1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Paar posts terug kun je het lezen!?

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1115661&postcount=367
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    01/10/2004 Fifa Football 2005 Verzonden :) bij gcshop

    van de week op live :) kan je ook praten tijdens de wedstrijd ja zeker :) en zijn er ranglijsten ?
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Niet eens aan gedacht.......mooi man.....lekker slap ouwehoeren met een Duitser, die je dan wel de les moet lezen natuurlijk!! :)
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    lijkt me ook leuk als er ranglijsten zijn per land ofzo :)
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja je kan praten gewoon
    en ja je hebt een rank
    je krijgt punten als je wint of verliest of gelijkspeelt
    maar kan iemand mij nou uitleggen da toernooi dat je kan doen
     
  6. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik een hooge voorzet geef en ik probeer te koppen dan kopt da poppetje 10 meter over als het nie meer is, weet iemand hoe ik de bal naar de grond kan koppen
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    of gericht kan schieten op doel , ipv recht vooruit
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    of hoe je nou het beste die gast weg kan duwen als je een corner neemt naar x
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    beide thumbsticks gebruiken en wegduwen maar.
     
  10. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu fifa 2005 besteld op proxis en ik ben er bijna zker van dat ie weer heel leuk zal worden.
    heb nog maar pas fifa 2004 geruild maar ik speelde iedere dag een match tegen mijn broer en ik bleef het leuk vinden.
    k'hoor ik hier iedereen maar zeggen dat pes beter is, kan zijn maar tgaat hier over fifa dus...
     
  11. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk gespeeld met Fifa 2005, en ik moet zeggen dat het weer best heel leuk is om te spelen, grafish weinig vernieuwend, maar dat nieuwe aanname systeem is wel cool, dat maakt het spelen wel weer wat sneller!!
    Voor de rest is de menu structuur overzichtelijk, alleen het opslaan van de career als je nederlands had gekozen is een fout van EA, en daardoor was kennelijk de game nog niet bij Dixons te koop, want die wachten op de nieuwe versie (tenminste 1 waarin die fout niet zat) Die fout kun je zelf oplossen, door eerst een career aan te maken in het engels, dan op te slaan, en vervolgend even de xbox aan en uitzetten, en dan nederlands kiezen, en dan laden van de opgeslagen game ...dan lukt het, en kun je daarna dus gewoon weer saven!! raar maar waar.

    Wat ik het leukste vond was toch het live voetballen tegen andere mensen, ik heb tot nu toe daar geen problemen mee gehad qua verbinding (heel af en toe een klein tikje lag, maar dat was zeer minimaal afgelopen nacht) Veel tegen engelsen gespeeld, en die spelen nagenoeg allemaal met Manchester united of met Arsenal....Het is wat dat betreft leuk om on-line te voetballen, dan kun je dus wel met elkaar praten, maar waarom zou je veel praten in zo'n spel, het vertraagd alleen maar. In de lobbys kun je chatten dmv van tekstinvoer...dat is dan wel weer een minpuntje dacht ik zo, maar ja het is niet anders, je kunt een eigen room aanmaken, en daarin bv een tournooitje opzetten...erg leuk bedacht!!

    Al met al een leuke voetbalgame, die het waarschijnlijk dan wel af gaat leggen tegen PES 4, als ik tenminste de meeste mensen dat hoor roepen als de threads over Fifa gaan, maar het is erg leuk om competetief te voetballen tegen elkaar, en daar gaat het uiteindelijk om, eindelijk kunnen we dan met elkaar voetballen, en misschien zijn er nog nederlanders zo goed dat ze de interactieve worldcup nog zouden kunnen veroveren...good luck

    Ps mensen mogen me best toevoegen voor Fifa 2005 om eens een potje te spelen!!!

    Greetz
     
  12. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand miss een serial number voor de pc van fifa 2005?
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat op het boekje _0/
     
  14. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dannie
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er misschien een patch uitkomen voor Fifa 2005? Gezien sommige netwerkproblemen die mensen hebben (ik heb gelukkig dat nog niet meegemaakt).
    En nog een vraag:

    Als je standaardgame kiest gaat hij dus verbinden met iemand anders, na de wedstrijd kom je weer terug in het menu, dus je kunt niet nog een keer spelen met die persoon dacht ik!!! Maar zo'n standaard game is vriendschappelijk, telt dit niet mee in de scorecard (ik heb ze wel gezien namelijk), en als je via een kamer iemand uitdaagt, is dat dan ook vriendschappelijk?

    Voorlopig nog veel training nodig, maar wel leuk om te doen!!!

    Greetz
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    boeeeeeee
    ban die downloader
    onheil+
     
  17. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb em al!!
    loooool
     
  18. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees er maar trots op....

    Kunnen dit soort gasten geen ban krijgen?

    Ook na het zien van eerdere posts:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=954187#post954187

     
  19. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaah.. is gwoon handig or..
    weet nie wa julie kope te zeike..
    dus ga mar lkkr geld uit geve.. suc6 ermeej!!!
    als je me baned boeit t me niet or.. ga je gang mar!
     
  20. Pivo NL

    Pivo NL New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ouwe je doet je best..
    is jou probleem tog nie pandabeer dak download..
    drek wor jij nog gebaned wegens off topics }:]
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004

Deel Deze Pagina