1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. vandenenkr

    vandenenkr Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de gameplay van fifa soms heel beroerd!! ik verlies wel eens wedstrijden omdat de speler bijv. niet op tijd reageert of omdat je de bal compleet verkeerd past! dan wil ie m dwars door iemand heen pasen terwijl een andere speler vrij staat ook al stuur je wel die kant op!! en bij 2004 vind ik bij de corners: stel dat je voor het doel staat en wilt de bal kopen... net voordat je kopt gaat de camera verrander en kop je dus het veld in... vind ik echt onwijs irri!!! en de ai is te voorspeldbaar!! maar verder wel een heel lekker spel!! hoop dat fifa 2005 beter wordt kwa spelen en vooral die live optie mogen ze van mij wel lekker uitwerken!! :D
     
  2. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik koop hem voor live. anders had ik hem nooit gekocht
     
  3. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    als het oktober al uitkomt, is dat in 2 jaar al 2 maanden vooruit gegaan. dus over 10 jaar en een beetje in 2014 ligt 2015 al in de winkels(als ie ooit komt)!
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar vorig jaar en het jaar daarvoor zeiden ze ook oktober en dan kwam ie uit in november/december
    we shall see
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Fifa komt toch altijd eind oktober/begin november?
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    uhm de vraag of pes fifa voorbijkomt zou beter andersom kunnen zijn.
    Pes is al een poos simpelweg velen malen beter door sneller reageren van de spelers en puur betere gameplay te bieden.

    Maar uh....
    Het doet mij goed dat er op de xboxforums meer diehard gamers met verstand van zaken zitten.
    Ik heb een xbox en een ps2 en....
    Als je op een ps2 forum kijkt is het fifa all the way vanwege de grote hoeveelheid casualgamers die niet beter weten dan het jaarlijkse fifaspelletje te kopen en te spelen en PES zelden of nooit aangeraakt hebben.

    Maar ik gok dat fifa05 wel dichter in de buurt gaat komen dan ooit tevoren.
     
  7. vandenenkr

    vandenenkr Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe nou ik heb zelf eigenlijk ook nog nooit PES gespeeld! ik kan het dus ook niet vergelijken helaas..
     
  8. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa heeft de nederlandse competitie en echte namen.. dat mist PES nog wel .. en live natuurlijk :)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    PES4 heeft ook de licencie van HCE
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt die spel dan uit ..??
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    PES4 of Fifa 2005?
     
  12. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    DAT spel komt uit in oktober
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel de fifa serie al sinds '96, en ik heb een tijdje pes3 gehad op de ps2, maar ik vond em helemaal nix....

    fifa heeft mooiere gfx, goeie licenties en ik vind pes werkelijk kut spelen :D

    het kan natuurlijk aan mij liggen en ik ben natuurlijk ook fifa gewend, maar dat overdreven gedoe over PES vind ik persoonlijk onzin. _O_ fifa _O_
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    hmm hoe lang heb je pes gespeeld?
    En vooral vond je de manier van reageren niet gewoon 5 maal sneller bij pes.
    Het kappen en draaien gaat bij pes velen malen sneller.
    En het passeren van een mannetje gaat op een normale manier dus je hoeft niet steeds zo'n trucje te gebruiken (bij fifa moet dat vaak wel) om een mannetje te passeren.
    Wat ook irriteert is de manier van afronden aangezien de computer dit grotendeels bepaalt en niet de speler zelf.
    Het is gewoon een soort auto-hulp die staandaard aan staat en niet uit te zetten is.
    Maar goed jouw mening natuurlijk en hoewel ik twijfels heb over jouw hoeveelheid speelminuten met pes zal ik je mening uiteraard accepteren. ;)
    Onbegrijpelijk maar waar dat iemand die beide game tot vervelens aan toe heeft gespeeld pes de mindere kan vinden (als voetbal liefhebber).
     
  15. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes gehad voor ongeveer 6 weken waarvan de helft in de vakantie en de helft tijdens school.

    ik heb er in ieder geval veel tijd ingestoken, en de argumenten die jij aankaart kloppen voor mijn gevoel ook maar, maar het leuke van fifa vind ik juist dat (vooral in de moeilijkere graden) je veel moet overspelen om een wedstrijd te winnen, en dat vind ik leuk. verder vind ik PES volledig ruk kwa spelers namen enzovoort (van Mistelmooij - red.) maar daar kan je genoegen mee nemen als je de gameplay enz. veel beter vind.

    maar goed ik denk dat ik em nog een keer ga kopen en dan er meer tijd in ga steken dan dat ik nu heb gedaan, en dat ik meer de diepgang van het spel ga zoeken.

    ik speel fifa 2004 trouwes nog steeds en zodra 2005 uitkomt de keuze tussen pes4 en fifa2005 voor mij niet moeilijk is. ik ga sowieso voor 2005, óf pes3 moet mij hebben overtuigd, en daar zal ik mij volledig voor openstellen.
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe gaat dat met spelers als zlatan, worden die in fifa 2005 nog toegevoegd aan hun nieuwe club, of blijven ze bij wie ze aan het begin van het seizoen onder contract stonden?!?
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat ze bij de nieuwe club komen te spelen, aangezein EA spel later dan 31 augustus laat uitkomen en dan de nieuwe transfers er ook in heeft zitten
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want in FIFA 2004 speelde romano denneboom ook gewoon bij AZ





    |:-


    hopen dat ze het dit jaar wel goed doen... en ook het juiste shirtje voor Roda JC.
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2005 wordt toch online enable, nou dan kunnen ze net zo goed updates geven waarin de nieuwste stand van zaken betreffende spelers bij clubs zijn verwerkt.

    Weet er iemand toevallig al wat nieuws rondom de nieuwe fifa en zijn online omgelijkheden: hoeveel spelers tegen elkaar, DL, scoreboards...

    Hij is btw te pre- orderen bij gcshop.nl voor 48,50 euro incl.!
     

Deel Deze Pagina