1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds vorige week, nu tijdje al gespeeld (gewoon Xbox). Commentaar is echt zó kut. Gaan over de 'fantastische kwaliteiten van die spits' praten als hij het allerlulligste intikkertje maakt enzo. Burp.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ga eens wat aan je taal/schrijfgebruik doen. Het is niet stoer, het is niet te lezen, het staat alleen maar onnozel.
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Best wel humor eigenlijk........ :)
     
  4. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    haah idd
    ik vanmiddag ook
    sta 5-0 voor
    keeper van de tegenstander maar in 89e minuut een mooie redding en youri zegt:
    de keeper is vandaag echt in vorm met die 2 reddingen 8)
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    en elke keer als iemand een gele kaart krijgt hoor je youri zeggen dat het wel meeviel en dat die onterecht was
    hoor je paar seconde later evert zeggen: goed gezien van de schijdsrechter
    en ik erger me ook aan dat als je in de 5de minuut zit en dan zeggen ze nog dit zijn de 22 spelers die in het veld staan en ze maken zich klaar voor de aftrap.
    of iets dergelijks
    ik zet hem weer gewoon op engels
    veel beter
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Technische Problemen
    Door Chris op donderdag 07 oktober 2004
    Er zijn een aantal kleine probleempjes met FIFA Football 2005. Zo zijn er problemen met het opslaan van de carrière op een oude Xbox. Daarnaast is het voor mensen die FIFA op de PC willen spelen aan te bevelen om CD kopieer software te verwijderen. We zetten het een en ander even op een rijtje.


    Ik kan replays en tussenfimpjes niet afdrukken als ik online op de PC speel
    Als je niet als host optreed kun je de replays en tussenfilmpjes met F4 afdrukken. Als je wel host, kun je dit gewoon met ESC doen.

    Mijn computer kan de CD niet vinden? / Ik krijg de foutmelding emulatiesoftware ondekt. Wat moet ik doen?
    De virtual drive van uw cd brandprogramma moet uitgezet worden. Het kan ook zijn dat u het cd brandprogramma moet deinstalleren. FIFA 2005 moet daarna wel op nieuw geinstalleerd worden zonder brandprogramma op de computer of de ‘virtual drive’ moet in een optie in het programma worden uitgezet.

    Extra informatie omtrent carrière onderdeel FIFA Football 2005 voor Xbox
    Het is gebleken dat sommige spelers van FIFA Football 2005 voor Xbox moelijkheden kunnen hebben met het opslaan in het onderdeel ‘Carrière’. Na onderzoek van Electronic Arts blijkt dat dit alleen van toepassing is bij het type Xbox dat voor 2003 aangeschaft is en alleen wanneer men ervoor kiest de game in het Nederlands te spelen. Electronic Arts adviseert de onderstaande stappen te volgen. Het onderdeel Carrière in de game is dan probleemloos te spelen.

    1) Start de game op
    2) Kies bij taalselectie Engels
    :cool: Maak een nieuwe Carrière aan
    4) Sla de nieuwe Carrière op
    5) Start de Xbox opnieuw en kies bij taalselectie Nederlands 6) Laad de opgeslagen Carrière
    7) De gebruiker kan nu moeiteloos verder spelen en opslaan

    Specifieke informatie:

