1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door okkie, 13 jul 2003.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heb je ook een adres van de site?

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  3. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook die demo, maar mijn logitech Wingmannetje kan ik niet gebruiken bij deze demo.

Waar op het toetsenbord is de Off-the-Ball knop?
    en met welke knop kan ik trucjes doen?
    en waarom is sprinten op de e-knop gezet( in plaats van gewoon op w)....gelukkig heb ik m op de xbox gepre'd, dan heb ik tenminste geen last van al die toetsenbord gaarheden, als ze m'n wingmannetje niet lezen dan. Dit spel schijnt op de XBOX het best te zijn...YES!
    Ach zelfs zonder trucjes vond ik de demo al super vet!!! Dit spel gaat echt PES schoppen! (hoop ik ook al heb ik pes2)

tip: down wel ff een demo-patch...kan je tenminste spelen hoelang je wil en hoe mooi je wil!

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
  5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    heb hem sinds gisteravond nou een paar keer gespeeld, maar valt me op dat de keepers niet echt al te best zijn; veel afstandschoten gaan erin. Corners en vrije trappen zijn nog vrij onduidelijk, en ook hoe ik een mannetje de diepte in stuur (ik wil mensen naar de flanken sturen) is me nog een raadsel. Verder ziet het er wel redelijk OK uit, en speelt het ook best ok.
    Nadeel is ook dat je geen ene kloot aan de passeer beweging hebt en dat de tegenstander nogal vaak een vrije trap of een pingel toegewezen krijgt, ook al is de tackle vrij miniskuul.
    Ik heb het hier dus nog over de PC versie...

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat van die keepers baart me zorgen... Een paar posts terug noemt marius ook al dat afstandsschoten goed in het spel zijn verwerkt en dat ze er ook, mits de trap goed is, vaak invliegen.

Ik noem bovenstaande eigenlijk niet echt een pluspunt. Ik wil graag dat de keepers wat 'echter' reageren en ballen ook wat makkelijker uit de lucht plukken. Met fifa 2003 heb ik me hier, eerlijk gezegt als vaste fifa speler, best wel aan lopen ergeren. Standen als 5-0, 6-0 over nog veel hoger kwamen dan ook vaker voor. En soms reageerden de keepers echt klungelig!

Nu ik bovenstaande posts zo allemaal lees hebben ze daar dus niet al te veel aan veranderd. Goed je komt moeilijker door de verdediging heen om daadwerkelijk in positie voor het doel te komen, maar ik heb geen zin om een grote meerderheid van de schoten die ik los achter in het net te zien verdwijnen.

Het kan natuurlijk aan mij liggen...

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt groot gelijk, daar is geen bal aan..

In de demo vliegen veel ballen die ik niet zo heel ver van de middenlijk (!) schiet er gewoon in, en de keepers doen daar niet veel aan..

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mjah, dat is zo. Maar het is iniedergeval beter dat het nu mogelijk is afstandschoten te kunnen scoren. Zal wel een tic van mij zijn. Want in het 'echie' ben ik ook iemand die graag een afstandsschot lost. En als ik em goed raak, vliegt hij er ook vaak in :cool:.

Het is groteendeels een kwestie of je genoeg ruimte van de verdediging krijgt voor zo'n schot. Een keeper moet natuurlijk niet bij 5/10 schoten hulpeloos aan het klungelen zijn.

Maar ik kan over de PC demo echt geen waarde-oordeel geven. Het loopt allemaal niet lekker genoeg, wat het op de Xbox (met controller) zeker wel deed. 2 thumbsticks maken een groot verschil, vooral voor het off the ball gedeelte.

Ik vind de PC demo ook zeker niet geweldig, maar dat vond ik de Xbox versie wel in die korte tijd.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik had ook een keer een vrije trap rond de 16 meter en dan helemaal aan de linker kant ( zeg maar op het hoekpunt van het sprafschop gebied ) toen plaatse in de bal in de verre hoek laag ( met dat rondje waar je kan mikken zeg maar ) en toen schoot ik hem er zo in zonder dat de keeper ook maar 1 beweging maakte.

Echt vaag.

