1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 2005]Carrierevraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 17 okt 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu bezig in het eerste seizoen van mijn carriere en het geld stroomt al aardig binnen, weet iemand of ik dit geld meeneem als ik naar een andere club ga. Anders vind ik het zonde om nu (veel) nieuwe spelers te gaan kopen en wil ik het geld liever bewaren voor bij een betere club dan ADO Den Haag.
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje logisch nadenkt, dan zou het geld wat de club verdient van de club blijven, maar kweet et niet 100% cker!
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat denk ik zelf dus ook, maar ik zou het erg zonde vinden als ik mijn geld nu bij mijn eerste club ga uitgeven, terwijl het ook bij een topclub kan als ik het gewoon niet uitgeef :)
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ok das waar, maar ik dagt gewoon ff logisch na :9
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb steeds een fout bij het opslaan en dan verwijder ik mijn savegame weer op het dashboard et dat gaat ff goed... en dan weer verkeerd
     
  6. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je problemen hebt met opslaan, moet je het spel in het Engels spelen, dan een carrière opstarten, dat opslaan. Vervolgens kan je je opgeslagen spel in het Nederlands opstarten en kun je zonder problemen opslaan en de carrière spelen. Is een bug.
     
  7. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0

    Zoals eerder in een thread vermeld, is dit dus de eerste serie disks, en die hebben een probleem om in het nederlands een carriere op te slaan.
    Wat moet je doen in het kort:

    Na aanschakelen Xbox, disk met game erin plaatsen, dan start de game op, en kies je dus eerst Engels (eerste vlaggetje).
    Vervolgens maak je een carriere aan met alle dingen die jij wil, en slaat hem op.
    Nu zet je de Xbox weer uit, en zet hem daarna weer aan, kies nu voor Nederlands, en kies bij speltype voor laden, laad je gemaakte carriere in, en whola je zit er weer in, en vanaf nu kun je dus gewoon spelen en opslaan.
    Bovenstaande uitleg is dus door iemand gevonden binnen deze community, en werkt goed!!!

    Greetz ;)
     
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, zie net daarboven een reply met de zelfde uitleg, als het dus nu nog niet lukt, zou ik Fia als onderzetter gebruiken (just kiddin)

    Greetz
     
  9. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jellejelle:

    Hoe kom je aan geld dan? Is er iets speciaals wat je moet doen of krijg je dat als je goede resultaten boekt ofzo?
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je krijgt geld voor ieder gelijkspel en overwinning, en naarmate je je finance manager beter maakt krijg je per overwinning meer en worden jouw spelers meer waard en die van de andere teams kosten dan minder om te kopen.

    @franko check deze draad voor een oplossing voor je probleem :)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  11. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dus dan moet ik mijn punten investeren in mijn finance manager?
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of ik alle wedstijden van een seizoen kan simuleren? Want ik eigenlijk helemaal geen zin om al die wedstrijden met zon slecht team te spelen. En om iedere wedstrijd apart te simuleren duurt ook veel te lang omdat je steeds moet zien wat er allemaal gebeurt.
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je krijgt sowieso geld als je wint, maar als je investeert in je finance manager krijg je meer geld voor een overwinning en ook zal de waarde van je spelers stijgen en de andere spelers worden goedkoper.

    Verder vind ik de fitness coach een hele goede investering. Je spelers zijn dan veel sneller fit na wedstrijden. Bijv. je verdedigers zitten maar op 40% na een wedstrijd, als je een beetje investeert in de fitness coach zitten ze zo weer op 80% voor de volgende wedstrijd.

    @elgee, volgens mij kan dat niet, je moet ze één voor één simuleren voor zover ik weet.

    Weet er dan echt niemand of je het budget dat je hebt meeneemt naar je volgende club, ik denk het zelf niet, maar als het wel zou kunnen dan zou dat erg relaxed zijn :)
     
  14. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in mijn tweede seizoen van mijn carriere en volgens mij gaat het budget dat je had niet mee naar een ander team.
    Maar ik heb niet opgeled wat ik in het eerste jaar had dus weet ok nie of dat nu is inbegrepen bij het 2de seizoen.
    Ik kan dus nix bevestigen
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    @jellejelle Mn broertje is nu aan zijn 3e seizoen bezig maar heeft niet de punten mogen houden van de vorige seizoenen, helaas
     
  16. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    @jellejelle

    Oke bedankt he (Y)
     
  17. Scott

    Scott Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap: hoe kom je aan zoveel geld, behalve door spelers te verkopen ? Ik snap ook wel dat je door de titel te pakken, evt. europa cup en nl. beker te winnen geld krijgt, maar als je midden in een seizoen zit kan dat niet, of wel ?
     
  18. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als je wint krijg je een premie en als je bijvoorbeel een Hatrick maakt krijg je ook bonus punten en zo zijn er nog meer dingen
     
  19. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel op Play (www.play.com) gekocht, dat is een Engelse site, maar waar kan ik de taal instellen?
    Of, kan dat niet omdat ik hem op een Engelse site heb gekocht?
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook voor gewone overwinningen krijg je geld, en zoals ik al zei: des te meer je je finance manager 'upgrade' des te meer je krijgt voor overwinningen

    @ ShinjiNL en elgee, thnx, dan ga ik maar big spenden bij ADO :p

    @webkem, ik weet niet of je het kan instellen, denk het wel, maar denk alleen wel dat je hoes en de handleiding engels zijn
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004

Deel Deze Pagina