1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

  1. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf het ook spelen, er is nu niks beters....
    maar over de replay's die mogen wel langer hoor!
    maar de uitleg van de career mode mocht zeker beter.

    maar wat ik heeel irri vindt is die bio, honder keer opslaan vreselijk....
    nog iets toen ik bij level 20 ofzo kwam kreeg ik de alternatieve shirts van spanje, damn daar heb ik niks aan die had ik al geunlocked door van iedereen te winnen in de spaanse divisie...
    naja ik mag weer naar 30 uitkijken, kijken wat dat wordt,
     
  2. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    goed replaysysyteem? ik vond het replaysysteem van fifa 03 beter hoor want nu zie ik niet eens de actie voor het doelpunt je ziet gewoon een heel kort stuk van het doelpunt bijv. ik maak een doelpunt van de middellijn (gebeurt nooit hoor :p ) en ik schiet em over de keeper binnen dan toont ie gewoon de laatse 5 seconden van de actie, ik vind dat veel te kort, meestal kijk ik dan naar het matchverslag op het einde van de match door op start te duwen: zie je op de achtergrond de hoofdpunten nog eens.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tuurlijk zijn er pluspunten dat is bij veel spellen. Maar bij een footy gaat het mij om de speelbaarheid en Pluriformiteit. ( even de graphics daargelaten wat dat zit tegenwoordig wel redelijk goed en dan nog is dat mijn 3e keus)
    Speelbaarheid vond ik slecht. 2003 speelt vele malen beter. Dan kan je zeggen: 'Ja, dat meot je oefenen', maar het slaat nergens op als mannetje bal over zijlijn speelt als je hem gewoon langs de lijn wilt..moet kunnen.
    Pluriformiteit bedoel ik teams enzo mee. Nu waren er eindelijk Nederlandse teams bij.. kan je nieteens een fatsoenlijk toernooi spelen..dus is het gauw over met de fun van een footy. Ik wacht nu op 2005 maar want vond 2004 een misser. Zie weinig echte verbeteringen ten opzichte van 2003..sterker nog..sommige dingen zijn slechter geworden.

    Vooral dat je geen herhalingen kan opslaan vind ik echt erg. Daar gaat het voor mij juist om. Leuk voetbal spelen ( wat ook al meoilijk wordt gemaakt) en dan mooi scoren. Dan wil je het ook wel aan vrienden kunnen laten zien of nog eens terugkijken. Echt heel slecht.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  4. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bedoelde ik dan ook. Maar het gewone replay-gedeelte vind ik niet eens zo storend. Is misschien een kwestie van smaak, hoewel het niet kunnen opslaan van je acties wel zwaar beneden peil is.

    Ik denk dat er zo onderhand meer minpunten dan pluspunten in het spel zitten :confused:
     
  5. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin 'r ook steeds meer minpunten aan te vinden, alhoewel ik het wel een van de betere voetbal games op de markt vind.
     
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    *

    tot nu toe roeleert op de xbox kwa voetbal spellen Sega soccor slam maar dalijk komt pes en dan moet fifa ook mar eens gaan bouwen aan een goed spel
     
  7. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    PES RULESSSS FIFA!!!!
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja nee inderdaad. Een hele nuttige toevoeging :{
     
  9. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als arcade-spel is Sega Soccer Slam op zich wel een grappige game. Maar realistisch kan je het niet noemen...

    Als PES uitkomt op de XBox zal er aan FIFA niet echt iets spectaculairs veranderen, denk ik. FIFA is en blijft een succesvolle franchise, ook al is het qua playability minder sterk dan PES. Er zullen altijd genoeg gamers zijn die (helaas) meer waarde hechten aan officiele licenties van clubs (en namen van spelers) dan aan speelbaarheid.

    Met 2002 -> 2003 heeft EA wel geprobeerd om er iets beters van te maken (wat in mijn ogen wel is gelukt), maar van 2003 -> 2004 is er te weinig verbetering gekomen.

    Ik hoop ooit dat EA het een keer goed gaat doen en net zoveel time en effort stopt in de speelbaarheid van het spel, als dat ze in de graphics en presentatie van het spel stoppen. Als ze dat een keertje doorkrijgen, kan het nog wat worden met de serie... Maar tot die tijd laat ik FIFA 2004 links liggen en speel ik PES3 op de PS2 (totdat PES natuurlijk voor de XBox uitkomt ;)
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk wel dat pes (:cool: realistischer is ( word ) dan fifa (2004 ) , bij fifa scoor je bij amateur wel zo 1,2,3 maar bij pes is het mij nog niet gelukt om te scoren ( wel tegen een vriend van mij maar dat maakt ook niks uit heh ;) ze moeten 2005 overslaan en dan met 2006 een super spel maken !!! , 1 jaar vind ik veel te weinig voor een spel .... dat denk ik iig .....
     
  11. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    De PES serie zal voorlopig nog realistische en (in mijn ogen) beter blijven dan FIFA, puur door de gameplay. Konami heeft voorlopig nog een voorsprong op EA op dat gebied.

    Maar als je bij PES nog niet hebt gescoord, dan zou ik nog maar even flink dooroefenen ;-)
    Ik speel op dit moment op 4 sterren en dat vind ik eerlijk gezegd wel retemoeilijk. Maar een goaltje scoren lukt me wel! Tegen de computer is het heel moeilijk, maar laatst had ik bijv. een wedstrijd tegen een vriend van me, waarin het 5-3 werd... dus veel oefenen ;-)

    Een jaar overslaan is voor EA misschien wel een goed idee, maar ik denk niet dat ze dat zullen doen. Want als ze dat doen, missen ze veel teveel geld doordat ze een hele FIFA reeks (PC, GC, PS2, XBox, GBA) niet kunnen verkopen... Gaat ze veels teveel centen kosten.. hehehe...
     
  12. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ook zo met jullie als je bij een vrije schop de muur helemaal naar links doet dat de speler vrij op goal kan schieten, hij onmogelijk kan scoren. Want vroeger deed ik dat niet en het zat bijna altijd nu doe ik altijd mijn muur helemaal recht of links (gezien de positie) en het zit nooit.
    K'vind dat wel beetje onlogisch want in het echt is er meer kans dat het zal zitten als de muur weg is.

    Bij penalty's moet je helemaal naar rechts of links mikken en dan juist voor het rode gedeelte loslaten en ie zit altijd zelfs al springt de keeper naar de juiste kant |:-
    Als je in het midden schiet (juist voor rode gedeelte) dan kunt ge spectaculair tegen de horizontale paal schieten.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2004
  13. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het is wel kicke maar ik wou dat de besturing wat beter was
     

Deel Deze Pagina