Ik heb ff een vraag. Bij mij knippert men pijltje als ik hem beweeg en als ik 'm stil heb staan zie je 'm nie. Zal wel aan mijn videokaart liggen. Daarom wil ik een driver downloade, maar ik ben best bang dat ik de verkeerde heb en dan daarna heel de pc flipt. Kan iemand zeggen welke ik moet pakken (in stappen graag). Ik heb een 128MB DDR ATI Radeon 9800 Pro. Danke
bij mij trilt het hele beeld van boven naar beneden man ... wat een kutzooi ... moet ff checken wat er aan de hand is ... iemand? edit: gefixt ... lama ... straks komt mn beoordeling, eerst ff dollen
Het ziet er allemaal mooi uit enzo, maar het speelt echt niet lekker. Alles is zooooo voorgeprogrammeerd, de kopduels, voorzetten etc etc ... Het balletje rolt niet echt ... Maar de bewegingen zijn wel veel beter dan de vorige delen ... Geef mij maar lekker PES4 ... maar tot die er is speel ik deze lekker helemaal kapot
Klopt helemaal mee eens! Trouwens het ziet er echt niet mooi uit hoor mensen, heb je dat publiek wel eens gezien ze lopen te springen als jij als tegenstander scoort :| maarja je kunt op deze manier wel de echte voetballiefhebbers onderscheiden. Misschien komt het ook omdat die mensen denken dat ze dik ownen met Fifa omdat ze daarmee vertrouwd zijn... ach ja sommigen hebben echt klepjes voor hun ogen Speelse met DE voetbalflopgame van het jaar.
Elke keer als ik een wedstrijd speel stoort die hartstikke. Ik kan dan nog wel spelen, maar ik kan amper iets zien. Wat moet ik doen?
Lijkt wel of er iets aan mijn drivers ligt, maar volgens mij kan dat. Met storen bedoel ik met speler die onzichtbaar worden, en zwarte balken die over het scherm rollen, echt vaag.
Dat lijkt me inderdaad een driver probleem. Heb je de nieuwste al wel? En probeer wat met je instellingen te spelen. Doet ook af en toe wonderen.
Als je Windows XP hebt zijn dit de goede drivers: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_61.77 Ben hem nu trouwens ook aan het downloaden. Nog maar 12 min
lag idd aan de driver, bedankt... k vind het maar een matig spel ... maaruh komen die tools morgen ofzo?