Dat heb ik gedaan, maar die instellingen blijven online niet staan. Als ik offline speel heb ik wel het goede team management, maar op Live zijn ze weer anders. Erg vreemd.
Was heel vaag gisteren was ik een potje aan het doen met iemand van me friendlist zei die opeens dat er geen connectie meer is. Ik kijk in de scoreboards niets eraf niks erbij gekregen.
Volgens mij wanneer je geen verbinding meer krijgt gebeurt er inderdaad niets met je statistieken. Heeft voordelen, maar ook nadelen.
ja, gaan mensen verliezen, gooien ze snel de netwerkkabel eruit, net als bij top spin in het begin het geval was.
Hoe Met 2 Man In 1 Team Online Te Spelen ? VRAAGJE !!! : HOE IS HET MOGELIJK OM MET TWEE MAN IN 1 TEAM TE SPELEN ONLINE ? ( VANAF DEZELFDE BANK DAN WEL, WEET DAT ET ANDERS NIET GAAT ) KAN IEMAND ME DIT FF VERTELLE AUB ?? DANK JE ! Gr Terrorfox
Ik heb het weer geprobeerd: -Spelinstellingen: -Spelerselectie: -Mijn team aanpassen: Opslaan Dan online gaan en weer staat het als standaard met de verkeerde wissels enzo. Dit is echt niet leuk. Wat doe ik verkeerd?
Even over de statistieken na het wegvallen van een verbinding. Bij mij is het 2 keer gebeurd dat de verbinding is weggevallen, door mijn schuld (euvel is verholpen) en het wordt dus wel degelijk bijgewerkt. Ik heb namelijk geen 1 wedstrijd verloren na 90 minuten maar toch heb ik nu 2 keer verloren in mijn scorebord. Het wegvallen van de verbinding heeft bij mij iig wel geteld als verliezen.
Om mezelf maar even te quoten. Ik heb ergens gelezen dat het niet mogelijk is om dit voor elkaar te krijgen omdat je anders zelf getransfereerde spelers kunt gebruiken. Van de ene kant begrijpelijk, maar van de andere kant is het wel minder dat ik nu een aantal spelers niet kan inzetten.
als je eens verder kijkt dan je neus lang is en het begin van het topic leest (zoveel reacties zijn er nou ook nog niet geplaatst in dit topic) dan zie je dat dat niet kan.
Euh.. hij bedoelt wel of je 2v2 kan spelen (zoals dat gaat bij Top Spin) en op deze vraag is nog niet geantwoord
kheb hem sinds gister de volledige versi en ik moet zeggen het live gedeelte is goed uitgewerkt veeeeel beter dan ps2 online vorig jaar ik heb egt nooit lag
maar zijn de statestieken net zo slecht geregeld als bij Burnout 3 en kan je ook makelijk een server joinen/vrienden uitnodigen? Nog iets van 50/60 hz probleem erin?