1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005 Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 13 mei 2004.

1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    het totaalbeeld moet bij fifa veranderd worden.. die tactische bugs vind ik het irritantste, zoals bijv. spelers die niet kunnen bewegen als er een bal gepassed wordt, spelers die iemand niet kunnen aanvallen omdat ze door een onzichtbare kracht tegen worden gehouden (tis geen morrowind), spelers die achter een verdediger gaan staan als de bal gepassed word, middenvelders die de bal niet naar een verdediger kunnen passen (als hij mee is gekomen op de zijkant dan kan hij gewoon niet passen naar een verdediger de enige optie is blijkbaar een aanvaller) enz. enz. Die fifa biography werkt voor geen ene hol en je kunt ook geen eigen spelers maken of spelers editten want denneboom speelt bij AZ.... en trabelsi heeft een mooie blonde vetkuif. Ook zijn veel spelers lelijk afgewerkt zoals nedved en solskjear, en kloppen de lichaamskleuren soms niet helemaal zoals bij totti en marlet.
    Oja en de spelers raken tijdends het seizoen veel te snel moe... na 12 wedstrijden zijn ze al bijna dood!!!

Ik snap ook niet waarom ze die braziliaanse teams erbij hebben gedaan want je kunt niet eens de braziliaanse comptitie doen en je kunt ook geen competitie met twee spelers doen. Verder kun je ook niet de champions league/uefa cup/copa libertadores spelen en zijn de spelers helemaal niet blij als je die dan in het seizoen...

Kortom ik erger me kapot aan FIFA maar ik speel erg vaak.... :confused:

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Buzza heeft helemaal gelijk. Een van de eerste lessen bij voetbal is om naar de bal toe te komen als je aangespeeld wordt. Hier blijven ze altijd staan. Vaak speelt ie ook niet de bal naar het poppetje waar die heen moet, maar kiest ie een hele onlogische.

Ook een grote ergenis zijn de herhalingen. Dat ze na een stuk of 4 fifa's (waarbij het allemaal hetzelfde is) er nog niet achter zijn, dat de laatste pass de goal in niet echt interessant is, snap ik nog steeds niet. De hele aanval maakt de goal juist leuk om terug te zien. Dat laatste tikje interesseert me niet. Om nou de hele tijd zelf instant replay te doen is ook weer zoveel werk.

Penalties zijn ook niet realistisch. Onderzoek heeft uitgewezen dat 98% van de penalties die hoog in worden geschoten een goal is. In fifa gaat die regel niet op. De keeper pakt hem net zo makkelijk.

Zo zijn er nog wel een aantal dingen op te noemen. Fifa is op sommige punten slecht, maar de rest is nog slechter (op PES na dan van horen zeggen).

3. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Die lag is ook irritant, als je het spel gepauzeerd hebt een je wilt verder duurt het ook veel te lang tot het spel doorgaat. daarom pas je de bal ook vaak met je keeper in de voeten van de tegenstander...

4. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vele malen beter dan fifa ooit bij elkaar geweest is, Pro Evo wordt dé shit

5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    umss... volgens mij wil Ea niet meer een goede fifa afleveren ...

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    umss...volgens mij nog wel Fifa , wordt met het jaar beter en niet slechter.Ik denk dat de fifa reeks ongeveer de bet verkopende ea spellen zijn dus ze moeten nog wel goede spellen (proberen)te maken omdat anders niemand meer fifa koopt en ea een hoop geldt mist

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe verklaar je dan dat het spel al vanaf 1995 niet te besturen is? Hoge kwaliteit is absoluut geen vereiste voor hoge verkoopcijfers, kijk maar naar de muziekindustrie.

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te besturen? :confused: Dat probleem ligt dan echt bij jou hoor, niet bij de game zelf. Ik heb er zelf namelijk geen enkel probleem mee.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    fifa is niet superslecht, het is gewoon vermakelijk en arcade.
    voor het echte werk moet je bij pes zijn...

mits pes online gaat, wat ik betwijfel, laat ik fifa links liggen
    heeft pes echter geen live! optie koop ik beide, het lijkt me namelijk super om op live! te voetballen _O_

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Goed, ik overdrijf een beetje. Maar het ligt niet aan mij, pak een willekeurige review erbij en de besturing wordt genoemd. En dat was 8 jaar geleden precies hetzelfde. Je kan wat dat betreft dus niet zeggen dat EA er alles aan doet om een goed product af te leveren.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    de besturing is verreweg van perfect maar ik heb bijna alle fifa's sinds fifa international soccer gespeeld en de besturing is toch zeker berbeterd.

