Via de easports site heb ik mij aangemeld en mijn gamertag gelinkt. Ze hadden het ook over dat je zo je statistieken enzo kunt bekijken. Ik weet alleen niet hoe. Iemand dit al uitgeprobeerd?
oke dan hmmz nou wordt het helemaal lastig Ik heb eg geen idee welke ik moet kiezen PES 4 of fifa 2005 Ik heb trouwens nog fifa 2004 en fifa 2003 haha wat ik daar nou mee moet verder
Ik denk dat ik netjes wacht op PES4, heb de demo van 2005 gespeeld (PS2 versie) en hij beviel me eigenlijk heel goed maar ik ga toch eerst voor PES4 en dan koop ik Fifa mischien wel een keer als ie goedkoper is.
ik heb hem ook gekocht maar als ik carriere speel kan ik het later niet m,eer openen als ik cariere wil laden dan staat er laden mislukt hebben meer mensen dat?
Samen met een vriend net voor de PC gekocht. Ik ga deze game gewoon spelen tot 15 november en dan gaat hij de prullenbak( of marktplaats ) in en speel ik Pro evo 4 voor de Xbox
fan boy maar heeft iemand van jullie dat pakket met xbox live starterskit bestelt bij gcwinkel want bij mij staat er nog steeds betaald in behandeling
Hij vraagt toch een mening. Als ik zeg Fifa 2005 is véél beter ben ik dan ook een fanboy? _0/ Ik kraak Fifa 2005 niet af en hij is best goed(daarom heb ik hem ook gekocht) maar ik vond Pro evo 4 gewoon veel beter :{
Nou ik vind het wel errug moeilijk om te kiezen tussen de 2 hoor.. De ene zegt dit en de ander zegt dat en ik koop ze zowiezo niet allebei. Ik denk dat het toch FIFA word aangezien er wel redelijk wat positieve verhalen zijn en je beschikt natuurlijk over alle spelers en teams.. Niet als in PES4 waar de premier league niet eens in zit Maarja we zien het wel zal toch een keuze moeten maken..
de premier league zit ook wel in PES4 alleen hebben de teams een andere naam. Zo heet Arsenal iets van West Lodon ofz.Maar de spelers van Arsenal hebben wel orginele namen en de naam van de teams kun je makkelijk en snel editten
zeker wel een beetje nep , maar ik ga bij een voetbal spel toch echt voor de gameplay en die is bij PES tot nu toe altijd veel beter geweest dan bij de Fifa-serie(heb zowel Fifa2005 als Pes4 nog niet gespeeld)
Ik wou net zeggen, de helft van de mensen die ze allebei nog niet hebben gespeeld lopen al in de ronde te schreeuwen van: PES heeft veeeeel betere gameplay blabla omdat dat puur is wat ze 'gehoord' hebben... Ik word daar een beetje simpel van eigenlijk..
Nou als je PES3 en Fifa 2004 verglijkt(heb ze allebei aardig wat gespeeld) kan niemand zeggen dat Fifa beter is dan PES. Bij PES3 is dus alleen nog een beetje fine-tunig nodig en dan heb je een top opvolger(PES4 dus)Als ze een topopvolger van Fifa willen maken(die beter is dan PES) moeten ze toch echt een heel nieuwe game(enigina ) maken wat binnen een jaar nooit zal lukken Ik heb ook veel positiefs over Fifa 2005 gehoord maar ook wel weer redelijk veel negatiefs. Mensen die allebei gespeeld hebben(welliswaar op de PS2) zeggen dat PES4 toch echt stukken beter is dan Fifa 2005