    De betreffende Xbox consoles zijn de consoles met de zgn. "4034" kernel. Dit is de kernel die zich in de eerste versie van de Xbox bevond. De Xbox consoles die na 2003 zijn verkocht bevatten de zgn 5530 and 4817 kernels. Het bovenstaande is niet op deze versies van toepassing.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk nou uit! Je zegt iets kritisch over FIFA! :9
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    nou iedereen mag weten dat de nederlandse commentaar afgeracht is hoor ;)
    tis gewoon zo
    ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was
    en da van da opslaan en laden van carriere is wel fucked up
    ik heb 34 wedstrijden van 2min per helft gespeeld met nec
    ik heb 74 goals gemaakt 6 tegen
    ik was naar ajax gegaan en tjah
    kan ik helemaal opnieuw beginnen
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gaat iemand hier meedoen aan dat IWC-gebeuren. Dat lijkt me wel super!?? Door zulke dingen ga je (ik althans) toch even twijfelen om het spel ook maar aan te schaffen.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Och, zoiets zal er vast ook wel voor PES 4 worden georganiseerd. Er zijn al hele landelijke toernooien multiplayer, waar dan vervolgens de landskampioenen gespeeld hebben voor het Europees Kampioenschap.
    Zoiets kan on-line natuurlijk nog massaler!
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga wel meedoen
    ik heb ook met de mm3 challenge mee gedaan
    egt lol om iemand te zien die je al tientallen uren gesproken hebt op live
    ware het niet dat ik 60 van de 64 man ofzo in m'n vrienden lijst had :+
    helaas is die account naar de knoppen :{
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    commentaar is teslecht , wat een blunder van EA. en engels is bijna precies het zelfde als vorig jaar !!! triest !!! En waarom zie je de wissels niet meer in beeld , er word gewoon niks van vermeld .verders is de gameplay stukken vooruit gegaan ,alleen de graphics lijken beter van veraf :) maar al worden ze ingezoomd ......... echt slecht
    Ga zo door EA
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Wissels kon je in Fifa 2004 ook al niet meer in beeld zien
     
  14. frusciflea

    frusciflea Red Hot Chili Pepper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Off the ball vond ik in 2004 best lekker werken, met een goeie uitzoomende camera om een overzicht van de spelers te zien waar je naar kan spelen! Maar in 2005 is er geen uitzoomende camera meer bij dat, en zelfs zie je soms niet welke spelers je aan kan spelen wanneer ze buiten het beeld vallen, een beetje heel erg jammer!

    Ook irritant is dat als je moet verdedigen de spelers van jou kennelijk liever de bal afwachten, dan erop af te rennen en te gaan jagen, hoe hard je ook R indrukt, rennen doetie in die gevallen soms gewoon niet!

    Ook wanneer de keeper van de tegenstander de bal uitschiet lopen je spelers amper terug, de voorste dan... soms heb je dan het gevoel alsof je beperkt ben in je mogelijkheden, wat soms nogal irriteert!

    Maar dit zijn verder kleinde puntjes die ik noem, de gameplay is verder in orde, vooral live is het een stuk leuker dan offline!

    Wel vond ik het vreemd vanmiddag alsmaar te horen dat het toch niet uitmaakte of ik een kans mistte, want ik was toch koploper en zou toch eerste blijven... waren het niet dat ik 2e was met een verschil van 12 punten t.o.v. de eerste... Heb youri 20x in een wedstrijd horen zeggen dat ik koploper was... no fuckin way... praat dan normaal!

    Evert's commentaar is nog best ok, maar youri... wat een suffe gast is dat! In fifa dan
     
  15. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe switch je met club in Career mode?
     
  16. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgt denk vanzelf een nieuw contract aangeboden
    ik hoef nog maar 2 wedstrijden in men 1e jaar van career en dan kijk ik wel wat er gebeurd
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan je bij FIFA 2005, SAMEN met een vriend op 1 xbox een career spelen?

    Dus beide een club kiezen in dezelfde competitie en dan dus het seizoen spelen en dan ook natuurlijk tegen elkaar moeten.

    Dus 1 career met zijn tweën samen spelen :D! Kan dit?
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ja
    ik ben een keer de tegenstanders geweest omdat ze een vrijetrap kregen
    ik scoorde ook nog
    lol
     
  19. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat Nederlandse commentaar is echt te dom voor woorden!
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    In fifa 2004 vond ik dat heel irritant. In verdediging moest je praktisch alles zelf doen!
    Hopelijk is dat nu beter.(in pes3 doet de computer toch wel goed z'n werk in verdediging)
     

Deel Deze Pagina