??

    ik moet nog 2 westrijden dan heb ik 5 jaar achter de rug :p
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je met "A" schiet, dan pakt de keeper hem sowieso nooit voordat je hebt geschoten;)

    En als je een hoek kiest, dan zit hij meestal wel, maar als je alleen maar op "B" drukt, dan heeft de keeper hem.
     
  9. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik scoor bijna altijd uit het tweede shot.
    eerst schiet ik met b en soms met de trigger ingedrukt dat ie stopt, en dan zit het meestal niet want de keeper kan de bal dan wegduwen en dan kan ik in de rebound scoren.
    echt vreemd.
     
  10. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nou. Goed hoor! :p

    Heb je ook wat bereikt ofzo? :p :p
     
  11. gamerking

    gamerking Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind zeker dit deel een aanrader maar alleen de besturing is wat wennen vooral dat offball-controle
     
  12. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    de close ups vind ik lelijk maar verder is het wel een prima spel

    daarom heb ik hem ook hehe :p
     
  13. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn wel twee nadelen:
    -te late commentaar, of verkeerde commentaar of verkeerde beslissing van scheidsrechter
    -veel te korte replays

    maar anders speelt ie lekker, wel trager dan bij fifa 2003, het is lijk als je een pas duurt dat ie langer onderweg is.
     
  14. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    kut spel fifa 2004 ik heb er 5 jaar op zitten krijg ik niet eens iets ik dacht dat je dingen kon unlocken
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb 'm zelfs inmiddels verkocht.
    Speel nu lekker veel Pro Evolution Soccer 3 op de Playstation 2. Stuk gaver en veel lekkerder speelbaar.
    Fifa 2004 is voor mij best wel een mislukking. Hoop dat ze 2005 stukken beter maken... :{
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    vind ik ook...in het begin was ik er nog redelijk enthousiast over..nu speel ik hem niet meer
     
  17. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb ff een vraagje...

    Als je een TOURNAMENT opstart, kun je alleen de Nationale Bekers spelen, en niet eens een EK of WK of Champions League... Mijn vraag is nu: Hoe kan ik dat unlocken of is het niet eens mogelijk?

    En ook snap ik de Career Mode niet helemaal, want ik had bijvoorbeeld al 2x de CL gewonnen met FCAarau, maar werd niet voor een grote club gevraagd! Gebeurd dat niet ofzo?

    Alvast bedankt!!!
     
  18. Dr. X

    Dr. X Mauves Army

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Voor de wedstrijd begint, komt er in een kadertje de plaats van jouw ploeg in de competitie te staan tov van de ploeg waartegen je zal spelen...
    In iedere match die ik speel en ik sta bv 1e komt er in het kadertje 2e te staan ? hoe komt dit ?

    greetzz,
    Dr. X
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat heb ik ook.
     
  20. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    De menu's in mijn FIFA 2004 zijn engelstalig hoe kan ik dat veranderen naar het Nederlands?
     

Deel Deze Pagina