''ik heb pes3 gehad voor n week maar ik vond het zo nep dat ik hem binnen een week gerolen heb
wat een neppe sjit'''
Dit lieg je gewoon!
lachwekkend!
of je bent een licentiefreak wat er bij mij niet in wil gaan overigens.
Of je lult dat je barst.
Iemand die PES serieus test en dat ook met fifa doet kan alleen pes als winnaar uitroepen.
IK heb beide games al gespeeld PES4 en fifa 05.
PES is op haast alle fronten beter.
Slechts de aankleding van menu's en muziek scoort fifa beter.
De gameplay is sowieso gewoon 40% minder.
AAN ALLE MENSEN die twijfelen.
Check de reviews gewoon van de laatste 3 delen op internet en in bladen van de systemen.
Die liegen er niet om.
Kies niet voor de beste marketingstrategie maar kies voor de beste game en dat is PES gewoon.
Ik werk zelf bij een bekende entertainment winkel en heb 20 fifa's verkocht in 2 dagen (alle systemen opgeteld wel te verstaan) maar ik hoor steeds meer mensen die op PES wachten.
Ik denk dat op de xbox (heb ik nog maar 3 fifa's van verkocht) pes de strijd gaat winnen.
De grootste groep hardcoregamers is ook op de xbox gericht en die weten dat pes beter is dus hier minder snel mainstream iig.
AAn N.E.R.D wil ik alleen melden dat ik het zonde vind dat je PES geen kans gunt en het gewoon links laat liggen voor een spel dat alom bekend staat als de mindere van de 2.
Geloof me mensen maar het is zonde als je PES niet koopt en je geld op fifa zet.
Als je Fifa nu op de ps2 gekocht hebt bedenk dan dat je em kan ruilen binnen 14 dagen bij freerecordshop voor pes4.
Andersom kan ik me niet voorstellen dat dat gebeurt.
Laatst bewerkt: 7 okt 2004