Heb net FIFA 2003 demo ff gedownloadt ... en die vind ik echt 5x beter dan 2005 ... veel betere gameplay ...
lol: er zit een dikke bug in: Bij mijn 3e potje (en volgende) speelde ik zonder bal! ( de bal was niet zichtbaar, alleen de schaduw kon je zien!
Ik heb hem nu een paar keer gespeeld, en ik vind het niks. Door dit soort demo's wil ik juist meer en meer Pro Evo 4 spelen, het echte voetbal. Want dit is niks, de A.I. vind ik niks(dit is de laagste moeilijksheidsgraad denk ik, want de computer mist eerst 3 must score kansen voordat ze gelijk maken), het afpak systeem werkt voor geen meter, ik scoorde met Maldini door vanaf mijn strafschopgebied helemaal te pingelen naar het doel van de tegenstander. En zo zijn er wel meer kleinere dingen die mij irriteren. Damn you EA.
Op www.soccergamez.nl staat schijnbaar een resolutie-patch. Dit heb ik gelezen in de thread van Fifa 2005 in de Xbox Games forum.
Ik vond het maar niks..opnieuw een *** fifa game. Misschien leen ik nog wel x de gehele versie maar ik kijk nu alleen maar meer uit naar PES4