1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, maar ik ga toch FIFA 2005 kopen. Ik heb hem vanmiddag even gespeeld en hij was erg goed.

    PES 4 heeft ook niet in elke competitie de echte namen alleen in Nederland, Spanje en in Italie heb je de echte namen :mad:, dat is ook een reden waarom ik FIFA koop.
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    zo mag ik het horen ;)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Boeie verander je de namen heb je ze ook. PES is gewoon zoveel beter als Fifa. Het is dat er Fifa op staat anders zou ik niet eens weten dat het een voetbal spel was.
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    als ze fifa weg lieten stond er
    football 2005
    is tog ook herkenbaar
    maar als die namen veranderen
    ben je gek
    1 grote nep
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok Fifa ziet er wat beter uit en ze hebben de echte namen. Dat is ook alles wat het spel te bieden heeft. Qwa gameplay is PES zoveel beter je kunt ze niet eens met elkaar vergelijken.
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    vertel mij nou eens wat er beter aan is
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alles loopt veel vloeiender, de gehele gameplay is veel beter, pasing is beter bij PES, slidings zien veel echter uit. Bij PES zit niet iedere vrijetrap of corner wat bij Fifa wel het geval is (als je weet hoe). Moet ik door gaan.......

    En de schoten bij Fifa zijn ook zo nep. Alle schoten ziet effect op of dat in het echt ook zo is. PES is meer op de realiteit gebaseerd en Fifa is gewoon een arcade voetbal game. Als je van arcade houdt jah dan vindje Fifa beter!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    de pasing loopt nu ook heeeeeeeeeeel lekker bij fifa 2005
    de slidings zijn ook heel realistisch en zeker met de bal inhouden
    en de corners en vrijetrappen zijn egt niet makkelijk hoor
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb 2005 gespeeld en ik vind niet veel veranderingen met 2004. Die of-the-bal control is wel leuk maar niet echt goed uitgewerkt. Ook bij Fifa worden de spelers wel moe maar ze kunnen nog altijd naar hun plaats rennen. Als een vleugel verdediger helemaal mee naar voor rent en moet omschakelen en jij bestuurd hem niet rent hij als een gek terug naar zijn positie hoe moe hij ook is.

    In 2005 is alles wel een beetje beter geworden maar PES blijft gewoon veel realistischer.

    Wat beftref de corners en vrije trappen. Nadat ik 2004 had gespeeld en 2005 uitprobeerde kon ik nog steeds elke vrijtrap scoren en elke corner inkoppen.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Niemand houd je tegen! :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik heb nog wat meer punten eronder gezet.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je 100% gelijk _O_


    Zijn hier mensen die beide games al uitgebreid getest hebben en toch nog vinden dat fifa beter is?

    Alle fifa-slaven moeten toch dringend "verlicht" worden en zich bekeren tot de wered van pes...(dan verkopen de makers meer, krijgen ze meer geld, komen er mss meer licenties, wordt het spel nog leuker...gooooh*kwijl)
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    er is niks arcade aan bij fifa
    als je arcade voetbal wil dan moet je sega soccer slam halen
    en over da effect valt wel mee
    wil je nog meer knopjes op controller voor off the bal control
    en over da moe zijn vind ik allemaal best wel goed uitgewerkt hoor
    en je hebt veel geluk dan met die vrije trappen en corners want vraag maar aan de andere
    het valt niet mee
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @n.e.r.d. , jij hebt duidelijk nog nooit een deel van pes gespeeld, anders liep je fifa niet zo te verdedigen. zelfs deel 1 op de psx (jaartje of 8 oud schat ik), wint het qua gameplay nog makkelijk van fifa 2005

    fifa is gewoon een aardige game die het ontzettend goed doet bij de massa, maa als je eenmaal in aanraking komt met pes wil je nooit meer anders!

    pes is gewoon voetbal, alles wat in het echt kan gebeuren kan met pes, doelpunten die via de ene binnenkant van de paal tegen de binnenkant van de andere paal net niet zitten (of zelfs door een verdediger het eigen doel in wordt gelopen)
    dit soort dingen zul je nooit met fifa meemaken

    maar goed, fifa is gerust een leuk zoethoudertje, zeker met live optie
     
  15. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    kmoet gforce wel gelijk geven.....van de 10 corners die ik neem, kop ik er 6 ballen meteen in....en 2 ballen kop ik tegen de keeper, stuitert terug en schiet em eralsnog in :p
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  16. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    jij overdrijft et wel heel erg hoor.....en et komt best voor dat een bal er 'per ongeluk' in gaat....bijvoorbeeld dat je de bal weg wil werken, dan trap je hem tegen een verdediger; eigen doelpunt |:-

    en hoe vaak heb je het woordje 'zoethoudertje' al gebruikt :+
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmmm, jij hebt waarschijnlijk nooit de laatste FIFA's gespeeld, al het genoemde heb ik toch wel degelijk met FIFA meegemaakt!!
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik vind Fifa geen slechte spellen hoor.Ik heb me best vermaakt met Fifa 2004 tot dat ik bij een vriend redelijk vaak PES3 op zijn Ps2 heb gespeeld.Dan heb je pas in de gaten hoe matig Fifa (2004) eigenlijk wel niet is.

    Dus als je nog nooit een PES gespeeld hebt kan ik me best goed voorstellen dat je Fifa heel goed vindt, maar als je eenmaal uitgebreid PES speelt dan zul je wel snappen wat al die mensen beter vinden aan Pes dan aan Fifa
     
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb pes3 gehad voor n week maar ik vond het zo nep dat ik hem binnen een week gerolen heb
    wat een neppe sjit
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Volgens mij gaf jij aan dat je graag wilde dat iedereen zijn/haar mening onderbouwt. Duzzzzz... Wat is er volgens jou nep aan dan?
     

Deel Deze Pagina