1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2005 Live!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ChandleR, 6 okt 2004.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    nou er is al 100x gezegd dat dat niet kan
     
  2. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    link ze alle 100 dan eens in een post.... gaan we samen tellen
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    heb net gespeeld
    word niet weggespeeld

    w g v s
    2 4 1 7

    dus maar 1x verloren en met 0-1 helaas, verbinding loopt goed, veel keuzes altijd iemand om tegen te ballen. lekker relaxt dit, moet wel blijven opletten heb maar 1x met 2-0 gewonnen. rest 1-1
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    in de gewone fifa2005 thread is ie al vaak zat gesteld en beantwoord
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Voordat alle blinde kippen nou eens gingen lezen |:-
    Maar goed, voor de laatste keer klikkerdeklik. En voordat we bijdehand gaan doen, dat is ook als je tegen je matties uit x en y wil spelen, waar dat ook liggen mag :cool:

    Ben nu trouwens nog ff bezig met de single-player, FIFA 99 was me laatste voetbalspel dus moet weer even een beetje gaan oefenen :cool:
     
  6. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Joepie! Ik heb m´n eerste wedstrijd online gewonnen! *) En daarna ook gelijk mn 2 en 3e :D. Normaal speelde ik altijd Arsenal omdat die 5 sterren had, maar nu ik sinds vandaag met vitesse (2 sterren) speel gaat het een stuk beter! Ik sta nu: 4 gewonnen - 3 gelijk - 14 verlies :'-( Maar hoop het een beetje op te halen! Ieamnd een potje spelen?
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    komt u mar;)


    voeg me maar toe:)
     
  8. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik je al toegevoegt, nu nog ff snel een potje??
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    hoeveel staan er nu in de lijst

    sta 2116 :p
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb t spel gister voor t eerst online gespeeld en zo slecht is ie nog niet...ik heb iig geen last van lag.

    5 keer gewonnen 3 keer gelijk 2 keer verloren.
    ik kan er geen bal van :p maar heb ik wel 3 keer van de nummer 50 van de wereld gewonnen :p
     
  11. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem vandaag ook maar gaan halen en heb hem effe online gecheckt meteen met 4-0 verloren maar dat was de eerste wedstrijd die ik speelde daarna ging het al wat beter

    Voeg mij maar toe: flipkop
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik voeg je toe zie je vnaaf wel:)
     
  13. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb inderdaad wel tijd om alle posts van xboxworld door te spitten NOT net zo handig als ik de vraag gewoon ff snel nog een keer kan stellen of gaan jullie zo met iedereen om als ze jullie iets vragen? "Ja, dat heb ik vorig jaar op een dinsdag al een keer aan je verteld". Trouwens met al die posts van jullie hier hebben jullie blijkbaar toch niks beters te doen dus....

    En jellejelle hoe moeten wij ruiken dat als een vraag is gesteld met een antwoord 'nee' dat dat meteen antwoord is op een hele andere vraag?

    Edgar
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, maar dat heb ik drie jaar geleden op een vrijdagnamiddag in oktober ook al een keer verteld (oeps, toen was ik nog geen lid :p).

    Als je gewoon even op de eerste pagina kijkt zie je dat daar het antwoord al staat en je hoeft niet heel XBW door te spitten, je kunt natuurlijk gewoon beginnen met even deze draad vlug doorkijken.

    On topic dan maar weer: ga het vanavond maar eens proberen op Live, hoop dat ie hier niet zoveel problemen geeft met Rankings als dat het bij Burnout 3 het geval is |:-
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    2 van de 20 zijn bij mij geabort
    maar de rank is opzich goed

    ik ga nu online dus wie met mij wil spelen:
    pharrelshell
    liefst niet te goede
    want ik heb 5-5-20
    en het moet wel spannend blijven :'-(
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me even toe dan zie ik je vnaaf wel;)
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    waar kan je zien hoeveel mensen er geranked zijn
     
  18. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat volgens mij alleen als je in die lobby gaat kijken dan kan je wel zien hoe hoog ze rankend zijn, bij opti match gaat dit volgens mij niet :mad:
     
  19. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk weer een paar wedstrijden gewonnen, maar ook weer verloren, ach het gaat steeds wat beter, Het zijn best spannende potjes, maar het scoren valt niet mee, zeker niet met koppen of met afstandsschoten, en dat maakt het in princiepe wel weer aantrekkelijk, want dan krijg je niet van die belachelijke scores, kortom, ik vind het nog steeds een leuke game, weinig Lag meegemaakt, en dus vermaak ik mij wel, als je me wilt toevoegen, ik ben regelmatig sávonds te vinden op Live, dus als je ff wilt ballen, go ahead~~~

    Greetz
     
  20. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    jellejelle nog 1x en dan moeten we er allebij maar over ophouden.... De vraag die op pagina 1 staat is niet de vraag die ik stel.....

    Ik bedoel samenspelen met een guest (ala topspin en pgr 2) met 1 xbox en 2 controllers en die kerel van pagina 1 bedoelt met 2 xboxen in 1 team (dus niet ala topspin en pgr 2). Je snapt toch wel dat dat een hele andere vraag is en dus de mogelijkheid bestaat dat het antwoord anders is.

    Kijk maar wat hij bedoelt:

    er staat NIET NIET NIET NIET NIET NIET als bij TOPSPIN
    en ik bedoel WEL WEL WEL als bij topspin.... andere vraag ander antwoord!

    doei doei

    p.s.
    ik vind het fijn dat je wel probeert streng te zijn en iedereen op de vingers tikt (die liever xboxen dan forums doorlezen, de echte xboxers dus) die per ongeluk een interessante vraag stelt die al in een thread die 15 pagina's, of nog meer, telt verplicht alles te lezen omdat die vraag al een x is gesteld... ik denk dat de moderators je wel aardig vinden
     

Deel Deze Pagina