Ik denk het grootste probleem aan fifa (en EA)is dat ze elk jaar om de zelfde tijd een nieuwe fifa uitbrengen en niet een keer een jar overslaan om echt een goed spel te maken

12. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er ontbreekt in de FIFA-spellen iets wat ik niet helemaal kan omschrijven. Misschien is het wel het 'bal-gevoel'... In PES heb ik veel meer het gevoel dat ik ECHT aan het voetballen ben, dat ik echt die bal voel in m'n voeten als ik ermee schiet. Ik FIFA heb ik dat veel minder. PES is ook veel meer een uitdaging... het is moeilijker, maar ook veel realistischer en daarmee ook leuker. PES met live! support is echt de natte droom van iedere voetballiefhebber volgens mij!!!

13. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Lag?? haha, speel jij al online dan joh? Da's namelijk geen lag wat jij bedoelt, die vertraging bedoel jij, dat als je drukt hij pas 1 seconde later wil schieten. Da's ook een beetje logisch he, probeer jij maar eens in een volle sprint met de bal opeens de bal te schieten????? Lukt niet , juist, realistisch dus, kan bij fifa ook niet. Je moet dan ook ff rennen loslaten en dan schieten, werkt prima. Al moet ik zeggen dat bij ek2004 het 1 en ander wel beter voor elkaar is ,ook met dat zgn 'lag' van je :)

Enne ,besturing moeilijk? doe normaal, da's juist een eitje, ik speelde 2003 al op world class en won nog met 5-0, noem je dat moeilijk? nee gewoon oefenen en oefenen, niks buttons bashen, gewoon gecontroleerd de knopjes indrukken en niet 10x ,nee 1x en nadenken. Goh best moeilijk he voetbal ;)....

Enne PES?? WTF< ik heb het dus geprobeerd, okee ben fifa fan, als sinds '94 de eerste kwam, (of was het nou '95;)), maar ik denk probeer toch eens PES, op de pc vol goeie moed, WAT EEN KUT SPEL, maar zo zien we maar weer, de 1 vindt dit goed de andere dat, dus ff niet meer fifa afkraken of juist pes de grond in boren, allebei zijn ze prima, tis maar waar je van houdt...

en dan over Fifa 2005 :
    2 filmpjes inmiddels op http://www.fifafootball2005.ea.com/index_flash.php?locale=nl

Enne ik ga hem zekers weer kopen, vooral omdat ie live gaat, commerciele zet en ik doe mooi mee!!!!! Gewoon hebben en eens kijken of de mensen die denken dat ze kunnen voetballen ook daadwerkelijk kunnen voetballen ;)

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap nie wat jullie aan het zeiken zijn over de besturing van Fifa.
    ik vind die fantastisch en ik koop et spel al sinds 1997 elk jaar. _O_
    de besturing van PES! die is pas kut man. |:-

de graphics vind ik goed, maar als het goed is let je niet op het publiek als je aan het spelen bent. alleen als je aan het kijken bent hoe je mannetjes juigen na een mooie goal.

mijn volgende doel is euro 2004, die lijkt me ech strak.

wel kut van fifa05 is volgens mij geen nederlandse competitie.

die stond tenminste niet op de trailer.

15. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    PlakPubliek..

16. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Geen nederlandse competitie, hebben ze naast twee spelers van RKC (Hoogendorp en Peppinck; verzin het maar! :confused: ) dan bij 2005 de rechten voor de hele HCE niet rond gekregen? Als dat zo is, dan heb ik 'm niet meer nodig!
    :mad:

17. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    NEEHEE.. dat bedoel ik niet ik bedoel die vertraging nadat je het spel op pauze hebt gezet. Dat als je dus per ongeluk twee keer op 'A' ofzo iemand de bal over de zijlijn passed of weg rost....

wel lezen wat er staat hé proffessor...?

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    xplain please.... 8)

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me btw vergist,

ik zag aan het begin van dat filmpie een stel spelers van ajax het veld op lopen.

20. BUZZA

Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes.... alleen het einde...
    Fifa SOCCER <----- bleh ik háát het woord soccer.. :mad:
    Tis Football mensen en american football is gewoon "rugby for pussies"...

Deel Deze Pagina