1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 27 okt 2003.

  1. polletskie

    polletskie yeah yeah whatever

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat gebeurt er eigenlijk als je die objectives gedaan hebt.wat krijg je dan.En zijn er ook dingen die je kunt unlocken.Wat en hoe moet je dat doen.
     
  2. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt zo te zijn dat als je met Aston Villa 5 seizoenen uitspeelt, dat je dan een aantal europese stadions unlockt.
    Maar of je dan alle objectives in elk seizoen moet halen weet ik niet. En welke stadions je dan precies krijgt weet ik ook niet precies.
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie trouwens al gekeken bij die rare Hall of Kits? Daar hangen alle shirtjes die je hebt unlocked ofzo van teams, maar hoe je ze hebt unlocked? Ik speel in Engeland en heb daar dus ook een hoop shirtjes van van bijna elk team, maar behalve van m'n eigen team (Manchester)? Weten jullie hoe dat zit?

    Trouwens nog een vraagje, in het eerste jaar dat je coach bent kun je geloof ik niet transfers regelen, maar het tweede jaar kon dat wel bij mij, maar nu zijn opeens (ik zit in november van het tweede seizoen) de transfers gesloten? Weten jullie hoe dat zit, waarom je maar de eerste paar maanden transfers kunt regelen en verder niet. Ook raar is dat ik een hoop spelers had 'gelisted' zodat ik ze kon verkopen, maar nu kan ik ze opeens niet meer verkopen (ze staan ook niet 'gelisted') terwijl de clubs wel interesse hebben in je spelers.
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een tegenstander op world class niveau verslaat "unlock" je zijn uit en thuis shirt.
    transfers zijn alleen te regelen waaneen de "spelersmarkt" open is (zo werkt het ook in het echt) je kan eind december / begin januari weer kopen en dan weer aan het eind van het seizoen.
     
  5. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je die tegenstanders dan verslaan? gewoon in een Vriendschappelijk wedstrijdje of in een Career?
     
  6. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb ff een vraagje...

    Als je een TOURNAMENT opstart, kun je alleen de Nationale Bekers spelen, en niet eens een EK of WK of Champions League... Mijn vraag is nu: Hoe kan ik dat unlocken of is het niet eens mogelijk?

    En ook snap ik de Career Mode niet helemaal, want ik had bijvoorbeeld al 2x de CL gewonnen met FCAarau, maar werd niet voor een grote club gevraagd! Gebeurd dat niet ofzo?

    Alvast bedankt!!!
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, je kunt aan het begin gelijk een grote club selecteren hoor, ik ben bijv. gelijk begonnen met Manchester United, je kunt namelijk een team selecteren om coach mee te worden door (als je een nieuwe Career start natuurlijk) door de verschillende divisies te scrollen (dus Dutch League of FA Premiership enz.) en dan kun je daarin een team selecteren. Tournament Mode heb ik nog niet geprobeerd, maar een EK of WK zal er niet inzitten. Dat de CL er niet inzit is wel raar. Overigens mist het spel wel meer van zulke dingen. Zo is het volgens mij als je de Champions League wint je dan (in het echte werk) nog een SuperCup moet spelen tegen de winnaar van de UEFA Cup. Daarna moet je volgens mij ook nog de Wereldbeker voor teams gaan spelen, maar dit alles mist het spel dus? Beetje raar.

    Overigens vind ik het ook raar dat de bekers uit het spel zijn gehaald. De laatste FIFA die ik had gespeeld was 2002, maar daar had je nog als je iets won dat je dan een filmpje kreeg met de uitreiking van een grote beker enzo, maar nu zie je alleen dat er een teamfoto wordt gemaakt? Beetje teleurstelling...
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2004
  8. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit, als het maar op worldclass niveau wordt gewonen
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nou, dat helpt niet hoor, ik wou die pakjes van man. utd. onlocken, ik pakte ajax-man.utd, world class, ik won, maar ik kreeg niks erbij.
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja volgens mij werkt het ook niet zo maar gaat het om de speelduur. Je hebt namelijk bij My Fifa 2004 de EA Sports Bio staan, als je die selecteert gaat die dat laden en kun je zien hoe lang je al aan het spelen bent (hoeveel uur, minuten enz.). Na zoveel minuten (half uur of uur, weet het niet precies) ga je naar een hoger level, waarna je op level 4 de Kits (shirtjes) van Rest of World krijgt. Het probleem is dat na elke keer dat je speelt je ook die EA Sports Bio moet saven, hij doet dit niet automatisch. Ik kwam er ook pas achter toen ik al in het vierde seizoen zat van de Career-mode en daarna ben ik dus gaan saven. Het heeft dus niets (denk ik) met moeilijkheidsgraad te maken, maar met je Bio.
     
