Tuurlijk zijn er pluspunten dat is bij veel spellen. Maar bij een footy gaat het mij om de speelbaarheid en Pluriformiteit. ( even de graphics daargelaten wat dat zit tegenwoordig wel redelijk goed en dan nog is dat mijn 3e keus)
Speelbaarheid vond ik slecht. 2003 speelt vele malen beter. Dan kan je zeggen: 'Ja, dat meot je oefenen', maar het slaat nergens op als mannetje bal over zijlijn speelt als je hem gewoon langs de lijn wilt..moet kunnen.
Pluriformiteit bedoel ik teams enzo mee. Nu waren er eindelijk Nederlandse teams bij.. kan je nieteens een fatsoenlijk toernooi spelen..dus is het gauw over met de fun van een footy. Ik wacht nu op 2005 maar want vond 2004 een misser. Zie weinig echte verbeteringen ten opzichte van 2003..sterker nog..sommige dingen zijn slechter geworden.
Vooral dat je geen herhalingen kan opslaan vind ik echt erg. Daar gaat het voor mij juist om. Leuk voetbal spelen ( wat ook al meoilijk wordt gemaakt) en dan mooi scoren. Dan wil je het ook wel aan vrienden kunnen laten zien of nog eens terugkijken. Echt heel slecht.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2004