1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF hebben jullie hem al
    ik heb hem gepreorderd dus ik ben benieuwd of hij hier dan ook eerder op de deurmat ligt. k kan nie wachten.
    maar kunnen de mensen die hem dan al hebben zeggen of de menu's enzo fijn zijn en of het commentaar goed is etc.
    M.V.D
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Wat is er zoveel beter aan dan!?

    Vertel op man :)
     
  3. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou het speelt gewoon veel lekkerder weg dan 2004 want die was echt te slooooom.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Maar is het nog steeds een kwestie van tik tik naar voren en schieten!?

    Hoe zijn de special moves??
     
  5. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal er waarschijnlijk dik inzitte ik koop hem puur om mezelf te vermaken voor pes 4
     
  6. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik dat commentaar kan veranderen (naar NL) :p
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    denk dat ik hem ook als zoethoudertje tot pes4 haal, maar alleen vanwege live optie

    met hoeveel kan je trouwens op live? 2 tegen 2 zou erg leuk zijn...
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In de demo was het zo dat als je het spel opstartte je de taal kon kiezen. Dat zal in het volledige spel ook wel zo zijn, en dan moet je natuurlijk Nederlands kiezen. Dan zul je wel het Nederlandse commentaar hebben!
     
  9. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    first touch is idd goed uitgewerkt;)
    en special moves zijn niet echt special, omdat iedereen ze kan doen maar de een doet het beter zeg maar
    career mode moet je wel ff goed voor zitten, want je moet beginnen met een zwakkere club dus nie meteen aan de slag met de beste club (ajax:p)
    verder vind ik alles ook beter uitgewerkt, zo bij fifa2004 zoomde je zeg maar in bij een corner, nu niet, en dat komt veel beter over. En een uitgooi, damn, die is echt heel goed gedaan, je moet steeds alert blijven als je tegenstander de bal gooit want je kan je mannetje laten lopen
    en Create a player is ook wel grappig *)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  10. Crispin NL

    Crispin NL Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen de gameplay nog :{
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    zie je nou mensen
    iedereen die hem speelt is er weg van
    mensen trekken conclusies van: uhhh *kwijl* fifa2004 was niks dus uhh *valt druppeltje op toetsenbord* 2005 zal dan ook wel weer slegt zijn.
    en over zoethoudertje is gewoon klets want als je het zo bekijkt dan kan je hem beter niet kopen
     
  12. mars15

    mars15 Guest

  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt voor die pics maar dit is heel anders dan dat je het speelt
    dan is het veel mooier
    op de ps2 was hij al veel mooier dan deze pics
    maar tog bedankt
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daar heb je wel een beetje gelijk in. Maar iedereen die hem speelt is er weg van is een beetje "overdone" hoor. Ik lees in verschillende gamesbladen hele andere dingen. Het is een betere game als 2004 geworden begreep ik, maar still no match for PES. Maar goed, er worden idd te snel conclusies getrokken want de meerderheid van ons hebben de game niet gespeeld en kunnen dus niet eerlijk oordelen. Ikzelf denk wel dat de game zal zuigen (EURO 2004 was een paar maanden geleden nog gereleased en zoog ook bigtime, en ik denk niet dat binnen een paar maanden een game nog zo zal veranderen dat het een wereldspel zal worden), maar dat ik mijn persoonlijke mening. Ik speel al jaren PES en ben daardoor wel wat meer gewend. Alle versies van Fifa heb ik overigens wel tot in den treure gespeeld, want ik wil altijd graag weten waarover ik oordeel. Dus ik heb weinig vertrouwen in Fifa2005, maar ik zal mijn ongezouten mening pas verkondigen als ik hem grondig en uitvoerig heb getest. Untill then denk ik dat Fifa 2005 niet zoveel nieuws onder de zon is in vergelijking met Fifa 2004 en die zoog.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En over dat zoethoudertje ben ik het voor de verandering totaal met je eens. Dat is wel een beetje onzin, zonde van je geld.
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik ook wel willen weten.

    weet iemand dit al?
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik zie het wel als een zoethoudertje, als fifa 2005 en pes4 tegelijk gereleased zouen worden zouden vele mensen fifa niet kopen (waaronder ik)

    heb echter wel zin in een potje over voetbal over live, dan is fifa een leuk alternatief
     
  18. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0


    pes4 ken ook online dus je heb fifa2005 niet nodig als alternatief
     
  19. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net naar de Bart Smit in s'hertogenbosch gebeld en daar zeiden ze dat ze em pas vanaf 14 oktober mochten verkopen terwijl ze em vandaag via de post hadden binnegekregen
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij de Dixons ligt ie ook gewoon hoor.
     

Deel Deze Pagina