  11. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe dat zit met die bio, zou goed kunnen.
    maar al gebruik je verschillende users dan moet je voor dat je bij de hall of kits gaat kijken wel de juiste user "activeren"

    ik heb ook twee users p1 en mijn eigen moet altijd eerst op mijn eigen naam zetten. dat doe je in het begin door op X te drukken
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet jij ook aan het eind van een speelsessie je Bio saven, als ik dat namelijk niet doe dan vergeet ie de hele speelsessie?
     
  13. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit op world claas gespeelt maar al aaridg wat shirtjes unlockt. ik weet ook neit hoe het werkt.
    en die bio is echt gaar volgens mij vergeet ie een heleboel wedstrijden wat bij mij staat er dat ik 24 wedstijden heb gespeelt terwel dat er veel meer zij. ook is mijn win percentage 16% terwijl ik bijna alles win:confused:
     
  14. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bio moet je iedere keer dat je stopt met spelen even saven, heel irri maar ja

    En je hebt geen 16 % gewonnen maar 16 van de 24 wedstrijden gewonnen
     
  15. Extreme

    Extreme Fear the Extreme!

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 300 wedstrijden gespeeld en mijn winpercentage is 0!! 8)(vreemd)en hij zegt dat ik m'n laatste wedstrijd heb gespeeld op 1 januari 2003! (ja,'ik heb de tijd goed ingesteld)
    Ook wordt ik gek van dat EA sports bio gedoe, ik krijg m'n next reward pas weer bij level 16!#!#!#$
    Volgens mij is het niet de tijd die je speelt die er toe doet, ik denk eerder de wedstrijden die je speelt....
     
  16. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij ook, op world class is 5 wedstrijden 1 level onhoog(kunnen ook 6 wedstrijden zijn)

    strange van je bio man, bij mij klopt hij aardig
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hebben jullie ook het probleem bij Careermode, als een van je mannen geblesseerd is staat bij de Expected Return Date bij altijd iets van 24 September 2003 of een andere datum in 2003, terwijl ik al in het vierde jaar van de Careermode zit: 2006! Erg raar vind ik dit, hebben jullie dit ook?
     
  18. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook, daar klopt inderdaad niks van. Maar ach, je moet daar niet zo op letten. Meestal duurt het niet zo lang voordat een een speler weer fit is. Bij meestal zo'n 5 wedstrijden, hangt een beetje van de blessure af. Maar als je gewoon na elke wedstrijd even bij je teammanagement kijkt, dan zie je zo of je hem weer op kunt stellen of niet.

    Vraagje:

    Kun je trouwens spelersnamen, gezichten en of shirt's veranderen van spelers? Ik dacht het niet maar ik vraag het toch maar even.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, dat kan niet.
     
  20. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het einde van de Careermode wel een beetje nep hoor. Speel je 5 seizoenen vol met je team, krijg je als eind een kleine pop-up met 6 gevulde sterren en je naam (ik had trouwens iets van 18200 prestige points, 6000 is al je max :D)

    Voor de mensen die ook Careermode spelen, dit is/was mijn dreamteam Manchester United:

    GK: Oliver Kahn (94)
    RB: Michel Salgado (90)
    CB: Nesta (90)
    LB: Thuram (91)
    RM: David Beckham (94) <- jaja teruggehaald ;)
    RCM: Paul Scholes (92)
    LCM: Kleberson (91) <- opgeleid naar 91, Keane dik verkocht :D
    LM: Kewell (90)
    LF: Raúl (95)
    ST: Ruud van Nistelrooy ( 98 ) <- ietsjes opgeleid, nu evengoed als Ronaldo (zoals in het echt ;))
    RF: Vieri (97)

    Ik heb welgeteld 3 originele teamleden over, maar wel de beste. Ik ben vooral trots op m'n voorhoede, het zijn echt de beste van de wereld. Raúl natuurlijk, Van the Man nu evengoed als Ronaldo en Vieri - ook een wereldspits natuurlijk.

    Ik ben wel benieuwd wat jullie hebben gepresteerd met je budget in die 5 jaar (of je bent nog bezig). Laat graag je opstelling zien (met eventueel de Skill Level).
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2004

Deel Deze Pagina