Maar wat nog vager is is dat 2 minuten later mijn broertje aan de andere kant van het veld ongeveer op de zelfde plek ook een vrije trap kreeg ( we speelden tegen elkaar ) en hij deed hetzelfde als ik en die bal ik er precies hetzelfde in en de keeper deed weer niks. :confused:

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat klinkt echt als fifa :+

kan volgens mij nog steeds niet tippen aan pro evolution qua realisme

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    heeft iemand al een omhaal gezien tijdens het spelen????
    Ik nog niet namelijk....

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    iemand een idee wat die cijfertjes (1,2,:cool: boven de spelers doen? Ik krijg dat altijd met de rechter trigger, maar dan weet ik nie wat het verder doet.

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    bedoel je niet linker-trigger?
    Als je dan bijvoorbeeld de 1 neemt, dan geeft ie de lange bal op die persoon. Dus gewoon op de lange bal drukken en die komt dan automatisch aan bij die persoon (tenzij er verdedigt wordt...)

VOLGENS MIJ ZITTEN ER GEEN OMHALEN IN, DIT JAAR!!!!!
    Ik heb ze in ieder geval nog niet gezien. Echt belachelijk dit!!!
    :mad: :mad: :mad:

Waarom kan men tegenwoordig redelijk perfecte Ijshockey, American football, basketball en whatever spellen maken, maar is het zo verrukte moeilijk een lekker goed voetbal spel te maken!?!?! :confused:

14. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel...er zitten wel omhalen en volleys in, maar dan moet je op L2 drukken(playstation2 versie). Dat had ik ergens gelezen...soccergamez.com ofzo. Maar alles is nu veel meer PES stijl kwa gameplay dus het is gewoon niet dagelijks dat het lukt net zoals in PES.

En nog even over die trucjes...die helpen alleen met spelers die dat in het echt ook gebruiken om er erlangs te gaan. En hoe beter zijn vaardigheden des te makkelijker is het om je trucje te timen. Ik weet al wie ik ga nemen om te trucen......Ronaldo(Man Unt.)
    In de demo lukt het wel met Davids...ff oefenen jongens en het lukt wel. Met PES moest je toch ook lang oefenen voordat je het doorkreeg...Fifa gaat ook die kant op en das goed!

Oh nog 1 ding dan over die afstandschoten...Op semiprofessional staat die demo, dus dan is de tegenstand nog niet goed. Als je vrijstaat moet gewoon die bal erin kunnen als je ook nog op tijd de schot knop loslaat....in het echt scoren ze dan toch ook van afstand! In PES scoorde ik trouwens ook altijd van afstand op ster 5....Ach ja, maar hoe haal je haters om heh?!

15. DeltaOne

DeltaOne Guest

"Ach ja, maar hoe haal je haters om heh?!"

inderdaad :)

wacht nou maar gewoon tot de game er is..ik koop hem iig gelijk..vond 2003 ook gewoon een heerlijke game..

16. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    ja k weet het ook niet meer, k denk dan dat ik ze de 17e al heb, maar nog niet mag verkopeh ofzo :| heel vreemd allemaal merk het wel haha

17. vassilli

vassilli Guest

Is de demo een aanrader?

18. tompie

tompie his royal dumbo

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het redelijk logisch is dat alle winkels het spel hebben voor de release date, en dat ze hem pas op de release date in de rekken mogen hebben, gewoon om oneerlijke concurrentie te vermijden. dus de 23e lopen we met z'n allen naar de dichtsbijzijnde multimedia store om fifa te halen

19. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt tompie, maar 6 dagen vantevoren is erg ver, normaal gesporken i dat 1 dag vantevoren, maja we merken het wel

20. pzonic

pzonic gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is een aanrader als je die patch installeert om 90 minuten te kunnen spelen ( alhoewel hij iedere keer bij 30 minuten blokkeert bij mij ... ) want als je gewoon de demo speelt gaat de tijd echt veel te rap en trekken de graphics op nie veel ... 8)

FIFA Soccer 2004
    Publisher: EA Sports Developer: EA Canada Genre: Sports
    Release Date: 11/04/2003

dat staat op gamespot.com, hopelijk is het een verkeerde release date |:-

Laatst bewerkt: 15 okt 2003

Deel Deze Pagina