1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2005 Live!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ChandleR, 6 okt 2004.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, en dat helpt inderdaad! Sinds ik dat heb ingesteld ben ik geen leaver meer tegengekomen! Hulde voor deze instelling!
     
  2. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een goede optie! Ik maak zelf af en toe mee dat mijn eigen spel er ineens mee stopt, dan blijft ie gewoon hangen, en heel af en toe komt dan ook nog de melding dat je game dvd vuil en/of beschadigd is, dit terwijl dat toch niet zo is...weird. De ene keer lopen de servers van EA goed, en de andere keer zoals bv afgelopen Zondag is het weer slecht, zelfs zo slecht dat je er helemaal niet meer inkomt!!

    Toch heb ik weinig te klagen over het spel, het kan natuurlijk allemaal wel beter, maar Live is toch wel kicken, omdat je dan toch die spanning wel een beetje voelt.

    Optimatch vindt ik wel perfect werken, je komt dan allemaal tegenstanders tegen die ongeveer van hetzelfde caliber zijn!! Cool puntje is dat wel denk ik!

    Greetz
     
  3. nlgamer

    nlgamer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit sinds vandaag ook op live, maar weten jullie hoe je corners bij de 1ste paal goed kan verdedigen?
    Ik speelde net namelijk met Barcelona tegen Arsenal, maar Reyes duwde mijn verdediger makkelijk weg en scoorde zo 4 goals uit een corner. :{
     
  4. zerow

    zerow Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    met je rechter analoog =)
     
  5. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd met je rechter analoge stick moet je het nodige duw en trekwerk verrichten. Een paar tips bij een corner die je moet verdedigen:
    -- Gebruik rechter stick om je tegenstander weg te duwen
    -- Zorg dag je voor de tegenstander blijft MAAR niet voorbij de plek waar de bal geplaatst wordt, anders gaat hij over je heen
    -- Blijf op je plek. Zorg dat je je tegenstander wel wegduwt maar niet probeert hem het strafschopgebied uit te werken, blijft zelf op de plek waar de bal zal neerkomen, dalen, en verdedig die. Als je namelijk tever van die plek gaat zal je aanvaller die je blokt de bal misschien niet pakken maar iemand die naast die aanvaller staat wel en die scoort dan ook eenvoudig, blijft op je plek!
    -- Zorg dat je van te voren weet waar je heen moeten koppen en/of verdedigen mocht je de bal raken, soms kop je anders zo de bal in de voeten van de tegenstander die gewoon alsnog scoort, probeer dus via overspelen de bal te koppen naar je eigen team en dan weg te werken of uit de menigte te spelen
    -- En oefenen he:)
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tips timmio. Nou, dan heb ik ook wel een vraagje. Hoe moet je fatsoenlijk op doel koppen. Ik kom met de mooiste voorzetten maar ik kop ze iedere keer huizenhoog over, terwijl mijn tegenstanders na 1 keer al via de grond scoren. TIPS!! Ik kop btw altijd met B. Voor de rest, als mijn tegenstander op de keeper afgaat schieten ze soms met zo´n zacht rollertje over de grond. Dat lukt me nog niet. Ik zit een beetje met mn linkertrigger te kloten maar dan doet ie een stifje. En als ik gewoon schiet gaat ie altijd naar de lucht en meestal over. Ik had gisteren via Live 5 potjes achter elkaar niet gescoord maar wel 10.000 kansen gekregen. Die gast zat al van ´je moet de bal in het doel schieten hoor´maar het lukt me gewoon te weinig. Dus als iemand me kan helpen.......
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lijkt alsof je 1 groot probleem hebt, dat je altijd te hard schiet. Ik denk dat dit komt omdat je je B-Knop veels te lang inhoudt (of welke je dan ook gebruikt, B is prima, met de andere kop je normaal alleen door, over of geeft ie koppend een voorzet) ,maar je houdt dus de knop denk ik te lang in. Probeer het volgende is:
    -- Bij corners gewoon doen wat je al doet (je hebt de bal immers wel) alleen houdt rood/B niet in, maar druk er kort op op het moment dat je wilt koppen, kort = even de knop aantikken, meer niet !!!!! De rest is gewoon naar het goal mikken zoals je nu ook al deed waarschijnlijk
    -- Bij schieten (als je op de keeper afrent) precies hetzelfde idee, time dit wel heel goed, want hij gaat er lang niet altijd in, maar wederom houd de knop niet te lang ingedrukt, dat 'rolletje' over de grond komt door hhet kiezen van een hoek (of waar je ook maar wilt) en daarna kort de schietknop aan te raken (in te drukken, te tappen dus, ff kort indrukken), hoe langer je deze inhoud, hoe hoger hij zal schieten, hoe harder, maar dan krijg je dus geen rolletje

