1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nix egt gehoord hoor?
    alleen af een toe een klein geluidje
    maar dat zal wel goed komen

    en ik weet niet wie het hier in deze thread heeft gepost
    maar ik heb die actie van gcwinkel (i.v.m spam) gepreorderd dus ik kom op live

    maar weet iemand van jullie ? vs ? je online kan spelen tegen elkaar
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    je weet wel dat bij Fifa 2005+Live van gcshop maar 3 maanden live zit ipv 12

    wat bedoel je hiermee
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    nou met hoeveel je tegen elkaar kan via internet
    en ja ik weet dat van die 3 maanden maar tjah dan nog ben ik grof goedkopen uit
    ik heb al live gehad maar die deed het niet meer
    nou doet hij het weer dus ik kom online
    misschien kennen jullie me als edjuhh
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    lijkt me gewoon 1 vs 1 of hooguit 2 vs 2
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik hoop het want 2vs2 is leuker dan 1vs1

    nou wil ik wel eens weten wie hem hier voor de ps2 gaat halen en wie voor de xbox en zoja heb je xbox live of ps2 online
     
  6. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef toch liever de voorkeur aan 1vs1 2vs2 is voor mij niet te doen
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nou 3 vs 3 met ijshockey was altijd wel gaaf!!
     
  8. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem inmiddels al lange tijd op de xbox gespeeld... eerste live sessie was een drama, na eindelijk een speler gevonden te hebben na een kwartier, liepen de menu's erg sloom, de wedstrijd viel daarintegen nog wel mee, maar hakkelde erg vaak, misschien een slechte verbinding atm... 1-0 verloren door penalty, maar ja... ik baalde ervan dat alles zo hakkelend ging...

    verder wel goeie game, first touch is nice, off the ball is nu verneukt... geen uitzoomende cam meer, dat je wel in 2004 had, vond ik heerlijk, overzicht en al...

    verder wel aantal leuke goals gemaakt, voor zover ik die kon maken...

    vermaak me wel met deze game, en zeker de live functie verlengt de speelduur... maar ik wil volgende live sessie wel wat stabieler kunnen spelen, maar ik houd het erbij dat het gewoon flink lagde...

    en youri mulder konden ze beter wegladen, wat een suf gebrabbel van die gast... gelukkig lult evert ten napel veel meer... maar dan nog heb ik te vaak gehoord vandaag: "ze zijn onafscheidelijk, de man en zijn bal!"

    word je beetje moe van, maar ja... :)
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    zow jij heb hem ook snel :9
     
  10. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hij was al gewoon uit bij Future Zone Rotterdam, ik blij... helaas kan ik hem pas morgen weer spelen, aangezien ik vanavond weer weg ben :mad:
     
  11. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand in hoeverre FIFA 2005 beter is t.o.v. EURO 2004 c.q. FIFA 2004. En hierbij ook gelet op de verbetering van FIFA 2004 t.o.v. 2003... :{ FIFA heeft zich elk jaar verbeterd, maar toch zijn er elk jaar weer irritaties en verbaas je je over bepaalde onbegrijpelijke wijzigingen :confused:

    Wat ik eigenlijk wil zeggen: is het voor de gamers die 2003 en 2004 hebben aangeschaft en teleurgesteld waren over de tekortkomingen een goed idee om 2005 aan te schaffen. En hierbij laat ik PES4 er even buiten, want die is bij voorbaat al beter, aldus de kenners O-)
     
  12. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm waar is future zone dan in rotterdam
     
  13. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan krijg je nu eigenlijk van die ghost recon praktijke dat tie op live heel traag gaat lopen dat is dan dus eigenlijk ook niks
     
  14. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    @macdaddy in de koopgoot zit futurezone, je hebt die brede trap naar beneden aan allebei de kanten van koopgoot, maar aan één kant kun je als beneden aan die trap staat naar links, dan moet je daar automatisch deur en dan ben je er!
     
  15. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    net een lekker vloeiende live sessie gehad, zonder lag oid... enkel de menu's en scenes tussendoor zijn wat hakkelend, maar de gameplay zelf erg goed dan, helaas bleef het bij 0-0 net :p
     
  16. darkmaster_85

    darkmaster_85 ...

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    In FIFA spellen zitten toch altijd ook de clubs die meedoen in de champions league?? Waarom staat op de site van FIFA 2005 bij de clubs die er in meedoen geen FENERBAHCE(<-- Die helaas 6-2 verloor tegen M.United) maar wel Galatasaray die als zesde eindigde in de Turkse Competitie??
     
  17. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen ga ik hem dan toch maar hale ik kan gewoon niet nog een maand wachten op pro evo
     
  18. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik dacht eerst ook gewoon kopen die zooi. maar ik heb net de demo gespeeld van PES3 op de PC en vond deze in vele opzichten beter dan FIFA2004. Ik wacht wel even, ik kan me nog wel een maand vermaken met Burnout 3 en andere gamez.

    Daarnaast heb ik er ook geen zin in om dan weer om te schakelen naar PES4. Alle nieuwe controls ed. Ik heb namelijk niet elke dag tijd om te spelen.
     
  20. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb 'm gespeeld bij Bart shit en hij is veel beter als 2004!
     

Deel Deze Pagina