1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. Dr. X

    Dr. X Mauves Army

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet... op xbox enkel engelstalige versie.
     
  2. Dr. X

    Dr. X Mauves Army

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    nog mensen ?
     
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ook, ik denk dat dat gewoon een foutje is, anders zou ik ook niet weten wat daar de bedoeling van zou moeten zijn.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, precies. een foutje. Maar ik stoor me er eigenlijk niet zo aan.
     
  5. Dr. X

    Dr. X Mauves Army

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké...thx -> nog een foutje *zucht* ... |:-
     
  6. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu al een heel tijdje fifa 2004 tegen mijn broer en wij zijn ongeveer even goed maar toch vind ik het raar dat je bijna altijd gelijk speelt: 0-0, 1-1
    nooit meer 4-3 of zoiet zoals in fifa 2003
    is dit ook zo van jullie?
    of hebben jullie nog z"n hoge scores?
     
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar niet altijd ik win of verlies regelmatig met 4-3 of 3-2 ik vind wel wat de keepers echt te goed zijn wij zetten ze meestal ook op pro.
     
  8. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is min of meer mogelijk. Hoe dan? Selecteer de Nederlandse beker ofzo, en dan moet je alle clubs veranderen in een landenteam. Dit doe je door met de cursor op een club te gaan staan, en dan geloof ik Y. Het staat er ook onder (replace team of zo). Daarna kies je een landenteam. Zo kun je dus een knock-out doen met landenteams. Duurt wel ff voordat je alles geselecteerd hebt, maar dan heb je ook wel wat :).

    Ik ben blij dat ik het eindelijk heb uitgevonden, want zo wordt het een stuk leuker.
     
  9. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het volop moeilijk om iemand uit te dollen... de bal word bijna elke keer afgepakt... de rechter thumbstick gebruik ik... doe ik mischien wat fout??
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is tamelijk moeilijk om iemand een tegen een voorbij te gaan.
    In de spurt met rechterstik een move te doen lukt soms maar meestal niet.
    Gewoon goed passen hé:)
     
  11. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het überhaupt mogelijk is om truukjes te doen? In eerdere Fifa-edities kon het wel, geloof ik. Ik heb echt te lang geen voetbalspel meer gehad :+
     
  12. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je alleen schuinbewegingen maken door de rechter of linker thumbstick te bewegen. Weet niet welke precies is al weer een tijd geleden dat ik Fifa heb gespeeld. Maar een 'schaar' of andere trucjes die vroeger wel konden kunnen volgens mij niet meer.
     
  13. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post
     
  14. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    linker trigger ihnouden, dan kan je verschillende trucjes, zidane rondje maken, achter het standbeen halen, schaar, etc
     
  15. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Serieus? Ik heb Fifa zoo vaak gespeeld en dat nooit geweten8) :eek: . Kan je er ook goed mannetjes mee voorbij spelen of is het alleen voor de show?
     
  16. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    met linker trigger vertraagt je man toch en loopt gij over de bal en doet hij beetje show, maar ik denk dat je met linker thumbstick ne schijnbeweging kan maken.
    moet eens proberen.
     
  17. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, danku :) Dat was nog niet in me opgekomen, ik zal het eens proberen.

    Ik vind het wel een beetje minder eigenlijk. Zo'n mooi en goed spel in veel opzichten en dan kun je niet eens een balletje hooghouden of iets dergelijks. Off the ball mode vind ik eigenlijk ook nogal overbodig |:-
     
  18. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    off the ball is zeker wel handig, je kan als je met je aanvallende middevelder opkomt lopen een "gat" trekken door met een van je spitsen naar links resp. recht te lopen. bij een counter atack kan je je spitsen vrij laten lopen, ideaal!

    is zeker jammer dat je niet kan hoog houden. en de keepers zijn echt slecht, schoten uit de tweede lijn gaan er meestal wel in, jammer.

    @ niekname: voorbij gaan gaat wel maar is erg lastig,goed timen. keepers daar in tegen gaat een stuk makkelijker.
     
  19. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kvind of the ball system ook overbodig: je moet al heel behendig zijn om dat of the ball system goed te kunnen en dan nog tijdens een match te gebruiken en als je tegen vriend speelt dan verandert het beeld naar een andere positie als je of the ball aan legt met wit/zwart knopje (1 van de twee), en dan is je tegenstander verward.
     
  20. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar even wat geklaag toevoegen O-)

    De AI legt zeker in het begin teveel druk op het spel. Het is niet echt haalbaar om even goed de situatie in te schatten en heen en weer te pingelen, aangezien je zó de bal kwijt bent. De vermoeidheid van de eigen spelers vind ik lastig te controleren en aan te vullen (buiten de wedstrijden).

    Dan nog het hele transfergebeuren, wat in het begin lastig op te pikken is. Teveel onduidelijkheid, schermpjes en zeker te weinig uitleg. Het boekje bracht me wel iets meer bij dan het spel zelf, hoewel het me nog steeds niet helemaal duidelijk werd. Zij er nog meer mensen die hier problemen mee hebben?

    Natuurlijk zijn er ook genoeg pluspunten aan het spel. De dynamiek, de graphics, de vloeiende lijn van het spel, de audio, het hele replaysysteem en ga zo maar door. Ik blijf Fifa wel spelen, omdat het overall gezien gewoon een goed en solide spel is, maar kan het niet helpen om deze (hetzij kleine) problemen over het hoofd te zien }:]
     

Deel Deze Pagina