Weet niet helemaal wat je hiermee bedoelde en ik geloof dat ik het ook niet wil weten. De moderators zullen wel blij met je zijn, kom op zeg , maar je hebt gelijk als je zegt dat je die vraag op verschillende manieren op kan vatten, maar je hebt je antwoord iig gehad. Het is dus NEE voor de duidelijkheid, het kan en het zal nooit gaan ook, geen 2 vs 2 op welke manier je het ook gaat proberen. On-topic: daarnet gespeeld, was echt vet, heb bijna alleen nog maar verloren, maar kan me echt geen fuck schelen. Tegen één of andere Engelse gast de hele tijd gespeeld. Wel erg kut dat je de hele tijd elkaar opnieuw moet uitdagen en niet gewoon teruggaat naar dat scherm waar je teams kan kiezen . Voor de rest schopt FIFA 2005 echt kont online, moest alleen ook wel erg wennen aan dat friends systeem, met dat messenger, ben een simpele druk op de y knop gewend bij Burnout en PGR2
Ehm, omdat FIFA 2005 geen Topspin is, je kan erg hard je best doen, maar 2 vs 2, dat gaat je niet lukken met FIFA 2005
nou da denk ik niet hoor ik sta 6000 en ik heb 8 gewonnen 6 gelijk en 20 verloren dus da kan nooit dat die nog zo veel slechter zijn
Damn ik wil zo te horen ook live. Helmaal nadat bekend is dan chello de snelheden weer gaat verhogen Nou moet ik het doen met xbox connect, wat overigens ook goed werkt
MarsNL's FIFA 2005 Stats Ranking Points: 876 Games Played: 101 Record:: 43-34-24 Win %: 42% Streak: W 0 Avg. Opponent Rank: 3944 Home Wins 28 Home Losses 11 Undefeated Streak 9 Avg. Goals For 1 Avg. Goals Against 1 Tackle % 75% Fouls 0 Yellow Cards 23 Red Cards 1 Away Wins 15 Away Losses 19 Clean Sheets 41 Saves For 3 Saves Against 3 Pass % 78% Time of Poss. 42 Corners 134 Offsides 19
speelde tegen iemand gisteren en ik stond 4-0 voor disconnect ie pff echt nep. het was niet dat de verbinding uitviel want er stond echt je tegenstander heeft het spel verlaten.
Heel erg vreemd wat ik nu heb. De hoeveelste ik stond in het leaderboard is verwijderd, maar het win, loss en gelijk spel komt er wel steeds bij.
dan nog kan het zonder opzet gebeurd zijn. Ik heb zelf problemen met mn dvd. Dan zegt ie bijvoorbeeld dat de disc beschadigd of vuil is, waardoor ie dus vast loopt. Gebeurt dat online, dan heb je weer een 0-3 nederlaag aan je broek
ik heb ook al drie keer verloren door vastlopen ezno.... en ik kan mijn save games neit opslaan staat er: mislukt
Enige wat ik kon doen met dat probleem was de hele fifa save via het dashboard van de schijf verwijderen... daarna deed ie t wel weer goed.