    Je moet echt goed bepalen hoe hard je wilt schieten en hoe hoog, dat hangt enorm af van hoelang je een bepaalde knop inhoudt!!

    Nou ben ik ook geen meester hoor, scoor wel vaak maar mijn defense is weer kut, maarja misschien heb je wat aan mijn tips!
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he heb het net gekocht gelijk online gegaan en me 1ste potje met 2-0 gewonne
    ik wil tegen nederlandse mensen spelen kunnen julie me toevoegen zodat ik tegen julie kan spelen ..??
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he scoren julie de vrye trappen makkelijk want heb zelf al iets van 100 geprobeerd maar geen 1 ging er in en in 2004 so makkelijk :confused:
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    he wie wil tegen my spelen ben op dit moment echt goed ook al zeg ik het zelf :D
     
  11. nlgamer

    nlgamer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt timmio, corners gaan al wat beter.
    En DuttY_r0cks voeg me maar toe :)
     
  12. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Vrije trappen is nu best kut ja, d'r is een manier waarop ze d'r makkelijk in gaan al blijft het oefenen hoor. Bij vrije trappen zowieso de hoek goed kiezen ,daarna de bal proberen zo goed mogelijk te raken zoals je in het echt ook zou doen, zowieso iets naar onderen en een beetje naar link of rechts (of heel ver naar link / rechts) in echt zou je hem ook vol op de wreef of buitenkantje nemen dus zo moet je nu ook de bal raken...

    Daarna met het metertje VOOR het rode stoppen ,maar proberen zo dicht mogelijk bij het rode (oefen met goeie spelers die dus een langzaam metertje hebben), daarna de meter proberen te stoppen in het groene en zover mogelijk midden in...

    Als je dit allemaal goed doet zit ie wel, maar da's dus nog knap kut, dat richten gaa meestal wel maar dan nog een goed hard schot (dichtbij het rode) en nog gemikt (in het groene, middenin!!!) da's echt kut,,nouja oefening baart kunst, een vriend van me scoort ze bijna allemaal, da's nie gezond, maar bij mij begint het langzaam te komen,
     
  13. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raak de bal altijd precies int midden en dan in de kruising van de ongedekte hoek mikken: levert echt schitterende wereldgoals op, zelfs als je het metertje niet helemaal goed doet.
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahahha waren wel leuke games
    1ste was 3-2 voor my
    2de 3-0 voor jou
    3de 2-1 voor jou
    _O_
     
  15. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg fifa vanavond mag ik een paar van jullie gaste toevoege aan me lijst?? :) zie jullie online _O_
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil mag je me toevoegen
     
  17. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu online ( 21.00 uur ) voeg me toe: Tommie NED
     
  18. MasterPief

    MasterPief the MASTERpief

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook maar toe, MasterPief. In het begin ben ik gelijk online gaan spelen en toen verloor ik achter mekaar maar tegenwoordig ben ik lekker op dreef en verlies ik nog maar zelden.
     
  19. Franc NL

    Franc NL Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie wel een beetje fifa:p :9
     
  20. ScoobyDoo

    ScoobyDoo FIFA 2005 en HALO 2

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe: the Boogies en daag me uit :)! Ik ben er redelijk vaak.
     

Deel Deze Pagina